اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مرکز صادرات چرم شترمرغ ایرانی به اروپا، چندین کشور این قاره را تحت پوشش قرار می دهد؟ آیا تاکنون شرکت معتبر این کشور، به ایتالیا، تایلند، فرانسه یا اتحادیه ارسال داشته است؟ کیفیت های ارائه شده توسط ایران چگونه می باشد؟

اگر شرکت چرم شترمرغ ایرانی به کشور های قاره اروپا، قبلا صادرات کرده باشد، قطعا برای سفارش یا درخواست نمونه راحت تر خواهد بود و اعتماد بیشتر وجود خواهد داشت، چرا که می توان از تاجران یا تولیدکنندگان محصولات چرمی در ایتالیا، فرانسه، نروژ یا کشورهای دیگر استعلام نمود.

مرکز صادرات چرم ایران، اطلاعات زیادی از مشتریان اروپا دارد، همچون میزان سفارش و خریدشان، محل ترخیص شماره تماس، که می توان با ارتباط گرفتن این افراد، کیفیت چرم شترمرغ آسیا را به دست آورد و برترین تولید کننده چرم در منطقه خاورمیانه را شناخت.

تمام تاجران علاقه دارند برای سفارش چرم، با تولیدکنندگان برتر و معتبر همکاری انجام دهند، معمولا بهترین تولیدکننده ایرانی، پایبندی بهتری قرارداد و تعهدات خویش دارد، چون اعتبار زیادی در بعضی از نقاط جهان دارد و نمی خواهد برای خود مشکلی ایجاد نماید تا از اعتماد مشتریانش کم گردد.

چرم شترمرغ ایرانی
با توجه به کیفیت چرم در جهان، می توان گفت هر کیفیتی از چرم شترمرغ نیز وجود دارد، اما نوع صادراتی و ممتاز آن معمولا جدا می گردد.

چرم شترمرغ ایرانی نیز با گرید و سورس بندی بین المللی تفکیک می شود و نوع باکیفیت و مرغوب آن برای صادرات به اروپا، ترکیه یا روسیه آماده می شود و در اختیار مشتری قرار داده می شود.

مرکز صادرات چرم به اروپا
در مرکز صادرات چرم هر کشور، انواع چرم تولید شده توسط کارخانجات وجود دارد و برخی از آنان با دیگر تولیدکنندگان چرم در منطقه خود فعالیت گسترده و روابط نسبتا صمیمی و قوی دارند.

امروزه مرکز صادرات چرم ایرانی از قاره اروپا، آمریکا شمالی و آسیا، سفارشات زیادی دارد و اغلب تاجران از کیفیت ها رضایت کافی را داشته و با قیمت ارائه شده بسیار موافق هستند و در ضمن قیمت چرم ها از نرخ جهانی حتی کمتر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
برخورداری:
باسلام میخواستم یه راهنمای داشته باشم ازطرف دوستانی که درصادرات پوست شترمرغ ودیگرمحصولات شترمرغ اطلاعاتی دارن ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>