اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گازهای گلخانه ای

اگرچه ممکن است اهداف مورد نظر IMO در کاهش 50 درصدی گازهای گلخانه ای جاه طلبانه و بلند پروازانه به نظر برسد اما پیشرفت فناوری در آینده نشان خواهد داد که تحقق چنین برنامه هایی دور از ذهن نیست چرا که تحقیق و پژوهش برای توسعه فناوری های خنثی کننده کربن و سایر آلاینده ها مانند استفاده از باتری هیبریدی، سوخت های گیاهی، سوخت های مصنوعی و روغن دریایی روز به روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد.

در ادامه تحلیل آمده است اگرچه ممکن است برای حمل و نقل دریایی اهداف تعیین شده IMO برای سال 2050 دور از دسترس باشد اما اعتقاد داریم که جامعه جهانی حمل و نقل از هم اکنون خود را برای رسیدن به چنین اهدافی آماده می کند. برای مثال می توان به کنوانسیون 2020 اشاره کرد که جامعه جهانی حمل و نقل را برای اجرای این قانون در اول ژانویه 2020 آماده کرده و اطمینان داریم که بین سال های 2020 تا 2023 بسیاری از اهداف IMO قبل از رسیدن به سال 2050 محقق خواهد شد.

از سوی دیگر علاوه برآنچه مالکان کشتی برای استفاده از سوخت های پاک در نظر گرفته اند، طرح های دیجیتالی کردن کشتی ها و بنادر و تمام مراکز مرتبط با زنجیره تامین کالا همه خواستار اجرای چنین برنامه هایی است که به زندگی روزمره مردم بستگی دارد.

بدون شک جامعه جهانی با روی خوش نشان دادن به این تصمیم IMO طرح های کوتاه مدت و بلند مدت خود را آماده کرده تا برای آن برنامه ریزی کنند که چنین اتفاقی قطعا افتاده و یا به زودی خواهد افتاد.

تمامی این تحولات نیازمند همکاری همه ذی نفعان یعنی صاحبان کشتی و کشتی سازان و تولید کنندگان موتور، تجهیزات و روغن موتور و انجمن های طبقه بندی است که CIMAC از این مشارکت ها به خوبی استقبال می‌کند. CIMAC از IMO درخواست خواهد کرد تا همچنان به حمایت از این ابتکارات جهانی، تحقیق و پژوهش در زمینه حمل و نقل ادامه دهد.

شایان ذکر است انجمن CIMAC یک سازمان غیر انتفاعی جهانی ماشین آلات کشتی است که اعضای آن در 26 کشور جهان مانند آمریکا، آسیا و اروپا قرار دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>