اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با تصمیم ستاد تنظیم بازار، هزینه انبارداری در بنادر و گمرکات کشور بازنگری شد.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، با هدف رفع مشکلات بخش خصوصی، تغییر قیمت انبارداری در بنادر و گمرکات به نحوی که تغییرات قیمتی محسوسی در قیمت کالاهای اساسی ایجاد نشود، مورد موافقت قرار گرفت.

در ادامه این نشست که به ریاست عباس قبادی «دبیر کارگروه تنظیم بازار و معاون بازرگانی داخلی» برگزار شد، همچنین موضوع تجدیدنظر در نرخ سردخانه ها با هدف ایجاد شرایط تداوم فعالیت در این بخش و ایجاد شرایطی به منظور نوسازی و بازسازی و سرمایه گذاری مجدد، در دستور کار قرار گرفت.

با توجه به اینکه تعرفه سردخانه ها از سال 1396 تاکنون تغییری نکرده است، بر این اساس مقرر شد این اقدام با اتخاذ تدابیری جهت عدم انتقال هزینه های نامتعارف به صاحبان کالاها انجام گیرد.

همچنین بازنگری در نرخ ها بر اساس پیشنهاد ارائه شده از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می گیرد و مقرر است این سازمان نرخ های جدید را ابلاغ کند.

ستاد تنظیم بازار مقرر کرد، افزایش در تعرفه های مذکور در هر دو بخش بر اساس مصوبه کنونی انجام گیرد و دستگاه های نظارتی با افزایش خارج از ضابطه این تعرفه ها برخورد کنند.

از سوی دیگر مقرر شده است قراردادهای جاری با قیمت های پیشین و منعقد شده قبلی تا پایان دوره قابلیت اجرایی داشته باشند و نرخ های تازه در قراردادهای جدید قابلیت اجرا پیدا کنند.

منبع:خبر گزاری ایسنا

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضاامینی حقی:
ما شرکت حمل ونقل بین المللی هستیم عملیات ترانزیت دربندرعباس انجام میدهیم وکیل صاحبان کالا هستیم برای برخی ازهزینه ها نه درصد گرفته نمیشود چگونه باید از اونها بگیریم و در دفاتر چگونه ثبت کنیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>