اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مخلوط شدن روغن با بنزین
خودرو در موقع کار کردن سیستم سوخت رسانی و پاشش سوخت را به طوری تنظیم می کنند که مقدار سوخت مورد نظر با میزان اکسیژن کافی ترکیب شود. به دلیل اینکه در حالت درجا کارکردن خودرو اکسیژن کافی برای سوخت ندارد. احتراق داخل سیلندر به طور کامل انجام نشده و مقداری از بنزین به طور نسوخته در اتاقه سیلندر باقی می ماند.

این بنزین نسوخته از زیر رینگ ها وارد محفظه زیرین سیلندر موتور خودرو شده و به داخل کارتر و روغن موتور راه پیدا می کند. در ادامه روغن کارایی خود را از دست داده و در نهایت روانکاری لازم برای موتور را انجام نخواهد داد.

 گرم شدن بیش از حد سیلندر
به دلیل اینکه در سیستم درجا کار کردن خودرو جریان هوا در محفظه کاپوت خودرو کاهش می یابد. دمای سیلندر افزایش یافته که این افزایش می تواند به سیلندر خودر، واشرها و همچنین روغن آن آسیب برساند.

فعالیت مداوم فن های خنک کننده
به دلیل گرم شدن زیاد موتور خودرو فن های خنک کننده بایستی به طور مداوم کار کنند تا بتوانند افزایش دما را کنترل نمایند. این فعالیت مداوم باعث آسیب رساندن به فن های خودرو و کاهش عمر آنها خواهد شد.

فشار مضاعف بر روی سیستم برقی
فن های خنک کننده اتومبیل یکی از پرمصرف ترین قطعات الکترونیکی خودرو می باشند. درجا کارکردن خودرو یکی از عواملی است که باعث می شود این فن ها به میزان زیاد نیاز به روشن ماندن داشته باشند. در نتیجه فشار زیادی به سیستم برقی خودرو همچنین دینام و باطری خواهد آمد.

 آسیب رساندن به سیلندر توسط گاز های اسیدی
کارشناسان متخصص فنی در این زمینه می گوید در جا کار کردن خودرو باعث احتراق ناقص شده که این مسئله خود باعث ایجاد گاز های اسیدی و آلاینده در سیلندر خودرو می شود و می تواند باعث فعل و انفعالات داخل سیلندر و همچنین خورده شدن قطعات فلری داخل موتورخودرو گردد.

 آسیب رساندن به سیستم اگزوز خودرو
با توجه به آلایندگی بیش از حد استاندارد خودرو در حالت درجا کار کردن گازهای سمی و آلاینده بیشتری نسبت به خودروی در حال حرکت تولید می کند که باعث می شود کاتالیزورهای داخل سیستم اگزوز استهلاک بیشتری داشته باشند.

ایجاد خطا در مورد سرویس به موقع خودرو
توجه داشته باشید که معمولاً سرویس ها و تعویض قطعات مصرفی خودرو با توجه به میزان کیلومتر طی شده در خودرو انجام می شود. در صورتی که شما عادت زیادی به روشن نگه داشتن خودرو به صورت درجا کار کردن داشته باشید. 

کارکرد موتور، تسمه ها، روانکار هایی مانند روغن و گریس و قطعه هایی مانند پمپ روغن و پمپ آب نیز افزایش خواهد یافت ولی پارامتر مورد نیاز برای سرویس و نگهداری آن یعنی کیلومتر ماشین افزایش نخواهد یافت. این مسئله در بسیاری از موارد مانند تعویض تسمه تایم خودرو می تواند خطرناک و جدی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>