اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آشنایی با پروانه:
پروانه متشکل از توپی و تکثر تیغه های شعاعی به هاب, معمولا شناخته شده به عنوان پره ثابت. پروانه زیر خط آب استرن نصب شده است و قدرت توسط موتور اصلی فشار آب به سمت کشتی چرخش است و نیروی واکنش کشتی کشتی امکانی استفاده می شود. پروانه در ساخت و ساز در سبک وزن و سرشار از بهره وری، ساده است و زیر خط آب محافظت می شود.

کشتی های حمل و نقل عادی 1 یا 2 ملخ هواپیما دارند. هل دادن کشتی با قدرت بالا شماره پروانه را افزایش می دهد. مسافر سریع بزرگ کشتی طیف وسیعی از sculls به چهار oars.

پروانه به طور کلی دارای 3 تا 4 پره، قطر بستگی به اسب بخار و پیش نویس کشتی پایان پایین تر پایین آب را لمس و انتهای فوقانی کامل آب خط تجاوز نمی کند. سرعت پروانه نباید بیش از حد بالا است، کشتی اقیانوس محموله حدود 100 دقیقه است و سرعت کرجی کوچک تا ارتفاع 400-500 دور در دقیقه است اما بهره وری را تحت تأثیر قرار. مواد پروانه به طور کلی ساخته شده از برنز منگنز یا آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی و یا فولاد ضد زنگ، آلومینیوم برنز نیکل یا آهن.

دستگاه دیسک شکل نیروی محرکه های مارپیچی مواجه است که کشتی به درایو به جلو. آن شامل دست و پا زدن و توپی متصل آن ها نمی دهد. معمولا استفاده می شود و سه برگ برگ های چهار و پنج برگ هستند. از جمله تک پروانه، پروانه تیغه بلند، ضد چرخش پروانه، پروانه پشت سر هم، پروانه زمین قابل تنظیم, پروانه supercavitating, بزرگ سمت تمایل پروانه، و غیره. پروانه ها معمولا در استرن (زیر آب) نصب شده است.

پروانه‌های دریایی بیشتر ساخته شده از آلیاژ مس و همچنین ریخته گری فولاد و آهن و آلیاژ تیتانیوم یا مواد غیر فلزی ساخته شده است.

پژوهش در پروانه های دریایی به تقسیم دو جنبه:

  • نظریه و آزمایش.
  • نظری تئوری.

 نظریه حرکت قضیه برگ عنصر بدن نظریه نظریه خط بلند، بلند سطح نظریه روش اجزاء مرزی و دیگر روش‌های نظری و تحلیلی که می تواند با دقت پیش بینی عملکرد هیدرودینامیک پروانه و طراحی. پژوهش در test عمدتا به مطالعه عملکرد پروانه از طریق مدل test و رسم نقشه طراحی پروانه است. روش طراحی پروانه دریایی به دو دسته تقسیم می شود، یعنی، روش طراحی و نقشه طراحی روش.

از دهه 1960، کشتی بزرگ تر تبدیل شده اند و پس از استفاده از موتورهای اصلی قوی لرزش استرن و آسیب ساختاری و سر و صدا و فرسایش ناشی از تحریک پروانه به توجه کشورهای مختلف جذب کرده. علت ریشه ای تحریک پروانه پروانه بار تیغه تشدید، و محلی کاویتاسیون ناپایدار است به راحتی تولید می شود هنگام کار در پی غیر یکنواخت پس از کشتی، منجر به تغییرات ثابت فشار دامنه و فاز است پروانه اقدام در هال. طبقه بندی پروانه بر اساس پروانه های معمولی به منظور بهبود عملکرد، بهتر انطباق با شرایط مختلف ناوبری و استفاده کامل از قدرت میزبان پروانه ویژه زیر توسعه داده اند.

پروانه زمین قابل تنظیم:
اشاره به pitching دست و پا زدن زمین مورد نیاز را به طور کامل استفاده از قدرت میزبان را می توان تنظیم; بهبود بهره وری نیروی محرکه و جهت چرخش موتور اصلی تغییر است وقتی که کشتی معکوس است. زمین با دستکاری ساز و کار در مرکز چرخش تیغه مکانیکی یا هیدرولیکی تنظیم شده است.

زمین کنترل دست و پا زدن است سازگاری بهتر به تیغه تغییرات بار و بیشتر روی کشش و قایق های ماهیگیری استفاده می شود. برای کشتی های حمل و نقل عمومی کشتی-ماشین-دست و پا زدن می‌تواند در بازی خوب قرار می گیرد. با این حال، قطر مرکز زمین دست و پا زدن بسیار بزرگ تر از آنچه در پروانه عادی است. بخش ریشه تیغه باریک و ضخیم است. تحت شرایط عادی عملیاتی بهره وری پایین تر از آنچه در پروانه عادی است و قیمت گران است و نگهداری پیچیده است.

