اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتیرانی دیجیتال

در پی تأسیس اتحادیه کشتیرانی دیجیتالی، پنج غول کشتیرانی کانتینریHyundai Merchant Marine (HMM) Evergreen، Yang Ming Marine Transport Corporation، CMA CGM و یک خط دیگر به عنوان عضو پذیرفته شدند.

بر اساس این گزارش اتحادیه جهانی کشتیرانی دیجیتالی(DCSA) چندی پیش توسط شرکت هایMaersk، Hapag-Lloyd، Mediterranean Shipping Company (MSC و (Ocean Network Express (ONE تأسیس شد و با 9 غول اقیانوسی به عنوان بزرگ ترین خط کانتینری مشترک آسیایی و اروپایی بخش مهمی از حمل و نقل دریایی را بر عهده خواهد گرفت به گونه ای که پیش بینی می شود با الحاق شرکت های جدید به این اتحادیه 70 درصد بازار حمل و نقل جهانی را در دست گیرد.

"Thomas Bagge" مدیر عامل DCSA در این زمینه گفت: از اینکه اعضای جدید در فاصله کوتاه زمانی به این اتحادیه پیوستند هیجان زده هستیم به همین جهت در صدد هستیم استانداردهای دیجیتال را در خطوط کشتیرانی پیاده کنیم.وی با اشاره به اینکه این موفقیت برای ما حیاتی است اظهار امیدواری کرد مشارکت خطوط حمل و نقل کانتینری تعهد بیشتری را مقابل مشتریان ایجاد کند.

از سوی دیگر "Andre Simha" رئیس هیئت نظارت DCSA و مدیر ارشد MSC درباره نحوه اداره این اتحادیه گفت: یک تیم قوی رهبری توسط همه اعضای بنیانگذار پشتیبانی می شود که خطوط حمل و نقل کانتینری را در بهترین حالت قرار داده است و انتظار می رود در آینده موفقیت های جدیدی کسب کند.

"Thomas Bagge" مشاور ارزیابی بخش دیجیتال مرسک نیز در این زمینه گفت: این اولین بار است که صنعت حمل و نقل کانتینری یک ارتباط قوی و منطقی را برای پاسخگویی به نیازهای IT و دیجیتال تشکیل داده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>