اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ایجاد یک حساب بانکی در کانادا نسبتا آسان است. بانک های این کشور یکی از پایدارترین بانک های جهان هستند و قوانین آن ها به نسبت دیگر موسسه های مالی متفاوت است.

قوانین اداره مالی مصرف کننده کانادا:
شما معمولا بدون هیچ مشکلی می­ توانید یک حساب بانکی در کانادا باز کنید؛ تا زمانی که مشکلی در فرآیند شناسایی شما پیدا نشود زیرا بعضی از موسسات مالی برای افتتاح حساب بانکی ممکن است به حضور فیزیکی شما در کانادا نیاز داشته باشند. اما شما ممکن است قادر به باز کردن حساب بانکی کانادا باشید حتی اگر در خارج از این کشور زندگی کنید. این موضوع باز هم بستگی به موسسه مالی که با آن کار می­کنید، دارد.

مهم ترین چیز در اینجا کارت شناسایی است. یک اصطلاح در صنعت مالی به نام know-your-clientوجود دارد که به مقررات دولتی در تعدادی از کشورها اشاره می­ کند و نیازمند تایید شما است که شخص مایل به باز کردن یک حساب بانکی متعهد به فعالیت­های جنایی یا هر نوع تروریسم نیست. همانطور که مرکز تحلیل معاملات مالی و گزارش کانادا توضیح می دهد، موسسات مالی باید:

وجود هر فرد یا هر سازمان یا شرکتی که حساب بانکی را باز کرده است را تایید کنند. این بدان معنی است که اطمینان حاصل کنید که شما کسی هستید که می­ گویید. در صورت دست یابی به اطلاعات مفید مالکیت اگر از اطلاعات شخصی درست یا ساختار درست شرکتی برخوردار باشید، قادر به باز کردن حساب بانکی خواهید بود.

در صورتی که نهاد باز کننده حساب یک شرکت باشد، موسسه مالی باید آدرس و نام شرکت و نام مدیران شرکت را تأیید کند.

به عنوان یک دانشجوی خارجی که ممکن است در کانادا زندگی و کار کند، شما یک مشتری بالقوه و با ارزش برای آنها هستید. در حقیقت، بانک­های کانادا وب سایت­ها یا صفحاتی را ساخته­اند که به شما در این فرآیند کمک خواهد کرد.

حساب بین المللی Scotiabank
Scotiabank به مشتریان خارجی که هنوز به کانادا وارد نشده‌­اند امکان باز کردن حساب کاربری آنلاین می­‌دهد تا به راحتی پول مورد نیاز خود برای اقامت در کانادا را انتقال دهند. در واقع شما قادرید تا سقف 50,000 دلار به حساب بین المللی خود در Scotiabank قبل از ورود به کانادا منتقل کنید.

نحوه درخواست شما به کشوری که از آن درخواست را می­فرستید بستگی دارد. مثلا در چین شما می­‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا حضوری در بانک‌­های چین بفرستید و یک حساب بین المللی در Scotiabank باز کنید.

شرایط باز کردن حساب کاربری در Scotiabank:

  • ویزای دانشجویی، کار یا اقامت دائم در کانادا داشته باشید.
  • سن مجاز برای این کار 13 یا بلاتر از آن است (در کبک برای این کار باید سن مجاز داشته باشید)
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>