اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پیش نیازهای سفارش واردات قطعات الکترونیک
برای اینکه بخواهید از کشور یک سری محصولات را وارد کنید باید در وهله اول سعی کنید به تمامی مسایل مهم در خصوص واردات قطعات الکترونیک اشراف کامل داشته باشید در واقع باید بدانید که چه قرار است بخرید و قیمت تعیین شده برای آن چقدر است،

از طرفی باید درجه بندی کالا و همینطور نوع بسته بندی ان را نیز مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال در خصوص قطعات الکترونیک اینطور که مشخص شده است این محصولات دارای کیفیت بندی های مختلفی هستند و البته درجه بندی کیفی و کمی برای این محصول فراهم شده است.به این ترتیب افرادی که قصد دارند سفارش واردات قطعات الکترونیک داشته باشند باید تمامی اصول در این مسیر را مورد بررسی قرار دهند.

مراحل سفارش واردات قطعات الکترونیک
در نظر داشته باشید که برای واردات قطعات الکترونیک مختلف اینطور که مشخص شده است روند به صورت اینترنتی طی می شود.

فرض کنید قرار است قطعات الکترونیکی از چین وارد شود قطعاً مراجعه حضوری شما بسیار زمانبر و هزینه بر است از طرف دیگر اینطور که مشخص شده است افرادی که قصد دارند سفارشات خود را به صورت اینترنتی دنبال کنند باید یک سری اصول را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند.

در این بین در ابتدا باید اخبار محصولی که قرار است وارد شود را دنبال کنید تا متوجه نیاز بازار نسبت به محصول باشید با فرض اینکه تقاضا در خصوص محصول زیاد است شما می توانید وارد بخش سفارش واردات قطعات الکترونیک شوید و تقاضای خود را ثبت کنید سپس تیم های مشاور ما وارد عمل می شوند و تمامی نکات لازم در خصوص سفارش واردات قطعات الکترونیک را برایتان توضیح می دهند از این پس دیگر تمامی روال از شرکت بازرگانی ما صورت می پذیرد در نظر داشته باشید که مراحل سفارش واردات قطعات الکترونیک باید تا انتها طی شود که به ثبت نهایی برسد.

از سمت دیگر اگر فردی بخواهد قطعات الکترونیک را به صورت عمده و درجه بندی شده سفارش دهد هزینه های موجود برایش کمتر خواهد بود.

پیگیری سفارش واردات قطعات الکترونیک
در نظر داشته باشید که سفارش واردات قطعات الکترونیک از سوی شرکت ما به این شکل دنبال می شود که در ابتدا امر قیمت محصول مورد نظر در کشور دیگر با کشور مبدا مقایسه می شود در صورت وجود تفاوت قابل لمس، پروسه خرید آغاز می شود، در خرید انواع قطعات الکترونیک اینطور که مشخص شده است افرادی که قصد دارند خرید را به صورت فصلی انجام دهند خواسته خود را با تیم های فروش در میان می گذراند و با آنها قرار دادهای فصلی بسته می شود.

تمامی مراحل خرید، فاکتورگیری، کنترل کیفیت، عبور از گرمکات و … از سوی شرکت انجام می شود و سفارش دهنده به هیچ عنوان درگیر خرید نخواهد بود در نهایت امر به سادگی پس از ترخیص کالا از گمرکات سفارش دهنده می تواند محصول خود را تحویل بگیرد در نظر داشته باشید که یک سری از مشاورین ما در لاین بازاریابی هستند که می توانند به شما کمک کنند تا محصول را در سریع ترین زمان ممکن با سوددهی بالا در کشور خود به فروش برسانید به این ترتیب تمامی شرایط برای شما فراهم شده است.

در نظر داشته باشید که همیشه و همه جا افرادی که قصد دارند سفارش واردات قطعات الکترونیک داشته باشند از صفر تا صد کار را مورد کنترل قرار خواهند داد

سفارش واردات قطعات الکترونیک با نازل ترین قیمت
اگر دقت کرده باشید افرادی که خودشان به تنهایی به سراغ واردات قطعات الکترونیک می روند در زمانی محدود دچار ضرر می شوند زیرا از قواعد و قوانین واردات اطلاع ندارند به این ترتیب هزینه هایی که برایشان برآورد می‌شود بیش تر از حد معمول بوده و متأسفانه این موضوع سبب وازدگی این افراد خواهد شد.

از سمت دیگر افرادی که از طریق سفارش واردات قطعات الکترونیک اقدام می کنند قطعاً کنترل دقیقی بر روی قیمت ها دارند و به این ترتیب تمامی شرایط در این مسیر به طور دقیق دنبال می شود.

در نظر داشته باشید که تعرفه ها در ابتدا یکسان سازی می شود و مشخص می شود که فروشند واقعی کدام است. در شرکت بازرگانی به هیچ عنوان با فروشندگان واسطه ارتباط گرفته نمی شود و تمامی خریدها از طریق تولید کننده صورت می پذیرد به این ترتیب کیفیت کار همیشه تضمین شده خواهد بود. اینطور که مشخص شده است هر فردی که بخواهد سفارش واردات قطعات الکترونیک را به صورت اینترنتی انجام دهد می تواند از تخفیف های عالی استفاده کند.

نکات مهم سفارش واردات قطعات الکترونیک
برای اینکه روال سفارش واردات قطعات الکترونیک به درستی طی شود بهتر است که خودتان نیز ناظر بر شرایط پیش روی باشید و از پیگیری دست نکشید، مشاورین سفارش واردات قطعات الکترونیک به طور روتین با شما ارتباط می گیرند و تمامی شرایط موجود را به شما توضیح می دهند اینطور که مشخص شده است هر فردی که بخواهید سفارش واردات قطعات الکترونیک را به صورت اینترنتی انجام دهد می تواند از گزارش های دوره ای که در زمینه خرید و ورود محصول نوشته می شود مطلع باشد.

در صورتی که شما به عنوان یک سفارش دهنده بیش از یک دوره سفارش واردات قطعات الکترونیک را از شرکت بازرگانی ما داشته باشید تعرفه هایی که برایتان در نظر گرفته می شود به نسبت سایرین کمتر است و وجود چنین طرح های تخفیفی سبب می شود تا افراد بتوانند بهترین سود دهی را داشته باشند.

قطعات المترونیک دارای دو کیفیت مجزا است به طوری که خرید در هر دو لاین با تفاوت قیمت همراه است بنابراین بررسی خدمات پس از فروش از سدته گزینه های لازم محسوب می شود. شما می توانید سفارش واردات قطعات الکترونیک را با نازل ترین قیمت از تیم های کاردان ما بخواهید. ثبت سفارش واردات قطعات الکترونیک به صورت اینترنتی بوده و هیچ هزینه ای ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ali rabbani:
10PCS KF120-3P 3 Pin Plug-in Screw Terminal Block Connector 2.54mm Pitch سلام این قطعه رو 30 عدد میخوام. لطفا قیمت بدید
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

علیرضا رستمی:
درخواست خرید آداپتور از چین دارم
پاسخ زینگ:
سلام.
برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محسن زمانی:
سلام برای خرید کارت گرافیک و همچنین دریافت کارت گمرکی یه تعداد کارت که موجود دارم میتونید کمک کنید ؟ ممنون
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>