اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کامیون تسلا

تسلا در راهی قدم گذاشته که آینده‌ی خودروها به آن سمت می‌رود؛ تولید خودروهای پاک. حتی به نظر می‌رسد که خودروهای هیبریدی هم در آخر بازی را به ماشین‌های الکتریکی ببازند. تسلا قصد دارد تا در زمینه‌ی خودروسازی، بسیاری از ماشین‌های کلاس مختلف را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. این شرکت تا امروز پیشرفت‌ و ترقی‌های زیادی کرده است.

بر اساس ادعای تسلا درحالی که تریلری به وزن 36 تن به Semi متصل شود، 20 ثانیه زمان لازم است تا این کامیون الکتریکی از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که سبب می شود Semi به پدیده ای در دنیای خودروهای سنگین تبدیل شود. از دیگر ویژگی های خارق العاده ی این کامیون می توان به توانایی بالا رفتن از مسیری با شیب 5 درصد با سرعت ثابت 100 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد. توانایی های منحصربه فرد Semi به طور قطع سبب می شود که رانندگان بسیاری به این خودرو علاقه نشان دهند.

رندرهایی از کامیون الکتریکی تسلا ساخته شده است. در این رندرها سعی شده تا مطابق ظاهر و اطلاعات به دست آمده از نمونه ی واقعی کامیون برقی تسلا باشد. از رندرها می توانیم به خوبی متوجه چهره ی متفاوت این محصول تسلا با دیگر کامیون های فعلی در بازار جهانی شویم. ظاهر این خودرو نوآورانه شده و از حالت سنتی و متداول کامیون ها فاصله ی نسبتا زیادی گرفته است. هم چنین به لطف این چهره ی مدرن، ایرودینامیک خودرو تقویت شده تا با خطوط و برآمدگی بدنه، مقاومت هوا هنگام حرکت به کم ترین حالت برسد.

مسافت قابل پیمایش این کامیون بین 322 تا 483 کیلومتر با یک بار شارژ است. این بازه برای یک کامیون برقی عدد قابل توجهی است. 

Semi با حفظ سرعت تعیین شده در بزرگ راه ها، با هر بار شارژ می تواند تا شعاع 800 کیلومتر حرکت کند؛ البته این شعاع حرکتی در حالتی است که تریلری به Semi متصل نباشد. شعاع حرکتی Semi به عنوان یک کامیون الکتریکی از شعاع حرکتی کامیون های دیزلی با یک بار سوخت گیری بیشتر است. این نتیجه ی خارق العاده با کمک طراحی بدنه ی آیرودینامیک به دست آمده است. از جمله بهینه سازی های آیرودینامیک صورت گرفته می توان به فلپ های کناری، حذف فاصله میان کامیون و تریلر و کف مسطح کابین اشاره کرد. بر اساس ادعای تسلا، تمام موارد ذکرشده باعث می شوند ضریب درگ (ضریب پسا) Semi با عدد 0.36، از بوگاتی شیرون بهتر باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>