اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت صنایع خودرو کویر در تاریخ 28/12/1379 در اداره ثبت شرکت‌های شهرستان اردکان به ثبت رسیده است.

این شرکت بعد از تاییدیه و گرفتن امضای موافقت نامه از طرف شرکت BMC ترکیه فعالیت رسمی خود را در زمینه واردات و تولید و فروش انواع خودروهای تجاری آغاز کرده و از سال 1383 انواع کامیون، کشنده و کمپرسی را به بازار ایران عرضه نموده.

این شرکت با کسب مجوز احداث شهرک صنعتی خصوصی در زمینی به وسعت 93 هکتار در سال 1382 آغاز نمود و در سال 1383 سرمایه گذاری جهت احداث و راه اندازی خط مونتاژ کامیون و ماشین‌های سنگین را آغاز نمود. این شرکت در سال 1382 به منظور تولید خودروهای سنگین تجاری افتتاح شد و تا اوایل سال 1388 به کار خود ادامه داد اما بنا به پاره‌ای از مشکلات مدیریتی فعالیت آن متوقف گردید.

در سال 1389 این شرکت با سرمایه گذاری سرمایه گذاران جدید و کادر مدیرتی جدید مجددا احیا شد و تیم جدید کار خود را شروع نمود. این شرکت در ابتدا با سرمایه 5 میلیارد ریال شروع به کار نمود و اکنون با افزایش سرمایه رسیده است. این شرکت تولید کننده انواع کامیون‌های سنگین و کشنده با همکاری شرکت BMC ترکیه است که خود یک برند معتبر در سطح دنیاست. برخورداری از استاندارد‌های روز اروپا و همچنین ایمنی بالای این خودرو‌ها از مزایای تولیدات این شرکت است.

موضوع فعالیت این شرکت ایجاد امکانات برای صنایع خودرو تولید کامیون و اتوبوس‌های درون شهری و کامیونت و مشارکت در ایجاد شهرک صنعتی و مسکونی خدمات و ایجاد پایانه‌های ترابری و بهره برداری می‌باشد.

برنامه دیگر این شرکت علاوه بر تولید محصولات ذکر شده، واردات انواع ماشین آلات راه سازی است. نکته دیگر اینکه این شرکت با راه اندازی فاز نهایی این کارخانه در نظر دارد روزانه 3000 دستگاه انواع کامیون و کشنده را در یک شیفت کاری تولید کند که این به تنهایی 300 نفر نیروی شاغل را به کار خواهد گرفت و چندین برابر این میزان نیرو در صنایع پایین دستی مشغول به کار خواهند شد ویکی از دیگر برنامه ها این شرکت کسب سهم 20% بازار کشور است.

این شرکت نماینده انحصاری کمپانی BMC ترکیه، تولید کننده انواع کامیون‌های کشنده و باری و کمپرسی و اتوبوس و مینی بوس و ون و کامیون‌هایی با کاربری‌های خاص است.

بیشترین تولیدات این شرکت اختصاص داده شده به انواع کامیون‌های نظامی، زره پوش و سایر ارگان‌های نظامی شرکت صنایع خودرو کویر نماینده شرکت چکوروای ترکیه( CUKOROVA)که تولید کننده انواع لودر، لیفتراک و … می‌باشد و این شرکت نماینده انحصاری کامیون‌های CAMC که ساخت چین است را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>