اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در سال 2015 آلمان، هلند و فرانسه هرکدام بیش از 3 میلیارد دلار آمریکا پنیر صادر کرده اند. پنیر یک غذای لبنی شناخته شده و محبوب در سراسر جهان است. شیر مواد تشکیل دهنده اصلی آن است و از شیر گاو، گوسفند و بز به دست می آید. انواع پنیر در اشکال مختلف وجود دارند؛ سخت یا نرم، دودی، کهنه و یا تازه. یک لیست ادامه داری از انواع پنیر وجود دارد. برای بسیاری از مردم، پنیر یک غذای بسیار خوشمزه است.

برای برخی از افراد پنیر به عنوان غذا محسوب نمی شود و روی ظرف غذا قرار داده نمی شود. این تفاوت فرهنگی است. اگرچه هرکسی پنیر مصرف نمی کند، اقتصاد جهان دارای یک تقاضا بالا برای آن است. در پاسخ به این تقاضاها برخی از کشورها در محصولات وکالاهای صادراتی خود، پنیر را لحاظ کرده اند.

این فهرست شامل اصلی ترین صادرکنندگان پنیر در سراسر جهان است و آن ها با توجه به مقدار صادرات خود، رتبه بندی شده اند. این رتبه بندی نشان دهنده ی مصرف و تولید نیست.

آلمان
اکثریت صادرکنندگان پنیر از کشورهای اروپایی هستند. جای تعجب نیست که آلمان در مقام اول این لیست قرار می گیرد. آلمان سالانه به ارزش 375.309.600 دلار آمریکا، پنیر صادر می کند.

پنیر آبی باواریا، لیمبرگر و مونستر چند تا از محبوب ترین مارک های پنیر در این کشور هستند. این پنیرها کجا فرستاده می شوند؟ ایتالیا 24 درصد از پنیر آلمان پس ازآن هلند 11٪ از پنیر آلمان را خریداری می کنند.

هلند
درحالی که هلند دومین واردکننده پنیر آلمانی است، همچنین دومین مقام جهانی صادرات پنیر را در اختیار دارد. ارزش صادرات پنیر در این کشور برابر با3.418.481.000 دلار آمریکا است. در این کشور رایج ترین پنیر عبارتند از: Edam، Gouda و Maasdam. به صورت دقیق، 37٪، از این صادرات به آلمان فرستاده می شود!

فرانسه
فرانسه برای غذاهای غنی خود شناخته شده است، فرانسه مقام سوم را در این لیست دارد. این کشور سالانه به ارزش 3.359.640.000 دلار آمریکا، پنیر صادر می کند.

محبوب ترین این پنیرها بری و کاممبر هستند. یک بار دیگر، آلمان بیشترین مقام را به عنوان واردکننده پنیر فرانسه در اختیار دارد. 21 درصد از پنیر فرانسه به آلمان صادر می شود.

ایتالیا
جای تعجب نیست که ایتالیا همچنین در بالای این لیست قرار داشته باشد ازآنجایی که این کشور شامل تعدادی از پنیرهای شناخته شده ای ازجمله موزارلا، پارمسان، و گورگونزلا است، این پنیرها موجب تقاضا بالایی برای پنیر ایتالیایی می شوند.

ایتالیا دارای ارزش صادرات پنیر برابر با 2.506.997.000 دلار آمریکا است. فرانسه بزرگ ترین مشتری پنیر ایتالیا است که حدود 20 درصد از آن به کشور فرانسه صادر می شود.

ایالات متحده
بعد از کشورهای اروپایی، ایالات متحده یک رقیب بزرگ در بازار پنیر است.. آمریکا دارای ارزش صادرات پنیر برابر با 1.391.522.000 دلار آمریکا است. پنیر محبوب ایالات متحده کالبی ومونتری جک هستند.

ایالات متحده به تازگی وارد بازار آسیایی شده است و قبل از آن ایالت متحده به عنوان تولیدکننده پنیر شناخته شده نبود. محققان پیش بینی می کنند که چینی ها ممکن است به زودی بزرگ ترین واردکننده پنیر ایالات متحده باشند.

دانمارک
نزدیک به آمریکا، دانمارک با مقدار سالانه صادرات پنیر باارزش 1.379.792.000 و نیوزیلند باارزش سالانه 1.158.743.000 دلار قرار دارند. نیوزیلند به طور عمده ای صادرکننده پنیرهای چدار هستند و ژاپن 20 درصد از این صادرات را خریداری می کند.

این ها همه از کشورهایی هستند که صادرات پنیر در آن ها بالغ بر 1 میلیارد دلار آمریکا است. پنیر دارای سابقه ای طولانی مدت در کشورهای تولیدکننده لبنیات است. شهروندانی که در این کشورها زندگی می کنند اغلب به پنیرهای منحصربه فرد خودشان به دلیل شناسایی فرهنگشان، افتخار می کنند.

این محصول لبنی یک آیتم مواد غذایی باارزش است و هنگامی که در حد اعتدال مصرف شود دارای ارزش غذایی بالایی است. تقاضا برای پنیر به تدریج در دهه گذشته افزایش یافته است و همچنین بازارهای آسیایی شروع به توسعه و گسترش طعم و مزه آن کرده اند. این یک خبر خوب برای صادرکنندگان برتر در جهان است و آن فرصتی را برای توسعه فراهم می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
افسانه مهاجر:
آيا ما هم ميتونيم پنير محلي صادر داشته باشيم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>