اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مازندران یکی از استانهای شمالی و از پرجمعیت ترین استانهای ایران می باشد. مازندران به دلیل دارا بودن ساحل بزرگ ترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر و همسایگی با کشور های همجوار این دریا مانند: ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان و روسیه و همچنین نزدیکی به تهران، باعث رونق موقعیت تجاری و اقتصادی ویژه ای در این استان شده است.

راههای ارتباطی استان مازندران:
مهم ترین خصوصیت مازندارن، امتیاز حمل و نقل دریایی از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر می باشد. همچنین اتصال راه آهن این استان با راه آهن سراسری ایران امکان جا به جایی کالا به صورت ریلی را فراهم کرده است. لازم به ذکر است این استان با دارا بودن فرودگاه بین المللی دشت ناز، حمل و نقل هوایی را امکان پذیر کرده و با دارا بودن سه جاده شوسه ارتباطی باعث دسترسی راحت به تهران و تردد آسان از شمال در بازارهای تهران شده است.

گمرکات ترخیص کالا از استان مازندران:
مازندارن دارای سه گمرک در شهرهای مختلف نوشهر، امیرآباد، ساری می باشد. در ادامه به اموری که از طریق این گمرکات انجام می شود، میپردازیم تا شما تاجران گرامی با نحوه کار گمرکات استان مازندارن آشنا شوید.

  • گمرک نوشهر: این گمرک یکی از مهم ترین گمرک های استان مازندارن می باشد به همین منظور به طور جداگانه به تفسیر آن پرداخته ایم برای مطالعه مقاله گمرک نوشهر اینجا را کلیک کنید.
  • گمرک امیرآباد: در بندر امیرآباد صاردات قطعی کالا و واردات قطعی و موقت کالاها انجام می شود. همچنین ترانزیت خارجی مبدا و مقصد، کارنه تیر مبدا، مقصد و عبوری انجام می شود.
  • گمرک ساری: فقط صادرات و واردات قطعی کالاها انجام می شود و امور مربوط به ترانزیت خارجی مبدا، کارنه تیر مبدا و امور مسافری، امانات پستی را برعهده دارد. همچنین این گمرک دارای واحد قضایی مستقل است که در زمان بروز مشکل و قاچاق کالا امکان تشکیل پرونده و ارسال به دادگاه را دارد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بتول ابراهیمی:
سلام من حدود ۱۵ روز قبل یک گوشی وارد و در گمرک امام کار ریجستری را انجام و گفتند ار هر جایی میتونید پرداخت کنید از طریق تلفن همراه پرداخت میکنم مبلغ کسر میشه وی مجدد مبلغ به حساب برگشت میشو ده ها بار انجام دادم به بانک ملی مراجعه کردم و شماره شبا یا شماره حساب خواستن در حالی که بنده شماره شناسه ۳۰ رقمی دارم لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سیدرضارعیت:
باسلام میخواستم اطلآع پیداکنم ببینم گمرک مازندران کارء کاپیتاژخودروروانجام میده یاخیر.ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>