کاتتر پروانه:
مجرای دایره ای با بال به شکل مقطع به لبه بیرونی پیچ مشترک اضافه می شود. این کاتتر به کخ سوند است. مجرای ثابت مجرا و بدنه ثابت است و مجرای راهنمای چرخشی است که چرخش فرمان خاص عمل می کند و عمل به عنوان یک تیغه سکان متصل است.

مجرای می تواند افزایش بهره وری نیروی محرکه پروانه چرا که سرعت جریان داخلی مجرای بالا و فشار کم است. اختلاف فشار بین داخل و خارج از مجرای رانش اضافی در دیواره مجرای را تشکیل می دهد; شکاف داکت و تیغه پروانه کوچک، که نوک تیغه محدود است.

جریان از دست دادن; مجرای ویک انقباض را کاهش می دهد پس از پروانه و تلفات انرژی را کاهش می دهد. با این حال، عملکرد reversing پروانه کاتتر ضعیف است. مجرای ثابت پروانه کشتی نوسان قطر را افزایش می‌دهد و مجرای تبدیل می تواند کشتی نوسان عملکرد را بهبود بخشد. کاتترهای پروانه اغلب به کشتی ها استفاده می شود.

پروانه پشت سر هم:
کوه دو یا سه پروانه های رایج در محور همان و در همان جهت در همان سرعت چرخش. زمانی که قطر پروانه محدود منطقه تیغه را افزایش می دهد و مقدار زیادی از قدرت است که مفید برای نوسانات و یا اجتناب از کاویتاسیون را جذب می کند. پروانه پشت سر هم وزن زیادی است و گسترش محور دست و پا زدن برای مدت طولانی است که مشکل در تنظیم و نصب را افزایش می دهد و کمتر نرم افزار است.

ضد چرخش پروانه:
دو پروانه عادی سوار یکی پس از دیگری بر روی شفت های درونی و بیرونی متحدالمرکز، و چرخش در مقابل جهت همان سرعت است. دلیل آن می تواند از دست دادن پی در پی کاهش می دهد، بهره وری کمی بیشتر از دست و پا زدن تنها است، اما ساختار shafting آن پیچیده است و در کشتی بزرگ استفاده شده است. 5 تیغه مستقیم پروانه: شامل 4 تا 8 تیغه عمودی.

قسمت بالای پروانه تیغه مستقیم است دیسک شکل تیغه به طور مساوی در امتداد دور دیسک نصب و پایین دیسک خیط و پیت کردن با ورق بدنه است. هنگامی که چرخش دیسک تیغه چرخش حول محور اصلی و نیز حول محور عمودی خود می چرخد. نوسان که تولید محوری در جهات مختلف کشتی می توانید در محل بدون نیاز به نوبه خود با سکان تبدیل شده و کشتی تغییر زمانی که آن را معکوس اصلی موتور فرمان ندارد. با این حال، با توجه به پیچیدگی ساز و قیمت بالای تیغه آسیب دیده به راحتی و تنها برای چند پورت کشتی یا کشتی با شرایط ویژه برای دست زدن به عملکرد استفاده می شود.

نصب پروانه:
دو راه برای نصب پروانه در محور وجود دارد:

  • یکی نصب keyed. 
  •  بدون نصب و راه اندازی.

با توسعه مداوم تکنولوژی ساخت کشتی با توجه به ساختار پروانه و شفت بدون اتصال کلید تمرکز تنش محور توسط ماشینکاری سوراخ کلید در میل گاردان اجتناب شود. بنابراین، کشتی بیشتر و بیشتر برای نصب پیچ بدون کلید استفاده می شود و به تدریج جایگزین نصب کلید.

روش نصب پیچ بدون آستین هیدرولیک و کلیدی در شکل نشان داده شده است. پروانه در حفاری شفت آستین و مهره هیدرولیک نصب شده است. طوری که توپی elastically تغییر شکل و متورم فشار روغن پمپ توسط پمپ روغن از لوله فشار روغن از شیار روغن سوراخ داخلی توپی به سطح مشترک حفاری شفت و پروانه، عبور. باز کردن.

در همان زمان فشار روغن به مهره هیدرولیک عرضه و مهره هیدرولیک تولید محوری به جلو به حرکت پروانه. وقتی پروانه به موقعیت مشخص شده تحت فشار قرار دادند، فشار روغن سوراخ توپی مخروطی اول تخلیه و سپس فشار روغن در مهره هیدرولیک تخلیه شده است. با توجه به بازسازی تغییر شکل الاستیک توپی پروانه محکم در حفاری شفت نصب شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
Nm:
ایا نقشه های ساخت بدنه لندینکرافت برای یاخت در ایران وجود دارد ؟ لندینکرافت با طول حدودا ۶۰ متر وعرض ۱۶ متر وارتفاع ابخور حدودا ۲متر ونیم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>