اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشورهای آسیای شرقی بزرگ ترین صادرکنندگان به کشور ایران می باشند. هم اکنون کشورهای عمده صادرکننده کالا به ایران به ترتیب شامل کشورهای چین، امارات متحده عربی، جمهوری کره، ترکیه، آلمان هستد.

واردات ماشین آلات، وسایل نقلیه حمل و نقل و قطعات خودرو
واردات و ترخیص ماشین آلات و لوازم یدکی خودروی سنگین و سبک در گمرکات ایران و به ویژه در بنادر کشور با سرعت بالایی در حال انجام است. با توجه به اینکه صنعت خودروسازی در دنیا هر روز در حال پیشرفت است و همین امر موجب افزایش سودآوری و اشتغال زایی در کشورها شده است. از این رو مسئولان کشور نیز در جهت پیشرفت این صنعت در کشور تلاش می کنند و به همین منظور در چشم انداز سال 1404 مقرر شده که میزان تولید خودرو سالانه به 3 میلیون دستگاه برسد. طبق آمارهای منتشر شده حدود 1200 واحد تولید قطعه خودرو در کشور فعالیت دارند، اما بیش از 90 درصد تولیدات موجود در بازار وارداتی است. چرا که به دلیل مشکلات زیاد این صنعت در کشور فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان قدیمی به حداقل رسیده است یه طوری که بعضی از آنها حذف شده اند و جای خود را به تازه واردها داده اند که البته باید گفت تعداد کمی از این تازه واردها تولیدکننده هستند و اکثرا تاجر قطعه بوده و اقدام به واردات می کنند.

اما از دیگر اقلام عمده وارداتی در این زمینه می توان به جرثقیل های برجی، اجزا و قطعات ماشین آلات سوراخ کردن زمین، قطعات جهت تولید وسایل نقلیه حمل و نقل کالا، قطعات منفصله جهت تولید اتومبیل سواری، ماشین های بافندگی تاروپودباف برای پارچه بافی و اجزا و قطعات توربین های بخار اشاره کرد.

واردات مواد شیمیایی و محصولات مرتبط
واردات و ترخیص مواد شیمیایی و محصولات مرتبط با آن یکی از بزرگ ترین محصولات و مواد اولیه وارداتی به کشور به حساب می آید. مواد شیمیایی دارای طیف بسیار گسترده و متنوعی هستند که در بسیاری از کارخانه های تولیدی برای ساخت محصولات گوناگون به کار می روند.

واردات مواد غذایی از جمله ذرت دامی، برنج و لوبیای سویا
مواد غذایی مانند ذرت دامی، برنج، لوبیای سویا، جو، کنجاله و سایر قطعات بی استخوان منجمد گاو از جمله کالاهای اساسی هستند که جزو بیشترین میزان واردات به کشور هستند. جو، قطعات بی استخوان منجمد از نوع گاو و کنجاله و سایر آخال های جامد حتی خرد شده یا به هم فشرده به ترتیب بیشترین میزان واردات را به خود اختصاص داده اند.

واردات گوشی تلفن همراه
خریداران عمده گوشی تلفن همراه وارداتی می توانند از طریق کد پروانه الکترونیکی از قاچاق و غیر قاچاق بودن گوشی های تلفن همراه خریداری شده مطمئن شوند.

در حال حاضر امکان استعلام پته های گمرکی برای مطمئن شدن خریداران عمده کالا از اینکه آن کالا از مبادی گمرکی وارد شده و یا قاچاق است یا خیر از طریق این آدرس اینترنتی epl.irica.ir/ecl فراهم شده و در دسترس همگان قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>