اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ در باره ما فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو

معمولا از اواخر فصل بهار و خرداد ماه تا شهریور و حتی مهرماه، بسیاری از خانواده ها با کمک شرکت های باربری تهران، اقدام به اسباب کشی می کنند و می خواهند که در منزل جدید مستقر شوند مسلما این کار علاوه بر زمان، هزینه های لازم را در بر دارد.

جهت اسباب کشی به خانه و یا منزل جدید، رعایت یک سری اصول کاملا ضروری است تا این کار نه تنها در زمان مناسب بلکه با بهترین کیفیت و با به دست آوردن نتیجه مناسب انجام شود و موجب فشار آمدن و ایجاد ناراحتی و یا خسارت برای شما نشود.

این نکته مهم را در نظر داشته باشید که اسباب کشی با وجود برخی سختی ها، سنگ بزرگی برای هدف گرفتن نیست و به سادگی می توانید از پس آن بر بیایید پس در درجه اول، نگرانی و استرس را از خودتان دور کنید و سعی کنید تا جهت اسباب کشی درست و اصولی، از قبل برنامه ریزی کرده و پس از آماده سازی مقدمات اولیه، اقدام به این کار کنید اما به طور خلاصه می توان گفت که با استفاده از بهترین شرکت های خدماتی اتوبار تهران، به آسانی می توانید اقدام به بسته بندی و سپس جابه جایی اسباب و اثاثیه به منزل جدید در تهران و یا حمل بار به شهرستان نمایید.

در بیشتر موارد مشتریان ما، مبداء و مقصد تهران است و این امر کار را ساده تر می کند، اما باز هم نکات مهمی را باید رعایت کنند تا بتوانند به راحتی از عهده اسباب کشی و جابه جایی اثاثیه به منزل جدید بر آیند. در درجه اول مهم این است که ببینید آیا نیاز به استفاده از خدمات یک شرکت فعال در زمینه باربری تهران، دارید یا خیر؟

اهمیت این سئوال از آن جهت است که ممکن است برخی از افراد وسایل بسیار کمی داشته باشند و نیاز چندانی به استفاده از خودروهای باربری نباشد. ولی در اکثر موارد اینطور نیست و تعداد زیاد وسایل منزل و به خصوص سنگین بودن برخی از آنها (مانند مبلمان، تخت خواب، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره) استفاده از خدمات اتوبار و باربری جهت حمل آنها را ضروری می سازد.

همچنین باید پیش از جابه جایی و بردن وسایل و لوازم تان به خانه جدید، از نظافت و مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید مسلما هیچ کس نمی خواهد به منزلی اسباب کشی کند که هنوز دارای مشکلات اساسی است مثلا سوسک از در و دیار آن بالا می رود، دیوارها و پنجره ها و یا کف خانه کثیف است، لوله ها زنگ زده و یا مشکلات دیگری از این قبیل.

بهتر است از قبل فکر همه چیز را بکنید و سپس با آمادگی کامل پس از آماده شدن محل جدید سکونت تان اقدام به اسباب کشی کنید در مرحله بعد باید به فکر استفاده از خدمات یک شرکت باربری مناسب باشید.

از این رو با استفاده از روش های انتخاب شرکت باربری قابل اطمینان، می توانید به راحتی یک شرکت مناسب و فعال در این زمینه را انتخاب و از قبل هماهنگی های لازم را با آنها انجام دهید همچنین این نکته هم اهمیت دارد که بدانید آن شرکت، میزان گسترش خدماتش چقدر است و چه شعباتی در تهران دارد، آیا تعداد پرسنل حرفه ای آن به حد کافی هست، آیا امکانات و تجهیزات لازم را دارد و اینکه از چه ماشین های حمل بار (وانت بار، کامیون و یا کامیونت) استفاده می کند.

پس از این کار هم نوبت به تهیه و تدارک کارهای مربوط به بسته بندی و گذاشتن وسایل تان یک به یک و با دقت در جعبه و کارتن های مربوطه است بقیه کارها را کارگران باربری انجام می دهند. روز موعود، کارگرهای اتوبار با استفاده از خودروهای باربری به منزل شما آمده و پس از بسته بندی و جابه جایی لوازم شما به خودروی مربوطه، آنها را به دقت در بخش عقب ماشین اتوبار (کابین عقب) گذاشته و به مقصد حمل می کنند سپس تک تک وسایل شما را به دقت پیاده و به داخل منزل جدید می برند.

جهت راحتی کار و همچنین نزدن خسارت به اموال تان، بهتر است از روزهای قبل سر فرصت و با حوصله اقدام به بسته بندی وسایل شکستنی (از قبیل کریستال) کنید. روی جعبه و کارتن ها جهت راحتی کار، بهتر است درشت نوشته باشید که محتویات درون آنها چیست تا هنگام باز کردن و گذاشتن آنها در محل جدید، دچار سردرگمی نشوید.

در پایان پس از اسباب کشی، مسلما باز هم نیاز به نظافت هست اما در این کار عجله نکنید ور روزهای اول و دوم پس از اسباب کشی بهتر است در ابتدا همه چیز را سر جای خود قرار داده و بعد اقدام به جارو زدن و نظافت اتاق های خانه کنید. البته موارد ایمنی را نیز فراموش نکنید.

بهتر است از همان شب اول که در منزل جدید مستقر شدید، حواستان به درب ورودی خانه و رفت و آمدها، باشد. همچنین یک نکته مهم در این میان یخچال است. جدا از اینکه این وسیله با برق کار می کند و زمانی که برای چند ساعت برق نداشته باشد، به مرور ممکن است مواد غذایی فاسد شوند، از این رو زمانی که یخچال را جابجا می کنید، حواستان به مواد غذایی باشد و اگر در زمان اسباب کشی خراب و فاسد شدند آنها را سریعا به دور بریزید.

روزهای پس از اسباب کشی سر رفرصت می توانید مجددا این مواد غذایی را به راحتی از سوپرمارکت ها و فروشگاه های غذایی تهیه کرده و در یخچال قرار دهید.

در مجموع به طور خلاصه می توان موارد بالا را به صورت زیر جمع بندی کرد:

  1.  تمیز کردن خانه جدید پیش از اسباب کشی و در صورت نیاز سم پاشی.
  2. تهیه کارتن و جعبه جهت قرار دادن وسایل کوچک منزل در آنها و نوشتن محتویات آنها با حروف درشت.
  3. گذاشتن پول، طلا و اشیاء قیمتی در محل مناسب و مطمئن (مثلا منزل بستگان و یا در گاو صندوق).
  4. ریختن وسایل قدیمی و کهنه و بدرد نخور به دور.
  5. رزرو یک شرکت مناسب باربری تهران.
  6. خالی کردن و سبک کردن یخچال و فریز (پیش از اسباب کشی).
  7. پس از جابه جایی وسایل به مکان جدید، چک کردن آنها (از این جهت که چیزی در محل قبلی جا نمانده باشد و یا گم نشده باشد).
  8. تهیه و خریداری مجدد برخی از مواد غذایی و گذاشتن آنها در یخچال.
  9. باز کردن کارتن های حاوی وسیله و گذاشتن وسایل کوچک در جای مناسب (مانند کتاب ها و لوازم شخصی).
  10. چک کردن اینکه لوازم حساس شکستنی هیچ آسیبی در طول حمل و جاباجایی بارها ندیده باشند.
  11. ادامه دادن نظافت و تمیز کردن خانه جدید.
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک logo-samandehi گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.


مخفی کردن >>