اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترانس پاسیفیک قراردادی تجاری بین آمریکا و 11 کشور دیگر از آمریکای شمالی وجنوبی و نیز شرق و جنوب شرق آسیاست که با هدف حذف موانع تعرفه و تجارت در 13 مهرماه 94 منعقد شد.

اوباما رییس جمهور وقت آمریکا، این قرارداد را موجب حذف 18 هزار تعرفه و مالیات وضع شده بر کالاهای آمریکایی توسط کشورهای مختلف و در نتیجه رشد صادرات کالاها و اشتغال کارگران این کشور عنوان کرد. مروری بر مواضع وی همچنین نشان می دهد که این قرارداد با اهداف استراتژیک دیگری نظیر مهار قدرت اقتصادی چین منعقد شده است.

با این حال ترامپ پس از تعیین نتایج انتخابات آمریکا، در تشریح برنامه 100 روزه، وعده خروج این کشور از پیمان ترانس پاسیفیک را داد. وی معتقد است با خروج آمریکا از این توافق، زمینه برای حمایت از کارگران و کارکنان آمریکایی و ایجاد فرصت های شغلی در آن کشور فراهم خواهد شد.

این موضوع از آن جا حائز اهمیت است که آمریکا یکی از بزرگ ترین واردکنندگان دنیاست و آمارها نشان می دهند که نزدیک به 80 درصد از حجم مبادله ها میان کشور های عضو این قرارداد،  با ایالات متحده صورت می گیرد و هزاران بنگاه تولیدی و ده ها میلیون شغل در خارج از آمریکا به بازار این کشور وابسته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>