اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امروزه اگرچه هواپیما به یکی از اولین انتخاب های ما برای سفر تبدیل شده است، اما هنوز هم افراد زیادی هستند که قطار را ترجیح می دهند. خوبی هواپیما این است که ما را به سرعت به مقصد می رساند، اما برای کسی که مسیر سفر هم برایش اهمیت دارد قطار گزینه ای هیجان انگیزتر است. با پیشرفت تکنولوژی و استقبال بیشتر مردم از سفر، قطارها هم روز به روز مدرن تر و لوکس تر شده اند و امکانات و خدمات رفاهی زیادی در اختیار مسافران قرار می دهند.

وفور جاذبه های دیدنی در قطار گردشگری شمال
یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا در آمریکای جنوبی و کشور پرو فعالیت می کند. این قطار اولین قطار تختخوابی لوکس و مجلل این کشور است و روی یکی از طولانی ترین مسیرهای ریلی جهان حرکت می کند. سفر با این قطار دو شب و نیم طول می کشد، در طول مسیر از کوه های آلتیپلانو، دریاچه تیتیکاکا و غارهای سامبی عبور می کند و کوسکو و آرکیپا را به یکدیگر متصل می کند. این قطار لاکچری 24 کابین دارد و فضای داخلی این کابین ها کاملا مثل اتاق یک هتل 5 ستاره تزیین شده و با مبلمانی شیک و مدرن و راحت پر شده اند.

 ژاپن، قطار سوئیت شیکی شیما  Train Suite Shiki Shima
ژاپنی ها هم در این رقابت پیشتاز هستند و یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا را ساخته اند. قطار شیکی شیما در واقع از سوئیت هایی فوق العاده شیک و مدرن ساخته شده است و در سفرهای یک، دو و سه روزه مسافران را به عمق زیبایی های نواحی شرقی ژاپن می برد. کابین های این قطار لاکچری همگی سوئیت هایی کامل و مجهز هستند که با مبلمان مدرن و زیبای ژاپنی و متریال های فاخر و باکیفیت پر شده اند.

یکی از جذاب ترین بخش های این قطار، رستوران لوکس آن است که بهترین غذاهای سنتی ژاپن را با تزیین و سروی فوق العاده هنرمندانه به مسافران ارائه می کند. در این قطار سوئیتی لوکس می توانید در حالی که در یک سوئیت لوکس و مجلل نشسته اید از پنجره قطار مناظر بدیع و مسحورکننده طبیعت ژاپن را به نظاره بنشینید.

 پرتغال، قطار ریاست جمهوری  The Presidential Train
قطار ریاست جمهوری یا قطار سلطنتی در اصل در سال 1890 به عنوان یک قطار سلطنتی و برای شاه دو لویی اول ساخته شد. به همین دلیل می توان حدس زد که با یک قطار معمولی روبرو نیستیم و با یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا مواجه خواهیم شد.

این قطار چند سال پیش مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و یک تهیه کننده سینما با سرمایه گذاری 1 میلیون یورو آن را کاملا نوسازی کرد. در حال حاضر این قطار لاکچری در پرتغال فعالیت می کند و به یکی از جاذبه های گردشگری مشهور این کشور تبدیل شده است. سفر یک روزه با این قطار از دره دورو عبور می کند و مسافران می توانند در طول سفر خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی های پرتغالی را با تشریفات و تزئینی بسیار لوکس نوش جان کنند. جالب است بدانید که هر هفته یک سرآشپز معتبر و بین المللی وظیفه پخت و سرو غذاهای این قطار را بر عهده می گیرد، بنابراین می توانید انتظار غذایی فوق العاده خوشمزه و لذیذ را داشته باشید.

هند، قطار اکسپرس مهاراجه  The Maharajas Express
اما سری به سرزمین هندوستان می زنیم تا یکی دیگر از لوکس ترین قطارهای دنیا را به شما معرفی کنیم. در هند قطار نقش مهمی دارد و شبکه ریلی این کشور یکی از بزرگ ترین شبکه های ریلی در جهان است. بنابراین می توان انتظار داشت که قطارهای لاکچری زیادی در این کشور وجود داشته باشد و در واقع همین طور هم هست. اما به جرات یکی از مشهورترین قطارهای لوکس هند قطار اکسپرس مهاراجه است که هربار 88 مسافر را به سفرهایی 4 یا هشت روزه به سرتاسر کشور می برد.

