اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میامی

بندر میامی یکی از بزرگ ترین و مهم ترین بنادر در امریکاست. بندر میامی در شهر میامی در ایالت فلوریدای امریکا واقع شده است. این بندر 2/5 مایل از اقیانوس اطلس فاصله دارد. بندر میامی دارای 3 پایانه باری  است.

این بندر همچنین دارای 7 پایانه مسافربری تفریحی است. POMTOC یک پایانه کانتینری مشترک است که توسط میامی - دید اداره می شود. پایانه APM یک پایانه کانتینری خصوصی است و به کشتی های ای. پی. مولر و کشتی های هم پیمانش تعلق دارد. پایانه سیپورد مارین به جابه جایی مواد یخچالی کانتینری، تجهیزات سنگین و انواع بارها می پردازد. در بندر میامی سالانه یک میلیون و 7هزار 782 تی ای یو بار جابه جا می شود.

بندر میامی دومین بندر مهم امریکا و موتور اقتصادی ایالت فلوریدا است. به طوری که این بندر سالانه 28 میلیارد دلار برای اقتصاد محلی درآمدزایی دارد و بیش از 207 هزار شغل را در جنوب فلوریدا ایجاد کرده است. این بندر به عنوان دروازه باری امریکا شناخته شده است. 

تعداد مسافران دریایی بندر میامی سالانه در حدود 5 میلیون نفر است. تعداد کانتینرهای حمل ونقل شده در این بندر نیز سالانه یک میلیون و 7 هزار و 782 تی ای یو است. به منظور انجام فعالیت های باری، تمامی شرکت های حمل ونقل و تجاری باید بیمه نامه ای برای کالای خود دریافت کنند که به عنوان مدیریت ریسک بندر میامی معروف است.

7 پایانه به منظور انجام سفرهای دریایی در بندر میامی وجود دارند. مدیران این بندر معتقدند پایانه های مسافری این بندر از مدرن ترین تجهیزات برخوردار هستند و به نوعی طراحی شده اند تا عبور مسافران از خشکی به دریا را با سرعت هرچه بیشتر انجام دهند. این پایانه ها دارای پارکینگ های ویژه بوده و امکانات لازم به منظور سفر دریایی افراد ناتوان را نیز دارا هستند. برای اشخاصی که به وسیله تاکسی، اتوبوس یا لیموزین به پایانه های سفر دریایی می آیند تمامی امکانات لازم فراهم بوده و راه های ورودی دارای پانسیون و پارکینگ هستند.

پایانه های بندر میامی
بندر میامی دارای پایانه های مختلف است. پایانه های D و E دارای 32 هزار کیلومتر مربع مساحت بوده و مسافران را به سفرهای دریایی با کشتی هایی که گنجایش سوار کردن 5 هزار مسافر را دارند، هدایت می‌کنند. هرکدام از این پایانه ها دارای سالن مخصوص مهمانان بسیار مهم بوده و سیستم امنیتی با فناوری بالا دارند. همچنین این پایانه ها دارای فرودگاه و هواپیماهای مسافربری هستند.

اداره گمرک بندر میامی بر توسعه حمل ونقل دریایی تمرکز کرده و تضمین می کندکه کانتینرها بار خود را به سلامت به مقصد برسانند. می توان با استفاده از تاکسی و یا خودرو شخصی به راحتی به بندر میامی سفر کرد. با این وجود بسیاری ترجیح می دهند از طریق سرویس های رفت وآمد مستقیم از فرودگاه بین المللی میامی به این بندر سفر کنند. دیگر وسایل حمل ونقل مانند وسایل حمل ونقل عمومی و لیموزین نیز قابل دسترسی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>