اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جزیره هنگام

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و نماینده سازمان منطقه آزاد قشم در توسعه گردشگری جزیره هنگام از تبدیل این جزیره به اکو آیلند در سال جاری خبر داد.در راستای توسعه هر چه بیشتر در توریسم جزیره هنگام در نظر داریم در سال جاری اقدامات قابل توجهی را در این جزیره انجام دهیم.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و نماینده سازمان منطقه آزاد قشم در توسعه گردشگری جزیره هنگام از تبدیل جزیره هنگام به اکو آیلند( جزیره زیست محیطی) در سال جاری خبر داد و گفت: این امر در پی پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه طبیعی در این جزیره صورت خواهد گرفت.به گفته وی، توسعه توریسم در جزیره هنگام مبتنی بر رویکرد اکوتوریسم و گردشگری پاک با حفظ موازین زیست محیطی انجام خواهد شد.

به گفته جعفری، طی سال گذشته اقدامات زیربنایی نظیر برق رسانی و آب رسانی به روستاهای جزیره هنگام جهت فراهم کردن رفاه حال گردشگران ورودی به جزیره صورت گرفته است.در راستای تبدیل جزیره هنگام به اکوآیلند، در گام نخست وسعتی در حدود 60 هزار متر مربع به صورت طرح پایلوت به منطقه اکوتوریستی در این جزیره تبدیل خواهد شد.بر اساس برنامه های تدوین شده در گام های بعدی طرح اکوآیلند در جزیره هنگام، 6 کیلومتر دیگر به این طرح اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم از ایجاد و توسعه اکوکمپ های اقامتی و نیز امکانات رفاهی برای رفاه هر چه بیشتر گردشگران ورودی به جزیره هنگام خبر داد.وی با اشاره به ایجاد کمپ های مخصوص توریسم سلامت و توریسم ورزشی در جزیره هنگام، تأکید کرد: همچنین در نظر داریم مکانی مشخص جهت ایجاد ورزش های ساحلی و دریایی در جزیره هنگام ایجاد کنیم.جزیره هنگام همچون جزیره قشم یک ژئوپارک محسوب می شود و از قابلیت های زیادی برای جذب گردشگران در حوزه ژئوتوریسم نیز برخوردار است.

به گفته مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم و نماینده سازمان منطقه آزاد قشم در توسعه گردشگری جزیره هنگام در گذشته سفرهای دریایی به این جزیره از طریق اسکله نامناسب جزیره هنگام صورت می گرفت و شرایط سوار و پیاده شدن گردشگران از قایق ها بسیار سخت بود. یکی از مهم ترین اتفاقات جدید در حوزه سفرهای دریایی به جزیره هنگام، خرید بلیت های رفت و برگشت به طور مجزا است که این امر امکان انتخاب برای گردشگران جهت اقامت در جزیره هنگام را فراهم می کند.

وی تأکید کرد: در مجموع با برنامه ریزی های انجام شده و اقدامات در حال انجام و نیز تخصیص اعتبارات ویژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای توسعه توریسم در جزیره هنگام امیدواریم در سال 98 شاهد انجام اقدامات شایسته و تحول اساسی در توریسم این جزیره زیبا در خلیج فارس باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>