اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت تیراژ دیزل در سال 1343 با سرمایه کاملا خصوصی تأسیس شد و فعالیت خود را درحوزه عمرانی (راه آهن، راهسازی، احداث تونل و پل، معدن و پالایشگاه و پتروشیمی) و حوزه تولیدی (ماشین آلات راهسازی، ساندویچ و پانل‌های سقفی و دیواری) آغاز کرده و این فعالیت‌ها به مرور زمان گسترش پیدا کرده است.

این شرکت تخصص گرایی، کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز با در نظر گرفتن شایستگی‌های فنی و مدیریتی را سرلوحه کار خود قرار داده و با هدف حضور دربازار خودروهای تجاری و عرضه محصولات ناوگان حمل و نقل باری تحت نظر گروه شرکت‌های تیراژ دیزل آغاز به کار نموده است این شرکت به منظور حضور فعال در عرصه خودروهای سنگین و معرفی محصولات با کیفیت ودارای استانداردهای جهانی به بازار نکات بسیاری را بر اساس نیاز بازار ایران در نظر گرفته که از جمله آن می توان به ایمنی بالا، نام تجاری معتبر امکان سرویس ساده و تامین ارزان قطعه، راحتی و آسایش راننده و سرنشین و….. اشاره نمود.

برهمین اساس شرکت کامیون سازی بیبن تراک که فعالیت خود را با همکاری شرکت بنز آلمان و تولید تحت لیسانس آن شرکت آغاز نموده به عنوان شریک شرکت تیراژدیزل معرفی گردیده است.

در این برخی از نقاط قوت و مزایای محصولات این شرکت را بر می شماریم:

  • سابقه طولانی تولید و حضور گسترده در بازار ایران.
  • برخورداری از قابلیت‌ها و کیفیت بالای برند بنز.
  • خدمات آسان و ارزان قطعات و سهولت در تامین قطعات یدکی.
  • قدرت بالای موتور و گیربکس.
  •  تزیینات جدید و لوکس داخل اتاق و امکانات رفاهی مناسب جهت راحتی راننده و سرنشین مانند سیستم تهویه مطبوع، تختخواب، صندلی بادی.
  • ویژگی‌های کامیون خارج جاده‌ای مانند سپر فلزی و چرخ 24 اینچ و ارتفاع مناسب شاسی.

در نهایت اینکه شرکت تیراژ دیزل در حال حاضر به عنوان نماینده انحصاری و رسمی شرکت کامیون سازی بیبن BEIBEN در ایران می‌باشد و محصولات باری و کمپرسی با نام تجاری NG80A را در دو مدل دو محور و سه محور عرضه می‌کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علیرضا سبحانی :
باسلام . لطفا منتشر نکنید جواب بدید ممنون میشم . خواستم ببینم شرایط فروش کامیون بی بن رو بدونم .آیا ثبت نام هست ؟ ایا ثبت نام بصورت اقساطی وجود داره ؟ با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهدی ثابتی:
اقا فقط این ماشینو میفروشن ولی هیچ کسی نیست جواب مردم بده تو شهرستان شیراز یه نمایندگی گذاشتن اصلا از ماشین سر در نمیاره سلامش میکنی میگه ۵۰میلیون بده برایراینا خوب شده قیمت یه سر باک تهران تا شیراز ۳۰۰هزارتومان فرق داره
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>