در حقیقت سفر با این قطار لوکس یکی از بهترین کارهایی است که مسافران هند می توانند انجام بدهند. قطار اکسپرس مهاراجه در طول مسیر از شهرهای مشهور هند مثل جیپور، واراناسی و گوا و صد البته از تاج محل عبور می کند و شما را با سرزمین شگفت انگیز هندوستان آشنا می کند. فضای داخلی این قطارها به سبک و سیاق سنتی هندی تزیین شده اند و دو رستوران فوق لوکس این قطار و سالن تشریفات فضایی بسیار مجلل را در اختیار میهمانان قرار می دهند.

اگرچه این قطار آنقدر لوکس است که آدم دلش نمی خواهد پیاده شود، اما دلایل خوبی برای پیاده شدن از قطار دارید: قطار مهاراجه در نزدیکی مسابقات چوگان با فیل و محل برگزاری مراسم سنتی آرتی در گنگ توقف می‌کند.

 اروپا، قطار اکسپرس ونیز سیمپلون اورینت  Venice Simplon-Orient-Express
نام اوررینت اکسپرس به تنهایی تداعی گر یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا است. قطار اکسپرس ونیز سیمپلون اورینت اگرچه همان قطار نیست، اما این قطار هم مسافران را به سفری شگفت انگیز و رویایی در سرتاسر اروپا می برد. مسافران می توانند با این قطار از لندن به پاریس، ونیز و در نهایت استانبول بروند و تجربه ای لوکس و بی نظیر داشته باشند.

این قطار جدیدا مورد بازسازی قرار گرفت و به قطاری لوکس تر و مجلل تر تبدیل شد. سه سوئیت بزرگ و مجلل جدید این قطار با حمام های اختصاصی، دکوراسیون و طارحی داخلی سبک آرت دکو دهه 20 و مبلمان و فضای شیک و مجلل این قطار را به قطاری رویایی و لوکس تبدیل کرده است. تصور کنید با سوار شدن به این قطار می‌توانید از دنیای فشن و مد پاریس به بازارهای سنتی و قدیمی استانبول برسید.

آفریقای جنوبی، قطار آبی  Blue Train
بلو ترین یا قطار آبی یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا و نماد و سمبل لاکچری آفریقای جنوبی محسوب می‌شود. بیش از 70 سال است که این قطار مسافران را از پروتوریا به کیپ تاون منتقل می کند و یکی از جذاب ترین سفرها را به مسافران ارائه می کند.

این قطار مسیر 1600 کیلومتری را در مدت 31 ساعت طی می کند و با واگن ها و کوپه های بزرگ و دلباز، سرویس لوکس و 5 ستاره و غذاهای خوشمزه و باکیفیت و سرویس خدمات 24 ساعته اش یکی از لوکس ترین قطارهای دنیا به حساب می آید. این قطار بسیار لوکس و کلاسیک است و از آن قطارهایی است که افراد هنگام ناهار و شام کت و شلوار و کراوات می پوشند و گارسون ها هم خاویار و نوشیدنی سرو می کنند! قطار آبی همچنین سفر 19 ساعته به نام سافاری ریلی هم دارد که بخشی از برنامه تفریحی گردشی صحرای سابی سندز است.

روسیه و مغولستان، قطار عقاب طلایی یا گلدن ایگل  Golden Eagle
آخرین مورد از لوکس ترین قطارهای دنیا را به قطاری رویایی و بی نظیر اختصاص می دهیم که شما را به سفری فراموش نشدنی در سیبری و روسیه می برد. اگر اهل ماجراجویی هستید می توانی با قطار گلدن ایگل به سفری ماجراجویانه در دل سیبری بروید و از خدمات و امکانات لوکس قطار لذت ببرید.

این قطار سفری دور و دراز به مسافت بیش از 11000 کیلومتر را طی می کند و از مسکو به شهر ولادیوستک می رود و در طول مسیر از سواحل دریاچه بیکال، اولان باتار و مغولستان می رود. مسافران این قطار می توانند در طول مسیر از طبیعت بکر و نفس گیر روسیه لذت ببرند و در وعده های مختلف هم خوشمزه ترین غذاهای روسی را نوش جان بکنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>