اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اینترنت اشیا

یک شرکت تدارکاتی- پشتیبانی مرتبط با سکوهای نفتی و فرا ساحل در حال گسترش سیستمی جهت نظارت بر چگونگی شرایط فنی شناور بر پایه اینترنت اشیاء است.

این سیستم برای یک کمپانی که مالک 20 شناور بزرگ حمل کننده ماژول های فراساحل است راه اندازی خواهد شد و عنوان شده که هدف آن ارتقاء تعمیرات زمان بندی شده و نیز بهینه سازی تعمیر و نگهداری ماشین آلات است.

شرکت " TOPAZ " و کمپانی تدارکاتی فراساحل ( BHGE) در کنفرانس فن آوری های فراساحل که هفته گذشته در تگزاس برگزار شد، یک توافق نامه بلند مدت امضا کردند تا این سیستم را که "ویتالیکس" (VitalyX) نامگذاری شده گسترش دهند.

این یک سیستم " پیگیر سلامت " برای کشتی ها با استفاده از اینترنت اشیا و ترکیب آن با یک نرم افزار مانیتورینگ و همچنین استفاده از چندین حسگر، به جمع آوری و آنالیز داده ها از دستگاه های مهم و کلیدی موجود بر روی کشتی می پردازد.

داشبورد این نرم افزار روی کشتی و همزمان روی مانیتور دفتر کار در خشکی، اطلاعات فنی و شرایط موجود بر روی کشتی و همچنین تعمیرات مورد نیاز را به صورت زنده و آنلاین نشان می دهد و این امر به جهت دست یابی به بهره وری بهینه مفید است.

حسگرها بر روی موتور اصلی و ژنراتورها به گونه ای مستقر شده اند تا روغن مورد استفاده برای روغن کاری را از نظر وجود هرگونه آلودگی و ناخالصی هایی مانند ذرات فلز و یا دوده شناسایی و بررسی کنند.

"ویتالیکس" همچنین وجود آب، اسید، آب شور، الکل و انواع ناخالصی ها و محلول های مضر برای سوخت و روغن را بررسی می کند، تا خرابی ماشین آلات را پیش بینی کند و همچنین طول عمر روغن را بالا ببرد.

مدیران اجرایی این پروژه معتقدند " ویتالیکس" می تواند، توانایی شرکت ها را در زمینه های پیش بینی و جلوگیری از خرابی های ناگهانی ماشین آلات و در نتیجه کاهش چشم گیر هزینه ها، افزایش بهره وری و بهره برداری از کشتی، استفاده از تعمیر و نگه داری بر اساس شرایط دستگاه به جای روش های قدیمی تعمیر بر اساس ساعت کارکرد افزایش دهد و همه این مسایل به برنامه ریزی موثرتر برای تعمیرات دوره ای در حوض خشک منتج شود.

در حال حاضر این سیستم بر روی دو شناور نسبتا بزرگ که پشتیبانی و انجام تدارکات برای سکوهای نفتی قزاقستان در آب های دریای خزر را انجام می دهند در حال آزمایش است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>