اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گازهای گلخانه ای

"Guy Platten" دبیر کل اتاق بین الملل کشتیرانی در این زمینه گفت: در صورت اجرای دقیق ممیزی اجباری کشتی ها می توان شاهد کاهش روز به روز گازهای گلخانه ای باشیم.در صورت اجرای کامل مقررات اطمینان داریم تا سال 2030 میزان انتشار گازهای گلخانه ای نسبت به سال 2008، 40 درصد کاهش خواهد یافت.این تصمیم مهم اخیرا در جلسه کمیته حفاظت از محیط زیست IMO که هفته گذشته در لندن برگزار شد، اتخاذ شده است.

Guy Platten یاد آور شد: برای کمک به ناوگان حمل و نقل جهانی به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای اعتقاد داریم که اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت می توانند پاسخگو باشند زیرا کشورهای عضو IMO از ابتدای سال 2020 پایبندی خود را به یک میثاق بین المللی به منظور استفاده از سوخت کم سولفور اعلام کرده اند.

به همین منظور در کنار اجرای دقیق مقررات مربوط به ممیزی اجباری کشتی ها ما پیشنهاد طرح مدیریت انرژی حمل و نقل دریایی را به سازمان IMO پیشنهاد داده ایم تا نسبت به اجرای آن توسط کشورهای عضو تأکید کند.

اگر این پیشنهاد توسط IMO پیگیری شود صنعت حمل و نقل دریایی درست به اهداف 2030 دست خواهد یافت چرا که عملیات فنی و فناوری و استفاده از نیروی انسانی متخصص نسبت به سال 2008 پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته که این روند تا سال 2030 همچنان ادامه خواهد داشت. اعتقاد داریم که طرح مدیریت کاهش انرژی با استقبال کشورها روبه رو خواهد شد زیرا هم اکنون پیشنهادهای سازنده ای از ژاپن برای کمک به افزایش کارایی فنی کشتی ها مطرح شده است.در صورت عدم همکاری اعضا برای دست یابی به اهداف 2030 مسلما اهداف کاهش 50 درصدی گازهای گلخانه ای تا سال 2050 با مشکل مواجه خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>