اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسباب کشی منزل دشواری ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. قبل از جابه جایی، سوالات متعددی ممکن است برای شما پیش بیاید.

سوالاتی از قبیل:

  • هزینه های اسباب کشی چقدر است؟
  • آیا خودم به تنهایی می توانم اسباب کشی منزل خود را انجام دهم؟
  • چه مقدار برای اسباب کشی منزل باید هزینه کنم؟
  • چگونه شرکت های باربری را مقایسه کنم؟
  • به چه خدماتی برای اسباب کشی منزل نیاز دارم؟

هزینه های اسباب کشی منزل چقدر است؟
یکی از سوالات اساسی که پیش از جابه جایی باید به آن پاسخ دهید این است که آیا بودجه کافی برای انجام اثاث کشی منزل را در اختیار دارید یا نه؟ در صورت مثبت بودن پاسخ که مشکلی وجود ندارد ولی در صورت کافی نبودن بودجه خود می توانید با برخی ترفندها یک اسباب کشی ارزان داشته باشید.

آیا خودم به تنهایی می توانم اسباب کشی منزل خود را انجام دهم؟
یکی از تصمیمات مهمی که قبل از جابه جایی منزل خود باید بگیرید این است که آیا خودتان آن را انجام دهید یا به یک شرکت خدمات اسباب کشی بسپارید. پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری این سوالات را از خودتان بپرسید

  • آیا می توانم از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرم؟
  • حجم و تعداد اثاثیه منزل من چه قدر است؟
  • آیا اقلام سنگین و حساس در اثاثیه من وجود دارد؟
  • آیا قبلا اسباب کشی منزل را تجربه کرده ام؟

با توجه به اینکه کمک گرفتن از دوستان و آشنایان به دلیل مشغله فراوان در زندگی امروزه، کار آسانی نمی باشد و در صورت موافقت آنها برای کمک با توجه به اینکه در حمل و جا به جایی اثاثیه منزل تجربه و تخصص لازم را ندارند، کار پر ریسکی به نظر می رسد.

همچنین به دلیل اینکه در اکثر خانه ها لوازم سنگین و حجیم مانند یخچال، ماشین لباسشویی، بوفه و … وجود دارد عملا انجام اسباب کشی توسط خودتان می تواند مخاطراتی برای سلامتی شما داشته باشد و همچنین امکان آسیب دیدن اثاثیه منزل شما نیز وجود دارد.بنابراین برای جا به جایی خود یک شرکت خدمات اسباب کشی معتبر را استخدام کنید و یک اسباب کشی بی دردسر داشته باشید.

3- چه مقدار برای اسباب کشی منزل باید هزینه کنم؟
این سوال بسیاری از کسانی است که قصد اثاث کشی دارند. پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی شود یک قیمت باربری ثابتی را در نظر گرفت. این عوامل در محاسبه هزینه باربری موثر هستند:

  • نوع ماشین باربری درخواستی شما.
  • تعداد طبقات.
  • تعداد کارگر درخواستی.
  • روز و فصل اسباب کشی.
  • زمان اسباب کشی.
  • تعداد و نوع اقلام مورد استفاده در بسته بندی.

چگونه شرکت های باربری را مقایسه کنم؟
شرکت های خدمات اسباب کشی از لحاظ قیمت باربری، کیفیت خدمات، حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان در یک سطح نیستند. تمام این عوامل را بررسی کنید و دقت و وسواس زیادی روی گرفتن خدمات از یک شرکت باربری داشته باشید.

با چندین اتوبار تماس بگیرید و از آنها بخواهید نرخ باربری اثاث منزل خود را به شما اعلام کند. البته غیر از فاکتور قیمت دیگر جنبه های آنها نظیر کیفیت خدمات، قابلیت اطمینان، استفاده از کارگران مجرب، رعایت اصول حرفه ای و اخلاق کاری و اصلی ترین موضوع به زبان عامیانه خودمان دبه کردن در پایان کار را نیز در نظر بگیرید و مقایسه کنید.

به چه خدماتی برای اسباب کشی منزل نیاز دارم؟
بدون شک یکی از مهم ترین سوالاتی که باید به آن پاسخ دهید این است که به چه خدماتی نیاز دارید. شرکت های خدمات اسباب کشی معمولا خدمات زیر را ارائه می دهند:

  1. حمل و جا به جایی اثاثیه منزل.
  2. خدمات بسته بندی وسایل برای اسباب کشی.
  3. خدمات فنی لازم برای اسباب کشی منزل.
  4. خدمات مورد نیاز اسباب کشی منزل.

با شرکت باربری مورد نظر خود تماس بگیرید و از آنها درخواست مشاوره نمایید. از آنها بخواهید برای بررسی بیشتر و دقیق تر به منزل شما بیایند و نظر کارشناسی و تخصصی خود را اعلام کنند.

چه کارهایی قبل از اسباب کشی منزل باید انجام دهم؟
شما باید خودتان را برای اسباب کشی منزل آماده کنید. از چند هفته قبل شروع به برنامه ریزی کنید و طبق برنامه خود پیش بروید. این کار باعث می شود تا شما در روز جا به جایی دچار آشفتگی و سردرگمی نشوید. از خرید کارتن های مورد نیاز بسته بندی در ابعاد مختلف شروع کنید.

جمع آوری و بسته بندی لوازم خرد و ریز منزل خود را آغاز کنید. با دوستان و آشنایانتان از قبل هماهنگ کنید تا برای کمک به شما در روز موعود وقتی را اختصاص دهند. لیست کارهای مورد نیاز و وسایل را یاداشت و چک کنید.

