اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

وضعیت اقتصادی شهر هانگژو چین از سال 1992 به سرعت در حال پیشرفت بوده است. هانگژو شهری صنعتی با بخشهای متنوع همچون صنایع نوری، کشاورزی و منسوجات می باشد. این شهر به عنوان یک پایگاه ساخت وساز مهم و قطبی لجستیک در ساحل چین می باشد.تولید ناخالص داخلی این شهر در سال 2001 حدود 156 میلیارد رنمینبی بوده و از این لحاظ، بعد از گوانگ ژو در رتبه دوم مراکز استانی قرار می گرفت.

هم اکنون تولید ناخالص داخلی این شهر نسبت به آن زمان بیش از سه برابر شده و به 1.105 هزار میلیارد رنمینبی در سال 2016 رسیده است وسرانه تولید ناخالص داخلی آن از 3 هزار و 25 دلار آمریکا به 18 هزار و 282 دلار رسیده است. در این شهر صنایع جدید بسیاری همچون، پزشکی، فناوری اطلاعات، تجهیزات سنگین، قطعات خودرو، لوازم خانگی، الکترونیکی، ارتباطی، شیمیایی و غذایی ایجاد شده است.

مناطق توسعه تجاری و تکنولوژی
منطقه توسعه تجاری و فن آوری هانگژو، در سال 1993 ساخته شد و توسط شورای دولتیی چین به عنوان منطقه ی ملی توسعه انتخاب گردید. این منطقه مساحتی در حدود 104.7 کیلومتر مربع داشته و صنایعی همچون الکترونیک، زیست پزشکی، ماشین آلات، لوازم خانگی و توسعه غذایی را در خود جای داده است.

منطقه توسعه صادرات هانگژو، در 27 آوریل سال 2000 و پس از تایید شورای دولتی احداث گردید. این منطقه یکی از نخستین مناطق آزاد تجاری چین و تنها منطقه آزاد تجاری دارای تاییدیه دولتی در استان ژجیانگ بود. کل مساحت این منطقه حدود 2.92 کیلومتر مربع می باشد و در نزدیکی فرودگاه بین المللی ژیاشان شهر جانگ جو و بندر هانگژو قرار گرفته است.

منطقه توسعه صنعتی فوق پیشرفته هانگژو (HHTZ)، با کسب جواز تأسیس از شورای دولتی چین، در مارس 1991 تأسیس گردید. HHTZ از سه بخش و دو ناحیه اصلی (پارک علم و فناوری ژجیانگ و شاشا) تشکیل‌شده است. HHTZ یکی از تأثیرگذارترین نوآوری های پیشرفته و از پایه های مهم صنعت در استان ژجیانگ می باشد. بیش از 1100 سازنده و توسعه دهنده نرم افزار در این محل فعال اند. شرکت های بزرگی همچون موتورولا، نوکیا و زیمنس، مراکز R&D خود را در این منطقه توسعه داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>