اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ترخیص کالا بدون داشتن کارت بازرگانی امکان پذیر است.برای کسانی که برای اولین بار اقدام به تجارت کرده اند و یا کارت بازرگانی ندارند، یکی از بهترین روشها استفاده از کارت بازرگانی شرکت های ترخیص کالا صادراتی و وارداتی است. بدین صورت که کالاها به نام دارنده کارت بازرگانی وارد و یا خارج می شوند و تمامی عوارضات و مالیات ها نیز به نام صاحب کارت بازرگانی صادر می شود.

کارت بازرگانی کارتی است که توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن صادر می گردد و به تائید وزارت بازرگانی می رسد واعتبار آن از یک سال تا پنج سال می باشد. دارندگان این کارت طبق قانون، اجازه تجارت را دارند. لازم به ذکراست در هر زمانی امکان ابطال کارت بازرگانی به صورت اختیاری و در برخی موارد به صورت اجباری وجود دارد. ترخیص کالا دارای مراحلی است که بایستی به ترتیب و دقت بالایی انجام شوند و قطعا نیاز به تجربه تجاری دارد.

واردات چه کالاهایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟
واردات محصولات حیوانی، محصولات نباتی، فرآورده های روغن های حیوانی یا نباتی، محصولات صنایع غذایی، محصولات معدنی، محصولات پلاستیکی، پوست حیوانات، چوب و مصنوعات چوبی، خمیر چوب و کاغذ پارچه و فرآورده های نساجی، کفش و کلاه، مصنوعات سنگ و گچ و سیمان، فلزات و سنگ های گرانبها، چدن، آلومینیوم، سرب، ماشین آلات وسایل نقلیه، لوازم عکاسی، مبل، مواد شیمیایی، واحد های تولیدی، مواد اولیه واحد های تولیدی، نیاز به کارت بازرگانی دارد.

در صادرات یا واردات کالاها داشتن کارت بازرگانی، اجباری و ضروری است. اگر بنا به دلایلی دارای کارت بازرگانی نیستید و می خواهید به واردات یا صادرات بپردازید می توانید کارت بازرگانی اجاره کنید و با استفاده از کارت بازرگانی دیگران اقدام به تجارت نمایید.

یکی از بهترین روشها استفاده از کارت بازرگانی شرکت های ترخیص کار گمرک، برای صادرات و واردات کالا می باشد. مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار اقدام به تجارت کرده اند که بدین روش کالاهای وارداتی به نام دارنده کارت بازرگانی وارد می شوند و تمامی عوارضات و مالیات ها نیز به نام او صادر می شود.

مراحل ترخیص کالا چیست:

  • دریافت اطلاعات از اظهار کننده
  • پذیرش اظهار نامه
  • کنترل های گمرکی
  • پرداخت و ترخیص اشاره کرد
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جواد :
سلام. برای وارد کردن دستگاه تزریق پلاستیک. زیر 600تن. با توجه به اینکه ممنوع شده و چون من برای کارخانه ام لازم دارم و دستگاه ایرانی بخاطر پایین بودن کیفیتش مورد تاییدم نیست. چه راهکاری را پبشنهاد میدین. ایا امکانش هست. با پروانه بهره برداری. یا با کارت بازرگانی شخص دیگه. یا شرکتی هست که بتونه صفر تا صد کار انجام بده. با تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>