اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات زالو به عراق
صادرات زالو به عراق از نوع زالوی طبیعی در سال های اخیر به میزان زیادی صورت گرفته است. و عراق به عنوان یکی از کشورهای مقصد برای صادرات این محصول می باشد که طرفداران خاص خود را دارد. به دلیل هم مرز بودن ایران و عراق و دسترسی مناسب با بازار این کشور می توان صادرات و مبادلات تجاری مناسبی را برقرار ساخت و محصولات مختلفی را به این کشور صادر کرد.

از آنجایی که زالو درمانی به عنوان یکی از روش های طب سنتی مورد توجه افراد زیادی در کشورهای مختلف از جمله عراق قرار گرفته است می توان به این محصول به عنوان یکی از محصولات صادراتی چشم اندازی ویژه و توجهی خاص داشت. با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم کشور ما که برای رشد و پرورش زالو بسیار مساعد است افراد زیادی از روش های علمی و مناسب اقدام به پرورش زالو کرده اند.

در نهایت این محصول به عنوان یکی از محصولات هدف صادراتی مورد توجه صادرکنندگان به کشورهای مختلف قرار گرفته است. البته امر بازاریابی صحیح در مورد صادرات زالو امری مهم قلمداد می شود و روش های مناسب صادراتی می توانند در نهایت به عنوان یک روش مناسب برای دسترسی به بازار کشورهای مختلف باشند.

محصولات صادراتی به عراق شامل انواع محصولات کشاورزی و دامی می شود و در این میان زالو نیز یکی از انواع موارد صادراتی به این کشور در میزان تقاضا شده می باشد.

ضرورت اقدام به انجام مراحل صادرات زالو به عراق
در صادرات زالو به عراق مانند صادرات سایر محصولات باید مراحل متعددی طی شود و این محصول در نوع درخواست شده به کشور مقصد صادر گردد. به هر ترتیب صادرات زالو به عنوان یک فرآورده غیر نفتی یکی از انواع صادرات درآمد زا می باشد که در نهایت می تواند ارز وارد کشور کند. رعایت تمامی نکات استاندارد برای بسته بندی زالو ضرورت دارد و کیفیت مناسب برای پرورش و ارسال بار باید به دقت حفظ شود.

تمامی امور مربوط به ارسال بار و گمرک و در نهایت ترخیص کالا باید به شکل مناسبی در مورد صادرات زالو نیز انجام شود و شرکت صادر کننده موظف است مطابق با استانداردهای تعیین شده و حدود مشخص اقدام به صادرات این بی مهره کوچک نماید.

خرید زالو از کشورهای مختلف به عنوان یکی از راه های درمانی سنتی و یک محصول طبی مورد نظر می باشد و در عراق نیز این امر در مورد استفاده از زالو صدق می کند. از آنجایی که در کشور ما می توان به وفور این موجود زنده را پرورش داد در مورد صادرات زالو به عراق در هر میزانی که تقاضا وجود داشته باشد امکان صدور این محصول وجود دارد.

در مورد صادرات زالو به عراق مشابه با صادرات در مورد انواع محصولات باید شرایط حمل و نقل به شکل مناسبی رعایت شود و در نهایت بارگیری و تحویل به موقع برای ارسال بار صادراتی وجود داشته باشد. در اولین مرحله برای صادرات زالو به عراق باید بازاریابی در مورد درخواست این محصول انجام شده و میزان تقاضای مورد نظر با عرضه آن و صادرات به موقع در حد مناسبی انجام گیرد.

تقاضا برای صادرات زالو
قیمت فروش زالوی صادراتی به کشورهای مختلف و درآمد حاصل از آن می تواند سود مناسبی را عاید تاجران کند که در نهایت سبب گردش ارز در داخل کشور شده و مانند صادرات سایر محصولات، رشد اقتصادی و درآمد زایی را به همراه داشته باشد.

