اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

منطقه ی آزاد جبل علی از معافیت عوارض گمرک برخوردار بوده و مادامی که کالا در این منطقه باشد از این معافیت برخوردار می باشد. در صورتیکه نیاز باشد کالا از جبل علی خارج شده و به لنج یا فرودگاه دبی تحویل گردد باید عوارض گمرکی بار به صورت موقت پرداخت گردد و این عوارض پس از خروج کالا مجدداٌ بازگردانده می شود. در این موارد ایرانیان دبی از طرف مشتری فرآیند سپرده گذاری را انجام داده و کالا را به خارج از منطقه ی آزاد برای صادرات میفرستد.

منطقه آزاد جبل علی برخی از تسهیلات بندری را در خود جای داده است و لذا سرمایه گذاران می توانند از این خدمات که حمل کانتینر، انبارهای سرد و منجمد و فضاهای ذخیره و نگهداری را شامل می شود بهره برداری نمایند.

شرکتها از خدمات پیشرفته بندرهای دبی، مانند سامانه مدیریت پایانه کانتینری (CTMS) که دامنه وسیعی از نیازهای تجاری را در بر دارد و سامانه یکپارچه انتقال بین بندری کانتینرها را میان بندر راشد و بندر جبل علی فراهم میآورد، و یا سامانه پایگاه ترابری کانتینر (CFSS) که کلیه عملیات پایگاه را به صورت رایانه ای انجام می‌دهد می توانند استفاده نمایند.همچنان که طرح اصلی توسعه بندرگاه جبل علی پیش میرود، دایره بندرهای دبی به دوره جدید و هیجان انگیزی وارد می شود.

پس از تکمیل طرح توسعه، تسهیلاتی که برای خطوط کشتیرانی منطقه فراهم می شود شامل سه پایانه اضافی دیگر با مجموع 82 لنگرگاه مجهز به 125 جرثقیل بندری با ظرفیت ترابری بیش از 21 میلیون TEU خواهد بود. لذا، دایره بندرهای دبی افتخار دارد که گامی فراتر از دیگر مناطق آزاد نهاده تا با سرمایه گذاران خود همگام باشد.

دایره بندرهای دبی
ادغام دایره بندرهای دبی، دایره گمرکها و نیز منطقه آزاد جبل علی (JAFZA) در سازمان بندرها، گمرکها و مناطق آزاد (PCFC) نقش استراتژیک در توان ما برای برآورده نمودن انتظارات داشته است.تلفیق منابع موجب افزایش بهره وری و به بار نشستن فرصتهای آرمانی در تبادل اطلاعات می شود. سرمایه گذاران از مهارتهای به اشتراک گذاشته شده در زمینه های فنآوری و مدیریت که خدماتی نوین را پدید آورده اند، بهره مند می‌باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی قلیزاده:
تعدادی پمپ haskel دفتر فروش جبل علی هست ایا امکان خرید و وارد کردن دارید؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

عادل فرود:
سلام وقت بخیر ترخیص کالا داشتم از بندر جبل علی
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان) لطفا به بخش خدمات کشتیرانی زینگ مراجعه نمایید

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>