اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا
ویزای سرمایه گذاری استرالیا شامل کسانی خواهد شد که صاحب تجارت و یا دارای توان مالی بالا برای سرمایه گذاری می باشند. بهتر است بدانید برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا، باید سرمایه گذاری و کسب و کار، در خاک استرالیا انجام شود و یا این سرمایه گذاری در خرید سهام شرکت های ایالتی و مناطق خاص انجام گردد.

همه کسانی که برنامه ای برای برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا دارند باید ابتدا ویزای موقت تجاری و یا سرمایه گذاری دریافت نمایند. در اینجا راهکارهای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا را باهم بررسی می کنیم.

انواع ویزای سرمایه گذاری در کسب و کار

  • ویزای موقت سرمایه گذاری.
  • ویزای دائم سرمایه گذاری.
  • ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری.

ویزای موقت سرمایه گذاری و نواوری برای افرادی است که یا کسب و کار جدیدی در استرالیا راه اندازی می کند و یا کسب و کاری را در این کشور مدیریت می کنند و یا مدیریت خواهند کرد. برای این نوع ویزا درخواست کننده باید از طریق سیستم Skill Select درخواست خود را اعلام و قبل از دعوت به استرالیا موفق به اخذ اسپانسری در یکی از ایالت های استرالیا گردد.

3 نوع درخواست برای ویزا موقت وجود دارد

  • نوع آوری در کسب و کار:
    برای این کار شما باید زیر 55 سال داشته باشید. ( البته استثناء هم وجود دارد.) 65 امتیاز داشته باشید.از دوسال تا 4 سال قبل گردش حساب شرکتتان تا 500 هزار دلار استرالیا رسیده باشد.مالک51 درصد از کسب و کار باشید در صورتی که گردش مالی سالانه کمتر از 400 هزار دلار استرالیا باشدمالک 30 درصد از کسب و کاری باشید، در صورتی که گردش مالی سالیانه بیشتر از 400 هزار دلار استرالیا باشدمالک 10 درصد از یک شرکت سهامی عام باشید، 800 هزار دلار استرالیا توسط شما و همسرتان به استرالیا انتقال یابد.قصد واقعی برای ایجاد کسب و کار داشته باشید.
  • از طریق سرمایه گذاری:
    برای افرادی که تمایل به سرمایه گذاری حداقل 1.5 میلیون دلار (تقریباً 4 میلیارد تومان) جهت انجام کسب و کار و سرمایه گذاری در یکی از ایالت ها یا مناطق استرالیا را دارند.برای این کار شما باید زیر 55 سال داشته باشید. ( البته استثناء هم وجود دارد.)65 امتیاز داشته باشید.توان مدیریت بالا در سرمایه گذاری داشته باشید.سه سال و یا بیشتراز سه سال سابقه مدیریتی مستقیم کار و سرمایه گذاری را داشته باشید.سابقه موفق در کار و سرمایه گذاری داشته باشید.

    قصد واقعی جهت ادامه کار و سرمایه گذاری در استرالیا را داشته باشید.قصد واقعی جهت حضور و اقامت در منطقه ای که سرمایه گذاری کرده اید را داشته باشید. این مدت حداقل 2 سال می باشد.مالک 10 درصد سود کار خود در یک سال از پنج سال مالی قبل از دریافت دعوتنامه باشید، یا حداقل 1.5 میلیون دلار استرالیا یک سال از پنج سال مالی قبل از دریافت دعوتنامه سرمایه گذاری کرده باشید.

    دو سال قبل از اخذ دعوتنامه جهت ویزا، مجموع دارایی خالص شخصی، سرمایه گذاری کار شما به حداقل 2.5 میلیون دلار استرالیا برسد و قابل انتقال به استرالیا باشد.سرمایه گذاری به میزان 1.5 میلیون دلار استرالیا یا بیشتر از آن در یک ایالت در زمان چهار سال از تاریخ اخذ اسپانسری ایالتی.
  • سرمایه گذاری ویژه:
    ویزای سرمایه گذاری ویژه برای افرادی است که تمایل به سرمایه گذاری به میزان 5 میلیون دلار در سرمایه گذاری های عمده استرالیا را به مدت چهار سال داشته باشند و برنامه ای جهت انجام کار و یا سرمایه گذاری در کشور استرالیا را دارند. درخواست کننده این ویزا می باید متعهد شوید که بعد از رشد سرمایه خود سرمایه گذاری خود در استرالیا را ادامه دهد. شما همچنین باید به طور متوسط 160 روز در را در مدت چهار سال ویزای سرمایه گذاری ویژه خود در استرالیا زندگی کنید.