پرورش دهندگان زالو می توانند با توجه به تقاضای ایجاد شده برای صادرات زالو به کشورهای مختلف اقدام به پرورش مقدار بیشتری از آن کنند به طوری که در نهایت بتوانند پاسخگوی کشور هدف با توجه به تقاضای موجود برای صادرات زالو باشند.

در نتیجه پس از هماهنگی های اولیه باید برای صادرات زالو به عراق مجوزهای لازم از طرف صادرکننده کسب شود. پرورش دهندگانی که دارای مجوز در زمنیه پرورش انواع زالو می باشند می توانند با عقد قرارداد با شرکت های صادراتی اقدام به عرضه زالوی درخواستی این شرکت ها نمایند.

همه عوامل مربوط به عقد قرارداد فی مابین کشور مبدا و مقصد باید به صورت قانونی و طی مراحل خاصی صورت بگیرد.در مورد امور گمرکی و ترخیص کالا نیز اقدامات لازم در حضور نمایندگان دو طرف وراد کننده محصول و صادر کننده انجام می گیرد تا رضایت طرفین معامله به ویژه وارد کنندگان محصول تامین شود.

در نهیات پس از گذراندن شرایط مناسب و اقدامات قانونی صحیح که در این میان انجام می گیرد می توان صادرات زالو به عراق را به عنوان یکی از محصولات صادراتی پردرآمد تصور کرد.

صادرات زالو به عراق به عنوان روشی درآمدزا
به عنوان یکی از چشم اندازهای اقتصادی و یکی از راه های درآمدزایی در زمینه صادرات فرآورده های غیرنفتی می توان به صادرات محصولاتی مانند زالو به کشورهای مختلف توجه کرد. کشورهای هدف در این راستا جهت تهیه زالوی طبیعی با خواص درمانی باید شناسایی شوند تا در نهایت بتوان به بهترین شکل ممکن صادرات این محصول را به انجام رساند.

از آنجایی که هزینه تولید و پرورش زالو با توجه به اقلیم کشور ما بسیار پایین می باشد در نتیجه به عنوان یکی از محصولات پردرآمد در بخش صادرات تلقی می شود که درآمد و سود حاصل از آن می تواند بسیار چشمگیر باشد لذا فعالیت شرکت های صادراتی در این بخش امری مفید قلمداد می گردد.

اگرچه امر صادرات زالو به عراق یا سایر کشورها ممکن است با مشکلات و موانع زیادی همراه باشد اما به لحاظ فراوانی این محصول و هزینه های پایین تولید آن به عنوان محصول هدف بسیاری از شرکت های تجاری مورد نظر قرار می گیرد.

با رشد صادرات ایران به عراق از جنبه محصولات غیر نفتی می توان به صادرات زالو به عراق نیز نگاه ویژه ای داشت و این محصول را در رده یکی از محصولات صادراتی پرسود و پردرآمد مورد توجه قرار داد.

به هر ترتیب به دلیل نزدیکی عراق به ایران هزینه های مختلف صادراتی تا حد بسیار قابل توجهی کاهش پیدا می کنند از این رو تمایل به صادرات محصولات کشاورزی و دامی و محصولاتی از قبیل زالو می تواند فضای متفاوت تجاری را به ارمغان آورد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد طاهریان:
سلام عرض ادب طاهریان هستم لطفا حقیر را جهت صادرات زالو راهنمای کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رامين اخوان:
سلام شركت سينازالوي جي ثبت ٦٢٩٠٤با مسوليت محدود بمديريت دكتر اخوان توليد و توزيع كننده زالوي طبي اماده همكاري و عقد قرارداد در زمينه صادرات به عراق ميباشد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

ابراهیم‌خضری هستم پرورش دهنده عمده زالو :
سلام بنده ۸سال درکارپروش زالو بابهترین کیفیت ونازلترین قیمت آماده ارسال به عراق ازطریق سنندج ازمرز سلیمانیه ارسال باردارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

آریاکو:
خریدار زالو در اربیل عراق
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>