اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 بخش قابل توجهی از بدنه خودروها را شیشه تشکیل می‌دهد که علاوه بر محافظت از سرنشینان در برابر باد و برف و باران و سرما، امکان تماشای فضای بیرون از خودرو را برای مسافران فراهم می‌سازد. شمار کارخانه‌های شیشه سازی در دنیا بسیار زیاد است که در زیر با 12 کارخانه بزرگ سازنده این کالا آشنا می‌شوید.

شرکت شیشه آساهی Asahi Glass Company:
 شرکت آساهی در سال 1907 تأسیس شد. امروزه آساهی مالک بیش از 50 شرکت در اروپا و آسیا است. این شرکت تامین کننده رسمی اغلب شرکت‌های خودرو سازی ژاپن و عمده‌ترین تولید‌کننده شیشه خودرو است.

شرکت


فویاو Fuyao:
شرکت سرمایه گذاری مشترکی است که در سال 1987تأسیس شد. فویاو متخصص تولید شیشه‌های ایمن اتومبیل بوده و در بازار سهام شانگهای در صدر قرار گرفته است. فویاو بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین تولید‌کننده و بزرگ‌ترین صادر کننده شیشه اتومبیل در چین است.

شرکت


Splintex Distribution:
متعلق به مجموعه شرکت‌های Glaverbel است. این شرکت تامین کننده شیشه خودرو اغلب تولید‌کنندگان بزرگ اروپایی است.

شرکت


شرکت گاردین:
Guardian با دفتر مرکزی خود در میشیگان امریکا در سال 1932 تأسیس شد. این شرکت شامل 19 کارخانه تولید شیشه اتومبیل با ظرفیت یک میلیون شیشه در سال است. گاردین تامین کننده جنرال موتورز General Motors است.

شرکت


نیپون گلس Nippon Glass:
در سال 1918 تأسیس شد. از سال 2006 این شرکت بخشی از سهام پیلکینگتون را خریداری کرده است.
شرکت JAAN در سال 1991 در کشور لهستان تأسیس شد و هم اکنون 29 شعبه در این کشور دارد. این شرکت شیشه‌های جلو اتومبیل را با برند Nordglass ارائه می‌دهد.

شرکت


Olimpia المپیا:
از جمله با سابقه‌ترین و ریشه دار‌ترین شرکت‌های صنعت شیشه ترکیه به حساب می‌آید. المپیا محصولات خود را تحت استاندارد های DOT-739 (USA), ECE Regulation 43 (Belgium), ISO-EN-9002 (TSE), TS-917 (TSE), TS-11502 (TSE) ارائه می‌دهد.

Pilkington پیلکینگتون:
از جمله بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید شیشه و عایق در دنیا است. این شرکت در سال 1826 تأسیس شده در تولید شیشه فلوت از پیشروان این صنعت در جهان به حساب می‌آید. تولید شیشه فلوت که توسط Sir Alastair Pilkington ابداع شده است، هم اکنون به عنوان استاندارد با کیفیت‌ترین تولید شیشه تخت به شمار می‌آید.

شرکت Pittsburgh Plate Glass:
در سال 1883 تأسیس شد. PPG عمدتا شیشه، و فیبر نوری، رنگ و مواد پوششی، محصولات نوری تولید می‌کند. این شرکت بیش از 100 کارخانه در امریکای شمالی و آسیا دارد. PPG اخیرا توسط آساهی گلس خریداری شده است.

شرکت


شرکت Saint-Gobain:
در سال 1665 در پاریس جهت تولید شیشه برای تالار آینه پالاسه Palace در Versailles تأسیس شد. امروزه این شرکت 55 کارخانه در سراسر دنیا دارد و لوازم یدکی همه خودروهای اروپایی و یک پنجم تمام دنیا را تامین می‌کند.

شرکت


Shatterprufe:
تبدیل به اولین کمپانی تولید شیشه لمینت و شیشه‌های ایمن اتومبیل در بخش جنوبی آفریقا شده است.

گروه Solive:
 مجموعه شرکت‌های مستقل با مدیریت خصوصی می‌باشد. این شرکت در سال 1937 تأسیس شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین قریشوندی:
سلام چجوری باید چسب سفارش بدم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>