این ویزا به شما امکان احاطه و مالکیت کسب و کار را در کشور استرالیا به روش نوآوری در کار و سرمایه گذاری می دهد و این امکان را برای کسب و کار شما در کشور استرالیا (از طریق سرمایه گذاری و سرمایه گذاری ویژه) ایجاد می کند تا شما به کسب و کار خود ادامه دهید. ویزای دائم شماره 888 بعد از دریافت ویزای شماره 188 اتفاق می افتد و بعد از کامل نمودن تمام شرایط ویزای 188 شما می توانید ویزای خود را به ویزای 888 تبدیل نمایید.

ویزای دائمی 888 یک نوع ویزای دائمی است و با دارا بودن این ویزا شما همراه خانواده خود این امکان را خواهید داشت تا به صورت نامحدود به کشور استرالیا ورود و خروج داشته باشید علاوه بر آن در کشور استرالیا به کار و تحصیل خود ادامه دهید و از انواع مدیکر ها بهرمند شوید.

اگر شرایط لازم را برای این ویزای سرمایه گذاری استرالیا دارا باشید به آسانی می توانید شهروند کشور استرالیا بشوید و اسپانسر بستگان خود جهت اقامت دائم در کشور استرالیا شوید.

ویزا دائمی از طریق نوآوری در کسب و کار
شما می باید در داخل کشور استرالیا باشید و در یک سال از دو سال گذشته یکی از ویزاهای ذیل را دریافت کرده باشید:

  • ویزای موقت سرمایه گذاری و نوآوری در کسب و کار.
  • ویزای طبقه ویژه.
  • ویزای اقامت بلند مدت تجاری.

شما علاوه بر این باید بتوانید این موضوع را نشان دهید که شما و همسر شما به صورت پیوسته درگیر کار و تجارت بوده اید که به این صورت:

  • تجارت و کاری را در استرالیا انجام داده باشید که حداقل گردش مالی آن به میزان 300 هزار دلار استرالیا و بیشتر از آن باشد.
  • از یک سال قبل از اقدام به دریافت ویزا مالک 51 درصد از تجارت و مجموعه ای در استرالیا باشید و چرخش درآمدی آن سالانه کمتر از 400 هزار دلار استرالیا باشد، یا مالک 30 درصد از تجارت و مجموعه ای باشید که در آن گردش مالی سالانه بیشتر از 400 هزار دلار استرالیا باشد، یا دارای 10 درصد از مالکیت یک شرکت سهامی عام باشید.
  • کسب و کار شما در این کشور دارای شماره تجاری باشد.
  • فعالیت های تجاری خود در دو سال قبل را به مجموعه های مالیاتی کشور استرالیا ارائه کرده باشید.

باید اثبات نمایید یکی از شروط زیر را دارا می باشید

  • داشتن حداقل 200000 دلار ارزش خالص در بیزینس.
  • حداقل ارزش دارایی شخصی و بیزینس 600000 دلار.
  • در یک سال گذشته حداقل دو نفر از شهروندان استرالیا را به صورت تمام وقت در تجارت و بیزینس خود یا همسر خود استخدام کرده باشید.

این نوع ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ و افرادی است که توانایی سرمایه گذاری بیشتری دارند. متقاضیان باید متعهد شوند بعد از دریافت ویزا و ورود به خاک استرالیا، مبلغی معادل 1.5 میلیون دلار استرالیا را به آنجا آورده و در تجارت و کارهای تجاری سرمایه گذاری کنند.

ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا این ویژگی را دارا می باشد که از همان ابتدا و قبل از ورود به استرالیا متقاضی و خانواده او، ویزای اقامت دائم استرالیا را به دست آورده و از مزایای آن برخوردار می شوند، ازجمله استفاده از خدمات پزشکی و امکان تحصیل رایگان فرزندان.

در این نوع ویزا، تمام سرمایه گذاری توسط فرد متقاضی و با اختیار کامل وی انجام می گیرد.

شرایط لازم برای ویزای اقامت دائم سرمایه گذاری استرالیا

  • سن فرد متقاضی کمتر از 55 سال باشد.
  • دارایی فرد و یا همسرش در بیزینس باید 400 هزار دلار برای دو سال از چهار سال قبل از اقدام برای ویزا باشد.
  • ارزش دارایی های فرد و یا همسرش بالغ بر 1.5 میلیون دلار باشد که قابل انتقال به استرالیا نیز باشد.
  • کسب و کار فرد متقاضی باید حداقل 3 میلیون دلار گردش مالی در یک یا چند بیزنس در دو سال از چهار سال اخیر داشته باشد.
  • مالکیت 51 درصد از بیزنسی که کمتر از 400 هزار دلار در سال درآمد داشته است را داشته باشد.
  • یا مالکیت 30 درصد از بیزنسی که درآمد بالای 400 هزار دلار در سال درآمد داشته است از آن وی باشد.
  • و یا مالکیت 10 درصد شرکتی با سهامی عام را داشته باشد.
  • مدارکی مبنی بر مدیریت و فعالیت کارآمد در این بیزینس نیز باید ارائه شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>