شروع به تحقیق برای انتخاب بهترین باربری کنید و از روز قبل اسباب کشی منزل می توانید مسیر منزل قدیم تا جدید خود را بررسی کنید. نزدیک ترین و کم ترافیک ترین مسیر را مشخص کنید تا هر چه سریعتر جابه جا شوید. نسبت به انتخاب بهترین و نزدیکترین جای پارک جه در مبدا و مقصد و رزرو آن اقدام نمایید.

آیا باید لوازم منزل خود را بسته بندی کنم؟
اگر واقعا می خواهید یک اسباب کشی آسان و ایمن را تجربه کنید حتما اقلام منزل خود را بسته بندی کنید. بسته بندی اثاثیه منزل لازمه یک اثاث کشی حرفه ای است. در کشورهای توسعه یافته دنیا بسته بندی به هنگام جابه جایی منزل به یک فرهنگ تبدیل شده و عضو جدا نشدنی این فرآیند است. بسته بندی یکی از فوت و فن های اسباب کشی آسان است.

دلیل این موضوع دو مزیت مهم بسیار مهم بسته بنید اثاثیه منزل است. این دو مزیت عبارتند از:

  1. کاهش زمان.
  2. سرعت در اسباب کشی با بسته بندی.

بسته بندی باعث نظم دادن به فرآیند جابه جایی منزل شما می شود و همه چیز به صورت کاملا مرتب و منظم جا به جا می شود. بسته بندی از حجم کار و میزان حمل و جا به جایی لوازم منزل شما می کاهد و باعث تسریع فرایند اسباب کشی شما می شود. یکی دیگر از مزایای بسته بندی لوازم منزل مناسب، سهولت در چیدمان وسایل داخل خودرو باربری است؛ این عمل موجب می شود تا اثاثیه به صورت منظم روی هم قرار گیرد و خودرو فضای بیشتری برای بار داشته باشد و به طبع آن تعداد دفعات کمتری رفت و آمد نیاز دارد.

ایمنی
مهم ترین نگرانی و استرس کسانی که قصد اسباب کشی دارند، آسیب دیدن اثاثیه منزل در حین جا به جایی است. اثاثیه منزل شما، به خصوص اقلام سنگین و حساس شما به هنگام جا به جایی در معرض آسیب دیدن قرار دارند. بسته بندی، بهترین راهی است که برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم خانه شما وجود دارد. بسته بندی لوازم منزل یک نوع بیمه کردن وسایل شما در مقابل آسیب دیدگی احتمالی می باشد.

اقلام مورد نیاز بسته بندی لوازم منزل
کارتن اسباب کشی: این وسیله برای بسته بندی و حمل لوازم خرد و ریز منزل استفاده می شود. کارتن اسباب کشی دارای پنج لایه می باشند و از مقاومت زیادی برخوردارند. کارتن پنج لایه در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارند که شما بسته به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • ساک بسته بندی:
    این وسیله برای بسته بندی و حمل وسایلی همچون پتو و بالش استفاده می شود. همچنین برای لباس هایی که حمل آن ها نیازی به کارتن رگال دار ندارد استفاده می شود.
  • بابل رپ:
    از بابل رپ برای بسته بندی اقلام درشت و سنگین مانند یخچال، لباسشویی، گاز، ماشین ظرف شویی، مبل و … استفاده می شود.
  • چسب بسته بندی:
    این نوع چسب مخصوص بستن در کارتن اسباب کشی است و باید دارای مقاومت بالایی باشد.
  • سلفون:
    از سلفون برای محافظت از وسایل شما در مقابل گرد و خاک استفاده می شود و باعث تمیز ماندن لوازم منزل شما حین جابه جایی می شود. همچنین از سلفون برای فیکس کردن بابل رپ پیچیده شده دور اثاث استفاده می شود.
  • کارتن رگال دار:
    از این نوع کارتن به منظور حمل لباس های مجلسی شما، مانند کت و شلوار استفاده می شود. کارتن رگال دار همانند یک کمد لباس در سایز کوچک می باشد. این کارتن ها دارای آویز لباس می باشند که شما می توانید لباس های خود را درون آن آویزان کنید و از چروک شدن و خرابی لباس های خود جلوگیری نمایید.

چگونه از خانواده خود در حین اسباب کشی محافظت کنم؟
قطعا امنیت خود و خانواده تان از همه چیز مهم تر است. برای یک اسباب کشی بدون حادثه چندین کار را باید انجام دهید. اولین کار این است که بچه ها را از فرآیند اسباب کشی دور نگه دارید. لباس مناسب فصل بپوشید. راه رو ها و پله ها را نظافت کنید و موانع جا به جایی را برطرف کنید. هرگز اقلام سنگین را خودتان جا به جا نکنید و برای بلند کردن اقلام سبک تر از تکنیک های مناسب استفاده کنید.

چگونه هزینه های باربری را کاهش دهم؟
در آخر این سوال پیش می آید که چگونه می توان هزینه های باربری و جابه جایی منزل را کاهش داد و یک اسباب کشی ارزان را تجربه کرد. مهم ترین عوامل موثر در کاهش هزینه های باربری عبارت اند از:

  • فقط اثاثیه ای که در منزل جدید به آن نیاز دارید را با خود ببرید و از حجم اقلام خود بکاهید.
  • یک شرکت خدمات اسباب کشی ارزان که کیفیت خدمات بالایی دارد را پیدا کنید.
  • لوازم منزل خود را بسته بندی کنید. با بسته بندی اثاثیه منزل سرعت اسباب کشی شما افزایش می‌یابد و در نتیجه هزینه باربری شما کاهش می یابد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
قنبری:
میز نهار خوری ده نفره خریداری کرده‌ایم از راه پله بالا نمی‌رود چه می‌شود کرد.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>