اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ سابلیمیشن چیست؟
کاغذ سابلیمیشن (SUBLIMATION PAPER & SUBLIMATION COATING PAPER) نوعی کاغذ مخصوص برای چاپ سابلیمیشن می باشد. در این نوع کاغذ به دلیل وجود یک قشر کوتینگ در کاغذ در حین عمل چاپ ترانسفر یا انتقال جوهر به سطح مورد نظر به سهولت و با درصد انتقال بالایی انجام می گیرد. به همین دلیل کیفیت چاپ بالاتر رفته و نیز در مصرف جوهر نیز صرفه جویی می شود.

کوتینگ چیست؟
کوتینگ(COATING) عبارت است از پوششی که بر روی سطح اجسام قرار داده می شود تا خواص آنها را برای مقاص مورد نیاز تغییر دهد برای مثال کاغذ کوتینگ شده می تواند در اثر کوتینگ خاصیت عایقی یا هدایت بیشتری نسبت به حالت معمولی داشته باشد و یا همانند آنچه که در بالا گفته شد می تواند جوهر چاپ را به راحتی منتقل نماید.

چاپ سابلیمیشن چیست؟
کلمه سابلیمیشن به معنای تصعید می باشد. دلیل نامگذاری این نوع چاپ بدین نام این است که در این چاپ جوهر مورد استفاده برای چاپ در ابتدا تبدیل به گاز شده (تصعید) و سپس بر روی سطح مورد نظر می‌نشیند. به همین دلیل به راحتی می توان بر روی سطوح مختلفی مانند لیوان، بشقاب، ... عملیات چاپ را با کیفیت بسیار بالایی انجام داد. چاپ سابلیمیشن به دلیل کیفیت بسیار بالا، انجام چاپ در تیراژهای بالا و نیز تکی، ماندگاری بالاو هزینه تمام شده پایین مورد نظر بسیاری از فعالان عرصه چاپ می باشد.

تعرفه گمرکی کاغذ سابلیمیشن
کاغذ سابلیمیشن یا sublimation coating paper در فصل 48 و در زیر فصل 48119090 طبقه بندی می شود.

حقوق ورودی
کاغذ سابلیمیشن دارای حقوق ورودی 15 درصد (سال 96) بوده و از تخفیف مناطق محروم برخوردار می‌باشد. این نوع کاغذ از شمول استاندارد اجباری نیز معاف می باشد. سایر عوارض ورودی عبارتند از 4 درصد دارایی، 9 درصد ارزش افزوده، عوارض هلال احمر، عوارض محیط زیست و نیز هزینه استاندارد و آزمایشگاه.

ارزش گمرکی
در سامانه تی اس سی گمرک ارزش کاغذ سابلیمیشن با شناسه 0001 و تعرفه 48099090 برای محصول ساخت سوییس کیلویی 2 دلار CPT در نظر گرفته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>