اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهر هوبارت

شهر هوبارت (Hobart) پرجمعیت ترین و مرکز جزیره و ایالت تاسمانی استرالیا است. با جمعیتی حدود 225 هزار نفر (بیش از 40٪ از جمعیت تاسمانی)، در سال 1804 این شهر در ابتدا به عنوان یک مکان مجازاتی توسط بریتانیایی ها تأسیس شد این شهر در ابتدا به عنوان هوبارت یا هوبارتون شناخته می شد و نام خود را از نام لرد هوبارت، وزیر امور خارجه بریتانیا برای جنگ و مستعمرات گرفته است.

همچنین دومین شهر قدیمی کشور استرالیا پس از سیدنی در ایالت نیو ساوت ولز است. قبل از سکونت بریتانیایی ها منطقه Hobart تقریباً 35 هزار سال پیش توسط قبیله نیمه عشایری موهونیر (Mouheneener) که یکی از قبایل جنوب شرقی استرالیا بود اشغال گردید و در اوایل قرن بیستم رونق اقتصادی سبب شکوفایی در کشاورزی و صنعت معدن و دیگر صنایع گردید.

بندر این شهر از لحاظ طبیعی دومین بندر عمیق جهان هست. هوبارت اقتصادی‌ترین و مهم‌ترین مرکز ایالت تاسمانی است که به‌عنوان بندر اصلی برای عملیات قطب جنوب برای استرالیا و فرانسه عمل می‌کند. تاسمانی یکی از ایالات کشور استرالیا است که در جنوب شرقی استرالیا واقع شده است.

کشتیرانی مهم ترین وجه اقتصادی این شهر است که بندر این شهر به عنوان بندر اصلی برای فعالیت های کشتیرانی بزرگ استرالیا و فرانسه بوده که سالیانه حداقل 2000 تن محموله برای کشتی های تحقیقاتی استرالیایی در این بندر بارگیری می شود.

گردشگری هم بخش مهمی از اقتصاد این شهر است که Hobart مقصد معروفی برای کشتی های مسافرتی در حین ماه های تابستان است برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا یا سفر به این کشور دارند حتماً از این شهر در جزیره تاسمانی می تواند لذتی دیگر را تجربه کنند و در سال 17-2016، 47 کشتی بزرگ توریستی در این بندر توقف کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>