اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در این نوشتار قصد داریم به معرفی 10 قطعه ساز خودرویی برتر در سال 2016 بپردازیم.

BOSCH:
کمپانی بوش از جمله شرکت‌های مشهور آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد و در حال حاضر برترین برند قطعه سازی خودرو در دنیا به شمار می‌رود. از جمله مواردی که توسط شرکت بوش ساخته می‌شود می‌توان به سیستم‌های گازوئیل و دیزل، سیستم کنترل شاسی، سیستم‌های مالتی مدیا، باطری، سیستم‌های توربوشارژ و سیستم‌های مربوط به فرمان خودرو اشاره کرد. فروش جهانی این قطعه ساز در سال 2015 مبلغ 44 میلیون و 825 هزار دلار بود که اختلاف فاحشی با رتبه دوم این رده بندی دارد.

شرکت


 DENSO:
دنسو یکی از کمپانی‌های مشهور قطعه ساز ژاپنی است که در حقیقت جزئی از کمپانی تویوتا به شمار می‌رود و تویوتا 25 درصد از مالکیت آن را دارد. برند دنسو به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح شمع خودرو شناخته می‌شود و جالب است که بدانید کلمه دنسو از ترکیب دو کلمه ژاپنی به معنی‌های تجهیزات الکتریکی برگرفته شده است. میزان فروش این قطعه ساز در سال 2015 مبلغ 36 میلیون و 30 هزار دلار اعلام شده است.

شرکت


 Magna international:
کمپانی مگنا یکی از بزرگ‌ترین قطعه سازان خودرو در کانادا به شمار می‌رود که با خودروسازانی نظیر فورد، ب ام و، تسلا، کرایسلر، جنرال موتورز، فولکس واگن و تویوتا همکاری دارد. این شرکت مواردی نظیر صندلی، آینه، سیستم‌های الکتریکی، بخش‌های محرک و قطعات تزئینی خودرو را تولید می‌کند. میزان فروش این کمپانی در سال 2015 مبلغ 32 میلیون و 134 هزار دلار اعلام شده است که از این لحاظ رقابت تنگاتنگی با برند دنسو دارد.

شرکت

 

Continental AG:
شرکت آلمانی کانتیننتال از جمله کمپانی‌های مشهور به خصوص در زمینه تولید تایر است که در ساخت بخش‌های الکتریکی، سیستم‌های ترمز، سیستم‌های ایمنی، بخش‌های محرک و متعلقات شاسی خودرو نیز فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 2015 مبلغ 31 میلیون و 480 هزار دلار از فروش قطعات کسب کرده است.

شرکت


 ZF Friedrichshafen AG:
این کمپانی آلمانی که نام آن به اختصار ZF خوانده می‌شود در حقیقت کوتاه شده Zahnradfabrik Gear Factory است چرا که این کمپانی تبحر بالایی در ساخت گیربکس خودرو دارد. علاوه بر ساخت گیربکس، این کمپانی ساخت متعلقات شاسی، سیستم‌های فرمان، تعلیق و ایمنی را نیز انجام می‌دهد. شرکت ZF در سال 2015 مبلغ 29 میلیون و 518 هزار دلار از فروش قطعات به دست آورده است.

شرکت


Hyundai Mobis:
کمپانی قطعه سازی هیوندای موبیس که در حقیقت زیرمجوعه خودروسازی هیوندای کره جنوبی است در سال 1972 تأسیس شد و با توجه به پیشرفت فوق العاده صنعت خودروسازی کره جنوبی توانسته است در بین برترین قطعه سازان جهانی قرار بگیرد، موضوعی که کاملا قابل تقدیر است. این شرکت به فعالیت‌هایی نظیر ساخت و تولید شاسی، قطعات و تزئینات داخلی، کیسه هوا، لامپ ال ای دی، سیستم‌های هیبرید، سیستم‌های الکتریکی و انواع سنسورها می‌پردازد. فروش این شرکت در سال 2015 مبلغ 26 میلیون و 262 هزار دلار اعلام شده است.

شرکت

 

Aisin Seiki:
آیسین از جمله کمپانی‌های قطعه ساز ژاپنی است که همانند دنسو بخشی از آن متعلق به شرکت تویوتا است و در ساخت گیربکس نیز تخصص بالایی دارد اما علاوه بر آن ساخت سیستم‌های الکتریکی، قطعات پیشرانه، شاسی و سیستم‌های ترمز را نیز انجام می‌دهد. میزان فروش این شرکت در سال 2015 مبلغ 25 میلیون و 904 هزار دلار اعلام شده است.

شرکمت


Faurecia:
این کمپانی که متعلق به کشور فرانسه است در حال حاضر جزء برترین قطعه سازان به شمار می‌رود و صندلی و قطعات مرتبط با آن، سیستم‌های مرتبط با آلایندگی خودرو، سیستم‌های الکتریکی و تجهیزات داخلی خودرو را تولید می‌کند. شرکت مورد نظر در سال 2015 مبلغ 22 میلیون و 967 هزار دلار از فروش محصولات خود کسب کرده است.

شرکت


 Johnson Controls:
شرکت جانسن که از برندهای آمریکایی است، در ساخت صندلی و قطعات آن تخصص بالایی دارد اما موارد دیگری نظیر باطری و سیستم‌های الکتریکی خودرو را نیز تولید می‌کند. میزان فروش این شرکت در سال 2015 مبلغ 20 میلیون و 70 هزار دلار اعلام شده است.

شرکت


Lear Corp:
این شرکت آمریکایی نیز همانند شرکت جانسن به ساخت صندلی و متعلقات آن می پردازد و سیستم‌های الکتریکی خودرو را نیز تولید می‌کند. میزان فروش این شرکت در سال 2015 18 میلیون و 211 هزار دلار اعلام شده است.

شرکت

برندهای مشهور دیگری نیز در این لیست بلندبالا است همانند والئو، دلفی، تویوتا، پاناسونیک، هیتاچی، هلا، دانا، گودیر، میتسوبیشی، تاکاتا، آلپاین، پایونیر و میشلن که به ترتیب در رده‌های پایین‌تری قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>