اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شروع سفر همیشه زیباست و سفر با هواپیما همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته است. وقتی از پنجره کوچک هواپیما فرودگاه مقصد را می بینید بسیار هیجان انگیز است، حال فرض کنید یکی از زیباترین فرودگاه های جهان برای فرود هواپیمای شما باشد!

فرودگاه کوئینزتاون، نیوزلند:
فرودگاه کوئینزتاون در نیوزیلند واقع شده و با مناظر فوق العاده زیبایی احاطه شده است. این فرودگاه شاید جزء زیباترین فرودگاه های جهان نباشد اما هنگام فرود شما می توانید منظره زیبایی از کوهای آلپ ها جنوبی و همچنین دریاچه واکاتیپو را مشاهده کنید.

هواپیما

فرودگاه بارا، اسکاتلند:
فرودگاه بارا، در اسکاتلند واقع است و تنها فرودگاه در جهان است که خدمات خطوط هوایی آن در یک ساحل انجام می شود. در طی روز به دلیل جزر و مد زیاد در باند فرودگاه، امکان لانچ و لندینگ هواپیماها وجود دارد. فرود در هر زمان از روز، هم هیجان انگیز و هم زیباست.

اگر شما یک مسافر نگران هستید و می خواهید پرواز آرامی داشته باشید، اینجا بهترین مکان برای نشستن است.

هواپیما

فرودگاه گیبرالتار:
گیبرالتار واقع در سواحل جنوبی اسپانیاست. از آنجا که در یک شبه جزیره واقع است، هنگام فرود شما می‌توانید نمایی از آب و قسمت هایی از آفریقا را مشاهده کنید. چیز دیگری که می توانید هنگام فرود مشاهده کنید، یک بزرگراه چهار باند در وسط باند فرودگاه است. فرودگاه خیلی شلوغ نیست بنابراین تا بحال مشکل ترافیکی ایجاد نکرده است.

فرودگاه گیبرالتار (Gibraltar) یکی از غیر عادی ترین فرودگاه های دنیا است زیرا باندش از وسط یکی از بزرگراه های مهم عبور می کند. این بزرگراه (Winston Churchil) در مرز اسپانیا قرار دارد. این فرودگاه شاید جزء زیباترین فرودگاه های جهان نباشد اما در بین پنج فرودگاه پر خطر دنیا قرار گرفته است.

هواپیما

فرودگاه شهری بیلی بیشاپ تورنتو:
زمانیکه در حال فرود در فرودگاه بیلی بیشاپ در شهر تورنتوی کانادا هستید، شما چشم انداز فوق العاده ای از دریاچه آنتاریو و خط افق تورنتو مشاهده خواهید کرد. این منظره به خصوص در فرودهای هنگام طلوع و یا غروب خورشید زیباست. این فرودگاه بهترین فرودگاه آمریکای شمالی نام گرفته است.

هواپیما

فرودگاه سانتوس دومنت، برزیل
فرودگاه سانتوس دومنت در مرکز شهر ریو دوژانیرو کشور برزیل واقع شده است. هنگام فرود، شما خلیج گوانابارا و کوه نمادین سوگارلوآف را مشاهده خواهید کرد. این فرودگاه دیگر پروازهای خارجی را نمی پذیرد اما هنوز یکی از شلوغ ترین فرودگاه های برزیل است.

هواپیما

فرودگاه کورشول، فرانسه:
این فرودگاه کوچک در کوهای آلپ فرانسه واقع شده است. کوه های پوشیده از برف یک منظره بسیار زیبا هنگام فرود می آفرینند. اگرچه فرود به دلیل باند فرودگاه کوتاه و شیب دار، بسیار خطرناک است و تنها هواپیماهای کوچک و هلیکوپترها می توانند در اینجا به سلامت فرود بیایند. معمولاً از این فرودگاه برای رفت و آمد به پیست اسکی واقع در کورشول استفاده می شود.

فرودگاه شهر لندن
فرود در فرودگاه شهر لندن مانند یک بلیت مجانی برای تماشای لندن است. شما نگاه کوتاهی به پل برج، برج لندن و رودخانه تایمز خواهید انداخت.

هواپیما

فرودگاه یوانخو ئی. یروسخین، جزیرهٔ سیبا:
این مقصد برای افرادی که دارای مشکل قلبی هستند، مناسب نیست. فرودگاه یوانخو ئی. یروسخین (Saba Airport) در جزیره کارائیب سابا است و یکی از کوتاه ترین باندهای دنیا را با تنها 400 متر دارد.

هنگام فرود، خلبانان باید دور تپه ها در یک طرف باند حرکت کنند و حتماً هواپیما را روی باند و قبل از اینکه از طرف دیگر باند، به درون اقیانوس بیفتد، نگه دارند. اگرچه این مسئله بسیار ترسناک است اما چشم اندازه هنگام فرود واقعاً زیباست.

هواپیما

فرودگاه پرینسس جولیانا، سینت مارتن:
این فرودگاه زیبا در کنار ساحل ماهو و در جزیره سینت مارتن قرار گرفته است. از آنجایی که باند فرودگاه نزدیک به آب است، هواپیماها باید در ارتفاع خیلی پایین فرود بیایند که برای مسافرانی که در حال فرود در جزیره هستند، نمایی مهیج ایجاد می کند.

هواپیما

فرودگاه پرینسس جولیانا:
توریست های بسیاری از نشستن در کنار ساحل و دیدن هواپیماهایی که بالای سر آن ها می آیند، لذت می‌برند. این فرودگاه می تواند یکی از ترسناک ترین فرودگاه جهان باشد.

هواپیما

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>