اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به اسلوونی
انتقال پول از ایران به اسلوونی برای همه افرادی که در این کشور افرادی را دارند که به تحصیل مشغول هستند بسیار امر ضروری است بدین معنا که افراد دانشجو و یا افرادی که در کشور های خارج مشغول به کار هستند برای تامین معاش خود نیاز به پول دارند ایرانیان برای اینکه بتوانند به انتقال پول از ایران به اسلوونی بپردازند نیاز دارند که در وهله اول نسبت به این حیطه یک سری اطلاعات داشته باشند.

با توجه به محدودیتهایی که کشور اسلوونی برای انتقال پول قرار داده است شاید شما احساس کنید که واقعا چه کار دشواری در پیش رو دارید در حالی که اصلا اینطور نیست و اگر شما از سیستم های انتقال پول به خوبی آشنا باشید می توانید بسیار راحت به انتقال پول از ایران به اسلوونی بپردازید. ما در ادامه این مقاله به انتقال پول از ایران به اسلوونی به وسیله سیستم های پیشرفته و امروزی می پردازیم پس در ادامه ما را همراهی کنید:

سیستم های اصلی برای انتقال پول:
حواله از ایران به اسلوونی دارای محدودیت های به خصوصی است اما قابل ذکراست که با توجه به پیشرفت‌هایی که در زمینه انتقال پول به وجود آمده است انتقال پول از ایران به اسلوونی کار سختی نیست اگه شما مرحله به مرحله و با شناخت کامل در این زمینه حرکت کنید و با مراجعه به سیستم های مختلفی که در این زمینه به وجود آمده است می توانید خیلی راحت به انتقال پول از ایران به اسلوونی بپردازید.

خب همان گونه که ذکر کردیم برای ارسال پول باید مراحلی را پشت سر باید گذاریم که در متن زیر مختصر به توضیح این مراحل می پردازیم:

استفاده از پی پال:
دارای ویژگی های متفاوتی است این سیستم یکی از روش های مهم انتقال پول است که استفاده از این سیستم از سیستم های سنتی بانک هم راحت تر است هم سریع تر کار مراجعه کنندگان را راه می اندازد اما باید ذکر شود که هزینه ی این سیستم بالاتر از سیستم بانک است چرا که هم سرعت و هم کیفیت بهتری دارد بنابراین هزینه ی دریافتی بابت کارمزد هم بسیار بیشتر از سیستم بانک سنتی است.

استفاده از سیستم بانک سنتی:
سیستم بانک سنتی یک روش بسیار سنتی و امن است کسانی که امنیت کار برایشان اهمیت دارد بهتر است برای انتقال پول از ایران به اسلوونی از این روش استفاده کنند این روشی است که تمام واسطه ها در آن حذف می شود و از دلایل امن بودن این سیستم همین حذف شدن واسطه هاست اما عیب سیستم بانک این است که برای انجام دادن انتقال پول به خارج بسیار طولانی اقدام می کند و این مدت زمان از پنج تا هفت روز متغیر می‌باشد و این دلیلی است که افرادی که سرعت در انتقال پول برایشان مهم است از این روش استفاده نکنند.

شرکت خدمات ارزی:
از دیگر روش های حواله از ایران به اسلوونی این روش است که بسیار راحت انجام می شود زیرا در این قسمت یک واسط همه کار های شما را انجام می دهد شما فقط برای امنیت بیشتر این کار لازم است یک شرکت معتبر برای اینکه کارهای شما را انجام دهد پیدا کنید بعد می توانید با خیال راحت تمام کارهای خود را به این واسط بسپارید و اما کارمزدی هم که قرار است از جانب شما به این شرکت ها پرداخت شود بنا به شرکت های متفاوت متغیر است.

مانی گرام:
مانی گرام هم یک روش بسیار سریع است کسانی که دوست دارند به سرعت کارشان زود انجام شود بهتر است از این روش برای حواله از ایران به اسلوونی اقدام کنند چرا که هم از امنیت بالایی برخوردار است و هم اینکه سرعت انجام این کار بسیار بالاست.

حواله بانکی یا سوئیفت:
دریافت و ارسال پول به وسیله سوئیفت از مشکلات رایج ایرانیانی است که قصد ارسال پول و همچنین دریافت آن را دارند و دلیل آن این است که اواخر تحریم هایی بر علیه کشور ایران صورت گرفته که باعث شده این کار با سختی انجام بگیرد همان گونه که مطلع هستید سوئیفت یک روش بسیار امن است که از طریق آن حواله‌های بانکی به کشور های دیگر انتقال پیدا می کنند و از طرف دیگر هزینه دریافتی سوئیفت بسیار کمتر از روش های دیگر است.

برای انتقال پول از ایران به اسلوونی:
بعضی از شرکتها از پذیرفتن حواله های که مربوط به شرکت های هسته ای است امتناع می کنند و اینکه اگر شما نتوانید مدارک در خواستی شرکت ها را ارائه دهید این شرکت ها هم حواله های شما را دریافت نخواهند کرد و از پذیرفتن کار شما امتناع می کنند. برای حواله هایی که قرار است از حساب شخصی افراد ارسال شود لازم است فرد مدارک هویتی مثل شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، شماره تماس درخواست کننده و هم چنین فاکتور و…را باید به این شرکت ها ارائه دهد. 

نکته مهم:
همان گونه که در مطالب بالا به شما یاد آوری کردیم برای اینکه بخواهید به حواله از ایران به اسلوونی بپردازید در اولین قدم به شناخت کامل در مورد مراحل ارسال پول به خارج از کشور بپردازید و سپس بعد از شناختی که نسبت به تمام روش ها و مراحلی که از این سیستم ها پیدا کردید اقدام به انتقال پول به حساب شخصی مورد نظر بپردازید گفتنی است اگر هم قصد دارید از واسطه ها برای انجام این کار استفاده کنید بهتر است در وهله اول از معتبر بودن شرکت واسطه ها مطمئن شوید بعد اقدام به این کار کنید.

باید به این نکته مهم نیز توجه کنید که برای اینکه بخواهید راحت و مطمئن تر این کار را انجام دهید بهتر است به مشاورانی که در این زمینه حرفه ای هستند مراجعه کنید و با آنان به مشورت بپردازید تا این مشاوران بهترین راه حل را برای شما پیشنهاد بدهند و همچنین به شما تمام مراحل و روش های حواله از ایران به اسلوونی را توضیح خواهند داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>