اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی می تواند یک ابزار با ارزش برای فروش بین الملل و تجارت الکترونیک در زمینه ی کسب و کار شما باشد. این درگاه پرداخت باید بر اساس نیازهای شما طراحی شود. درگاه پرداختی که انتخاب می کنید باید به قدری امن باشد که بتواند بازگشت یک تراکنش، انواع روش های پرداخت و... را پشتیبانی کند.به طور کلی درگاه های پرداخت الکترونیکی یک لینک مطمئن بین وب سایت/ مرورگر و پردازشگر فراهم می کند.

درگاه پرداخت Braintree
این درگاه پرداخت در سال 2012 توسط سرمایه گذاران بزرگی ارائه شد و از لحاظ برنامه نویسی و کدینگ، با دیگر درگاه های پرداخت متفاوت می باشد و می تواند به طور خاص در یک وب سایت فروشگاهی آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. این درگاه پرداخت، یک تجربه ی پرداخت بسیار امن را برای مشتریان فراهم می نماید.

درگاه پرداخت PayU
درگاه پرداختPayU به علت بهترین نرخ کارمزدی که از مشتریان دریافت می کند یک درگاه بسیار مطلوب است. همچنین به راحتی تنها با کلیک کردن یک دکمه پرداخت انجام می شود. در این پلتفرم کلیه ی اطلاعات کارت اعتباری شما ذخیره می شود تا در دفعات بعدی که به آنها نیاز دارید، به راحتی تنها با فشردن یک دکمه پرداخت خود را سریعا انجام دهید.

درگاه پرداخت Amazon
درگاه پرداخت Amazon خدمات پرداخت را برای کاربران بسیار آسان و امن نموده است. به منظور تسهیل خرید آنلاین، سرویس ها و خدمات ارائه شده، هم برای خریدار و هم برای فروشنده در دسترس می باشد. امکان پرداخت در درگاه پرداخت Amazon به چند زبان فراهم شده است و به منظور امکان پرداخت بین المللی، مبادلات انواع ارزهای پیشرو، با این درگاه پرداخت انجام می شود.

درگاه پرداخت Authorize.Net
این درگاه پرداخت یکی از معروف ترین درگاه های پرداخت برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک می باشد که در سال 1996 ارائه شد. در این سیستم پرداخت به منظور بالا بردن سطح امنیت، جهت بررسی حساب کاربران، برای هر کاربر چند حساب کاربری ایجاد می شود. همچنین این پلتفرم امکان پرداخت هزینه ها را برای کاربران به بهترین شکل ممکن فراهم نموده است.

درگاه پرداخت PayPal
درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال در سال 1999 ارائه شد و مورد تائید برای پرداخت با مسترکارت و کارت اعتباری می باشد و برای خریداران، استفاده از این درگاه پرداخت اینترنتی، رایگان می باشد. در این درگاه پرداخت نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای تنظیمات، شارژ ماهانه و... وجود ندارد.

درگاه پرداخت Skrill
درگاه پرداخت اسکریل، یک درگاه پرداخت بسیار کارا می باشد که برای استفاده در انواع کسب و کار طراحی شده است. با استفاده از این درگاه پرداخت امکان انجام تراکنش های بین المللی وجود دارد و شما می توانید برای خرید کالا یا استفاده از خدمات مختلف از اپلیکیشن موبایل آن نیز استفاده کنید.

درگاه پرداخت BlueSnap
BlueSnap یک پردازشگر پرداخت الکترونیک است که برای صاحبان کسب و کار، چه خرده فروش و چه عمده فروش می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. BlueSnap امکان پرداخت از طریق eCommerse، موبایل و وب سایت را برای کاربران فراهم کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>