اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شما با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلواکی می توانید در بانک های اروپایی افتتاح حساب نمایید. با اخذ اقامت می توانید ملک خریداری کرده و به کسب و کار بپردازید. استفاده از امکانات درمانی و رفاهی برای شما فراهم شده و خواهید توانست در هر کجای اروپا ساکن شوید.

خانواده شما نیز می توانند با اخذ اقامت این کشور با شما همراه شوند. هزینه زندگی در این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی کمتر است و می توانید از بانک های اروپایی وام دریافت کنید. ثبت شرکت در اسلواکی شامل مراحل پیچیده ای نیست و می توانید با آگاهی از قوانین و داشتن سرمایه مورد نیاز در این کشور سرمایه گذاری کنید. ریسک سرمایه گذاری نیز به میزان حداقل ممکن است و می توانید با خیالی راحت اقدام به ثبت شرکت نمایید.

فرآیند به این گونه است که فرد متقاضی باید شخصا در این کشور حضور یابد. فرد در یک سفر کارهای ثبت شرکت را در اسلوکی توسط یک وکیل انجام می دهد و هزینه های مربوط را پرداخت می نماید. پس از ثبت شرکت و انجام کلیه امور لازم به صورت قانونی به کشور خود باز می گردد و از طریق سفارت اقدام به اخذ ویزای یک ساله کشور می نماید.

در طول مدت زمان یک سال باید شرکت فعالیت داشته باشد و مالیات پرداخت شود. شما می توانید در دیگر کشورها اقامت داشته باشید اما باید سالانه برای انجام کارهای مربوطه شرکت و امور قانونی حداقل سه بار به این کشور بیایید.

لازم به ذکر است که شرکت نباید حتما فعالیت داشته باشد و شما می توانید با ثبت یک شرکت و پرداخت مالیات به موقع نشان دهید که شرکت فعالیت دارد. اکثر افرادی که فقط قصد دریافت اقامت را دارند از این شیوه استفاده می کنند.

پس از پنج سال شما باید به زبان اسلواکیایی برای دریافت اقامت مسلط شده و در آزمون این زبان قبول شوید. برای افراد خانواده مانند همسر و فرزندان زیر 18 سال باید مبلغ مشخصی را به سرمایه اولیه اضافه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>