اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشتی

مهندسی مجازی بخش مهمی از استراتژی وارتسیلا از افزایش مشتری مداری می باشد که هزینه عیب یابی و تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش می دهد.

دیجیتال اساسا راه خدمات دریایی و تعمیر و نگهداری نیروگاه را تغییر داده است. دیجیتال قادر می سازد نوع جدیدی از خدمات به وسیله استفاده از داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته ارائه گردد که بازدهی شرکت ها را در هنگام عملیات افزایش می دهد و عملکرد بهینه سازی دارایی آن ها را بهبود می‌بخشد.

مفاهیم بهینه سازی عملکرد دارایی وارتسیلا طراحی شده است تا بهینه سازی انجام گیرد، به عنوان مثال بازدهی انرژی نصب و راه اندازی و یا حتی مدیریت ناوگان. این را می توان از طریق یکپارچه سازی پیشرفته برنامه‌ریزی سفر داینامیک، خدمات مشاوره بهره وری کشتی و تجزیه و تحلیل انرژِی آن و همچنین نظارت بر وضعیت گسترده تجهیزات اصلی به یک راه حل یکپارچه دریافت.

یک ویژگی مهم این راه حل استفاده گسترده از داده های تعاملی و داده های زمان واقعی است. تجزیه و تحلیل داده های پیچیده کمک می کند تا تعمیر و نگهداری در آینده پیش بینی شود و بنابراین امکان برنامه ریزی و پشتیبانی خدمات بهتر انجام می گیرد.

مهندسی مجازی و حقایق تکمیل شده، خدمات پشتیبانی از راه دور را در سطح بالاتری انجام می دهد.در خدمات پشتیبانی از راه دور وارتسیلا، مشتریان در همان زمان پشتیبانی و مشاوره می گیرند، به عنوان مثال در عملیات، عیب یابی یا تعمیر و نگهداری ماشین آلات روی کشتی خریدار و یا نیروگاه ها کارایی دارد.

بخش مهمی از پشتیبانی متشکل از مفهوم مهندسی مجازی وارتسیلا است که در آن مهندس سرویس از عینک مخصوص استفاده می کند که با استفاده از صدا و تصویر با مرکز پشتیبانی در تماس است و مهندس سرویس را قادر می سازد در لحظه و از راه دور از تمامی امکانات موجود در سیستم پشتیبانی استفاده کند.

برای صاحبان کشتی و اپراتورها زمان کار مهم ترین عامل موثر بر کیفیت و سودآوری است. مفهوم مهندسی مجازی وارتسیلا ممکن می سازد که مهندس خدمات در سایت از طریق عملیات پیچیده عیب یابی بدون تلف شدن زمان و توقف دستگاه به تعمیر و نگهداری بپردازد.

با استفاده از نرم افزارهای نوآورانه و فن آوری اطلاعات کاربران قادرند که راهنمایی صوتی و تصویری یک متخصص را از راه دور دریافت کنند.مهندسی مجازی بخش مهمی از استراتژی وارتسیلا از افزایش مشتری مداری می باشد که هزینه عیب یابی و تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>