اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسیاری از معامله گران از مزایای استفاده از محصولات وارداتی چین مطلع هستند و این یکی از دلایلی است که منجر شده بازار چین به عنوان منبع تلفن همراه و لوازم جانبی شناخته شود. واردات لوازم جانبی تلفن همراه از چین بسیار سودآور است، زیرا بازار رقابتی گسترده ای بین تولید کنندگان چینی وجود دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما زمانی که کالای خود را از چین وارد کنید، به طور خودکار درآمد خوبی نیز خواهید داشت چرا که شما علاوه بر تمرکز بر روی گجت ها و لوازم جانبی که در بازار بیشترین تقاضا را دارند، می بایست تامین کننده ی خوب و روش مناسب برای واردات محصولات خود را نیز انتخاب کنید.

کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه بسیار وسیع است و در چین ده ها نوع برند برای انتخاب وجود خواهد داشت ولی شما باید آن دسته از لوازم جانبی تلفن همراه را از چین وارد کنید که توجه مشتریان را به خود جلب می کند.

خلاقیت و تنوع در لوازم جانبی موبایل هرروز بیشتر می شود و کار به جایی رسیده که کابل های ساده گوشی نیز تبدیل به کابل هایی شده است که با نزدیک کردن به گوشی موبایل، جذب گوشی شده و به آسانی می توانید از آنها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید با پیشرفت تکنولوژی در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، مصرف کنندگان نیز بیشتر به دنبال کیفیت بالا هستند تا اجناس فانتزی، پس تحقیقات خود را در مورد بازار هدفتان به خوبی کامل کنید. همچنین شما باید پیوسته در این حوزه بروز باشید تا بتوانید با همکاران خود رقابت کنید.

انواع لوازم جانبی موبایل جهت واردات:

  • برچسب های محافظ صفحه نمایش LCD برای انواع موبایل، تبلت و دیگر صفحه های نمایش LCD
  • هندزفری با سیم و بی سیم
  • سیم‌های رابط مربوط به اتصالات موبایل
  • انواع قاب موبایل و دسته و کیف موبایل
  • کابل اتصال USB موبایل از جمله کابل OTG و غیره
  • شارژر موبایل و سوییچینگ های همه کاره
  • قطعات جانبی موبایل شامل LCD، فلت، IC، قاب و غیره
  • محافظ ژله ای انواع موبایل و تلفن هوشمند و همچنین تبلت
  • انواع باکس و ابزار تعمیرات موبایل شامل هیتر مادون قرمز، اون، خمیر قلع، چسب نقره و غیره
  • انواع باتری اکسترنال (پاوربانک)
  • تجهیزات سلفی (منوپاد، سه پایه، شاتر …)
  • اسپیکر و استندهای رومیزی

برندهای معروف لوازم جانبی:

آنکر (Anker): این برند واقع در شهر چانگشای چین است و انواع لوازم جانبی الکترونیکی مانند هدفون، کابل های USB و شارژرهای همراه تولید می کند همچنین محصولات این کمپانی در 30 کشور جهان به فروش می رسند.

شیائومی: شیائومی از برندهای مشهور و جهانی چینی است که در زمینه ی گوشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد و محصولاتش را با ارزان ترین قیمت در بازار عرضه می کند. این برند با پیاده سازی استراتژی قیمت پایین و رقابتی توانسته است به یک جایگاه خوب در سخت افزار و نرم افزار در این حوزه دست یابد.

بیسوس: بیسوس یک کمپانی محبوب چینی است که همیشه در تولید انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و تبلت مطرح بوده است. برای مثال انواع پایه های نگهدارنده ی آن باعث شده رانندگان هنگام رانندگی به راحتی از گوشی یا تبلت خود استفاده کنند. علاوه بر این بیسوس بهترین کابل های شارژ، پاوربانک ها و دیگر لوازم جانبی موبایل را نیز در بازارهای جهانی به فروش می رساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
احسان عباسی:
سلام من میخواستم واردات لوازم جانبی انجام بدم راهنمایی میکنین؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>