اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صندوق مشترک ایران و ونزوئلا
بر اساس این یادداشت تفاهم، از طرف ایران بانک توسعه صادرات و از طرف ونزوئلا، وزارت دارایی، بانک صنعتی ونزوئلا، بانک توسعه اقتصادی و اجتماعی و بانک تجارت خارجی به عنوان سازمان های مسئول تهیه اساس نامه تعیین شدند. بر همین مبنا، توافق نامه ی مورد نظر پس از تأیید دادستان کل ونزوئلا و وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران امضاء شد.

صندوق استراتژیک و بانک مشترک
یادداشت تفاهم ایجاد صندوق استراتژیک با سرمایه دو میلیارد دلار در حاشیه ی سفر رییس جمهور به ونزوئلا در شهریورماه 1385، میان بانک توسعه صادرات ایران و صندوق وابسته به وزارت دارایی ونزوئلا منعقد شده است.در جریان مذاکرات بعدی، ثبت صندوق استراتژیک و ادغام دو صندوق مشترک و استراتژیک و تشکیل یک بانک مشترک، با سرمایه ی 1/1 میلیارد دلار برای هر یک از دو کشور، مورد پذیرش طرفین قرار گرفت.

شعبه ی بانک توسعه صادرات در ونزوئلا
در بند هفتم از بخش همکاری های اقتصادی و بازرگانی سومین کمیسیون اجلاس مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور که در آذرماه سال 84 برگزار شد، موضوع تمایل بانک توسعه صادرات به تأسیس شعبه در کشور ونزوئلا گنجانده شده بود.

پس از تهیه طرح توجیهی و درخواست دریافت مجوز تأسیس بانک فراگیر به بانک مرکزی، موافقت اصولی اولیه ی بانک مرکزی به دست آمد و سازمان نظارت بر بانک ها و موسسات مالی ونزوئلا (سودبان) مجوز تأسیس شعبه را در سپتامبر 2006 صادر نمود. این شعبه بانک توسعه صادرات ایران در ونزوئلا در حال انجام فعالیت های بانکی خود می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>