اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به اتریش
انتقال پول از ایران به اتریش از جمله خدمات ارزی موسسات و صرافی های معتبر داخل کشور به شمار آمده و متقاضیان را جهت ارسال وجه و انتقال پول از ایران به اتریش با توجه به سیستم بانکداری تحریم شده ی ایران، حمایت و پشتیبانی می کنند.

از طریق موسسات و صرافی های داخل کشور، مشتریان می توانند وجه خود را همراه با مشخصات گیرنده به موسسات و شرکت های معتبر ارائه کننده خدمات ارزی، ارائه داده و موسسات از طریق روش های متفاوت ارسال حواله و انتقال وجه، با تبدیل ریال به یورو اتریش با کسر کارمزد به دست گیرنده می رسانند.

فرایند انتقال پول از ایران به اتریش
انتقال پول از ایران به اتریش به چند شیوه امکانپذیر بوده که می توان با توجه به شرایط ارسال وجه، مناسب ترین روش را جهت انتقال ارز مورد نظر برگزید. توجه داشته باشید هریک از سرویس های انتقال ارز ویژگی ها و کارمزد متفاوت از یکدیگر را داشته و می بایست با کسب اطلاعات دقیق و مشاوره ی سودمند، اقدام به انجام انتقال وجه نمود.

PayPalانتقال پول از ایران به اتریش از طریق سیستم پی پال
استفاده از روش پی پال جهت انتقال وجه، سریع ترین و مطمئن ترین روش حواله از ایران به اتریش می باشد. در واقع جهت بهره مندی از این شیوه، می بایست دارنده اکانت کاربری حساب پی پال شخص مقابل بوده و به راحتی در کمتر از یک ساعت، پول را به حساب گیرنده انتقال دهید.

منتهای مراتب از آنجایی که انتقال وجه از طریق سیستم بانکداری ایران به صورت مستقیم امکانپذیر نیست، این روند توسط موسسات و شرکت های معتبر داخل کشور صورت می پذیرد. بدین ترتیب که متقاضی با مراجعه به صرافی و یا موسسات معتبر وجه مورد نظر را همراه با اکانت پی پال و مشخصات فرد گیرنده به موسسه ارائه داده و موسسه از طریق حساب کاربری پی پال خود پولی را که به صورت ریال از شما دریافت کرده با تبدیل آن به یورو اتریش به گیرنده می رساند.

سیستم الکترونیکی پی پال از جمله روش های سریع ارسال وجه است که در واقع می توان از طریق آن اقدام به پرداختی های آنلاین و بهره مندی از سایت های خدماتی مانند ثبت نام در آزمون های متفرقه، خریدهای اینترنتی و سایر موارد را نمود. از دیگر ویژگی های استفاده از سیستم پی پال آن است که دارنده حساب کاربری می تواند به راحتی موجودی خود را به صورت آنلاین بررسی نماید.

Western Unionانتقال پول از ایران به اتریش از طریق وسترن یونیون
شعبات و نمایندگی های وسترن یونیون ارائه دهنده خدمات ارزی در دویست کشور دنیا است که با توجه به شمار نمایندگی های خود در سطح جهان، بالغ بر پانصد هزار نمایندگی، از جمله مراکز کاربردی در عرصه انتقال وجه در سطح بین الملل محسوب می شود.

از آنجایی که تحریم های اقتصادی بر نظام بانکداری ایران اعمال شده، ایران فاقد شعبات وسترن یونیون بوده و نمی توان وجوه ارزی را از طریق نمایندگی های این کمپانی آمریکایی انجام داد. در نتیجه صرافی ها و شرکت‌های معتبر خدمات ارزی با توجه به همکاری های متقابل با برخی از نمایندگی های وسترن یونیون، انتقال پول از ایران به اتریش را اعمال می کنند. بهره مندی از سیستم وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب بانکی نداشته و شخص گیرنده می تواند به راحتی تنها با ارائه پاسپورت خود، وجه را دریافت نماید. 

انتقال پول از ایران به اتریش از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت
سیستم بین بانکی سوئیفت، از دیگر روش های ایمن و مطمئن جهت ارسال حواله از ایران به اتریش می باشد. صرافی های معتبر دارای حساب بانکی سوئیفت در اغلب کشورهای جهان بوده و از این طریق به راحتی وجه مورد نظر متقاضی به دست دریافت کننده در کشور اتریش می رسد. همانطور که می دانید روند قانونی بانکداری از جمله مطمئن ترین روش های فرایند انتقال وجه می باشد.

بنابراین سیستم بین بانکی بین المللی، راه را برای انتقال وجه و خدمات ارزی در بازده زمانی مناسب برای کاربران به وجود آورده است. اگرچه استفاده از این روش به نسبت روش های دیگر بین یک الی سه روز به طول می انجامد اما بسیار ایمن و قابل اعتماد است. از دیگر ویژگی های استفاده از این روش آن است که، سیستم سوئیفت در حیطه چگونگی پیگیری ارسال و دریافت وجه، اعمال تراکنش های مختلف، فرایند تراکنش امکانی را به وجود آورده است که متقاضی بتواند به راحتی به خدمات فوق دسترسی داشته باشد.

اگرچه استفاده از امکانات آن رایگان نیست اما سیستم سوئیفت در برگیرنده شبکه ای عظیم و گسترده که از امنیت بالایی برخوردار بوده و برای اعمال هر یک از خدمات ارزی گزارشی دقیق، آماده و ارائه می دهد. گفتنی است که فرایند فعالیت پویای سیستم بین بانکی سوئیفت، با بهره مندی از خدمات تازه ارزی در سطح جامعه بین المللی، امکانات نوینی را برای کاربران خود فراهم کرده که نشان دهنده ارجحیت این سیستم در به کارگیری تجهیزات بالقوه و منحصر به فرد در راستای خدمات بهینه و موثر به نسبت دیگر روش ها و شیوه های ارسال حواله و انتقال وجه به سایر نقاط دنیا است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امنه خانزاده:
هزینه حواله پول به اتریش چقد میشه
اعظم بابالو:
برای ارسال پانصد یورو چقدر باید پرداخت کنم

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>