اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت آریا اورست ماشین در زمینه تولید ماشین سنگین و نیمه سنگین جاده‌ای با تکیه بر نیروهای متخصص، متعهد مجرب درمسیر شکوفایی اقتصادی و رونق صنعت حمل ونقل پا به عرصه نهاد و هدف خود را افزایش کیفیت و کسب بالاترین رضایت مشتریان می‌داند و در این راستا خط و مشی خود را به صورت زیر ترسیم نموده است.

  1. ارتقا سطح رضایت مشتریان
  2. اعتقاد به نیروی انسانی
  3. توسعه فناوری‌ها و به کارگیری ابزارها و تکنولوژی روز دنیا

شرکت آریا اورست ماشین در حوزه تولید و عرضه خودروهای جاده‌ای و باربری با محصولاتی مثل کامیون کشنده (جفت محور وتک محور) کامیون کمپرسی، کامیون نرده‌دار، کامیون آبیاری، میکسر کامیون مخصوص محصولات پودری و……..در سال 1391 فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1392 اعتبار خرید ابزار آلات و نصب و راه اندازی خط تولید انجام گردید.

از سال 1392 اعتبار خرید کامیون کشنده CGC4181 تامین شد و اولین سفارش آن در مهر ماه 1393 وارد گمرک بندرعباس شد و سپس در همان سال به کمک کارشناسان و مهندسان شرکت دایون چین خط تولید این شرکت به بهره برداری رسید و اولین محصول خود را به بازار عرضه کرد.

این محصول اولیه بدون هیچ ایراد و کمبودی تمامی استانداردهای کشور ایران را به دست آورد و بدون هیچ مانعی مجوز پلاک و سند فروش را از آن خود نمود.

شرکت آریا اورست ماشین فعالیت خود را با یک خط تولید کامیون کشنده تک محور آغاز نمود و در آینده‌ای نه‌ چندان دور به تمامی اهداف ترسیم شده دست خواهد یافت.

محصول جدید این شرکت کشنده دایون با موتور معروف Weichaai با قدرت 430 اسب بخار، گیربکس نسل ZF با ریتاردر داخلی، کروز کنترل، بخاری درجا در رنگ های آبی متالیک و سفید، دارای 3 سال یا 200 هزار کیلومتر پشتیبانی و خدمات پس از فروش.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>