اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید‌کننده و وارد‌کننده انواع خودروهای سنگین از جمله کامیون و کشنده و کمپرسی در ایران می‌باشد. شرکت آریا دیزل ارائه محصولات شرکت رنو تراکس فرانسه را در ایران به عهده دارد.

شرکت آریا (کامیون و کشنده و کمپرسی)
شرکت آریا دیزل وارد‌کننده و تولیدکننده محصولات رنو تراکس در ایران می‌باشد که این شرکت خودروهای سنگین سری T | C | K را وارد و عرضه می‌نماید. البته لازم به ذکر است که خودروهای سری T رنو تراکس توسط شرکت آریا دیزل مونتاژ می‌شوند.

تریلی کشنده تریلی کمپرسیکامیون

کارخانه آریا دیزل از سال 2009 احداث شده و تولیدات رنو پرمیوم و رنو کراکس را در کارنامه خود دارد. باید توجه داشت که تولید و عرضه کامیون و کشنده رنوتراکس در ایران برای این شرکت بسیار حائز اهمیت می‌باشد. همانطور که رئیس کارخانه رنوتراکس گفت: ایران یک بازار مهم و تاریخی برای رنوتراکس است.

شرکت آریا دیزل:
هدف شرکت آریادیزل از ابتدای تأسیس به دست آوردن حدود 15 درصد از سهم خرید و فروش بازار کامیون و کشنده در ایران بوده است و توانسته است به خوبی محصولات خود را به بازار کشور عرضه نماید. یکی از دلایلی که باعث شده است شرکت آریا دیزل در این امر موفق باشد کیفیت بالای محصولات تولید شده در این شرکت می‌باشد که تحت نظارت کارخانه رنو تراک محصولات تولید می‌شوند و کامیون و کشنده و کمپرسی رنو از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

سالانه شرکت آریا دیزل در جهت افزایش فروش محصولات با ارائه تسهیلات مناسب سعی در افزایش سهم خود از بازار خودروهای سنگین کشور می‌کند که رانندگان محترم می‌توانند محصولات رنو را به صورت اقساطی خریداری نمایند همواره به دلیل قیمت پایین تر کامیون اقساطی نسبت به کشنده تولید و خرید کامیون در بازار بیشتر خواهد بود و همچنین کشنده اقساطی رنو نیز مشتریان خود را همواره در بازار خودرو خواهد داشت.

قرارداد همکاری بین دو شرکت آریا دیزل و رنوتراکس از سال 2006 منعقد شده است که شامل واردات توزیع و مونتاژ و همچنین خدمات پس از فروش خودروهای ذکر شده می‌باشد.

در وبسایت‌های مختلف قیمت ماشین‌های سنگین بعضاً لیست شده است اما باید توجه داشته باشید که قیمت خودروهای سنگین همواره دچار نوسان - افزایش و افت قیمت می‌باشد لذا همواره قبل از تصمیم به خرید خودرو سعی کنید از نمایندگی‌های معتبر آخرین لیست قیمت محصولات ماموت دیزل را دریافت نمایید.

شرکت

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>