اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ارس خودرو در راستای بهره‌گیری از روش‌های جهانی مدیریت کیفیت همواره توانسته است ضمن تولید محصولات با کیفت از جمله کامیون و کشنده و کامیونت رضایت مشتریان را به خود را جلب کند.

شرکت ارس خودرو دیزل بزرگ‌ترین شرکت تولیدی گروه آمیکو با داشتن سه نوع پلت فرم انحصاری کابین و شاسی و دارا بودن تکنولوژی تولید و مونتاژ انواع مختلف خودروهای تجاری، با اعمال روش‌های مهندسی خرید توانسته، با استفاده از محصولات، قطعات و تکنولوژی برندهای معروف اروپائی، آمریکائی و آسیائی، با دریافت گواهی‌های TA ( 51 نوع استاندارد ایمنی و 3 نوع آلایندگی) از مؤسسات بازرسی بین المللی همانند آلمان و هلند و TUV بلژیک و همچنین از سازمان محیط زیست VCA ایران، محصولات خود را از نظر کیفی و ایمنی و آلایندگی در ردیف کامیون‌های تجاری معروف اروپا قرار دهد.

تریلی کشنده

آمیکو با تأسیس 55 مرکز سرویس خدمات پس از فروش در اکثر استان‌های کشور و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دوره‌ای به آن‌ها و افزایش دوره گارانتی محصولات شرکت از 30,000 کیلومتر به 200,000 کیلومتر و از یک سال به سه سال، توانسته خدمات قابل قبولی را به مشتریان عرضه نماید.

کامیون

احداث مرکز آموزش کاربردی خودروهای دیزلی با برخورداری از امکانات و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و ارائه آموزش‌های فنی در زمینه تعمیرات و نگهداری خودروهای دیزلی برای کارکنان و نمایندگی‌های خدمات پس‌ از فروش یکی دیگر از نقاط برتر این شرکت می‌باشد. همچنین شرکت آمیکو با مدیریت و کیفیت کوشیده است محصولات و خدمات خود را با آخرین فن آوری روز دنیا منطبق سازد شرکت‌های تابعه گروه توانسته‌اند ضمن عرضه کالاهای با کیفیت و منطبق با استانداردهای داخلی و بین المللی، با دریافت انواع گواهی‌های ملی و بین المللی پله‌های موفقیت را به عنوان یک برند ملی و فراملی یکی پس از دیگری طی نمایند.

کامیونت

گروه صنعتی آمیکو به عنوان نگین درخشان در بین رقبا و در عرصه صنعت کشور افتخار دارد، با رعایت حقوق مصرف کننده، ارتقای روزانه کیفیت محصولات و مشتری مداری برند خود را از سایر رقبا متمایز نماید.

این گروه با بهره‌گیری از نیروی کاری متخصص و کارآمد با نگاه جامع به تکنولوژی روز دنیا می‌کوشد تا برند خود را در سطح بین‌ المللی و علی الخصوص در زمینه صنایع خودروسازی توسعه و ابقاء نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>