اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به ایرلند
چگونگی انتقال پول از ایران به ایرلند، پرسش بسیاری از هموطنان عزیز می باشد. محدودیت های مالی و تحریم های بانکی باعث آن شده است که متقاضیان جهت انتقال وجه مورد نظر خود، ازطریق دوستان و آشنایان اقدام نمایند.

درحالی که اینگونه شرایط انتقال وجه به دلیل انتقالات مکرر و ضروری ارز به طور ماهیانه، برای بسیاری از هموطنان مقدور نبوده و می بایست باتوجه به برخورداری از اطلاعات کافی در زمینه قیمت ارز و تعرفه های موجود به موسسات معتبر و ارائه دهندگان خدمات ارزی مراجعه و انتقال پول از ایران به ایرلند و یا به هرجای دنیا را اعمال نمایند.

سرویس های انتقال پول، ارسال حوالجات ارزی و مبادلات مالی متعددی در دسترس همگان قرار دارد که متقاضیان می توانند توسط صرافی ها و شرکت های معتبر به اهداف انتقال وجوه ارزی و یا هرگونه مراودات اقتصادی خود به راحتی دست یابند. شرکت بازرگانی آوات با کادری مجرب آماده ارائه هرگونه خدمات ارزی، انتقال وجه، ارسال حواله با انتخاب راهکارهای مناسب، آسان و سریع به متقاضیان بوده و اطلاعات لازم و مکفی را در ارتباط با چگونگی انتقال پول از ایران به ایرلند را با طیب خاطر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

چگونگی انتقال پول از ایران به ایرلند
همانطور که از پیش بدان اشاره شد، سرویس های متفاوتی جهت ارسال و دریافت پول به صورت حواله، نقدینگی، درآمد ارزی و سایر موارد در جامعه بین الملل در دسترس است اما علیرغم تمامی امکانات و تسهیلات امور بانکداری بین الملل، به علت شرایط محدود و تحریم هایی که ایران را به صورت همه جانبه و در تمامی ابعاد به خصوص در بخش اقتصادی دربر گرفته است، امکان ارسال وجه و انتقال پول از ایران به ایرلند به طور مستقیم ازطریق سیستم بانکداری امکانپذیر نمی باشد.

اما با این حال مراکز و موسساتی که آماده ارائه انواع خدمات ارزی به سرتاسر دنیا برای رفاه حال ایرانیان هستند، راهکارهایی را در این زمینه به متقاضیان معرفی کرده و درواقع روش های مفیدی را جهت انتقال وجه و مسائل پیرامون آن، پیش روی متقاضی قرار می دهند.

انتقال پول از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت
حواله ارزی سوئیفت، حواله بین بانکی است. درواقع سوئیفت، سیستمی است که جهت انتقال پول و مبادلات مالی به کار می رود. مطمئن ترین و برترین روش انتقال پول درتمام دنیا، روش سوئیفت بوده و می توان ازطریق حواله ارزی بین بانکی به راحتی در تمامی کشورها پول جابجا کرد. ازشرایط جابه جایی پول از طریق سیستم بین بانکی سوئیفت آن است که بایستی متقاضی، دارنده کد سوئیفت و مشخصات کامل صاحب حساب در کشور مقصد باشد.

ارسال حوالجات ارزی و انتقال پول از ایران به ایرلند از این طریق بین سه الی پنج روز کاری به طول می انجامد که البته تا حد بسیاری بستگی به میزان وجه مورد نظر دارد. از جمله ویژگی بارز این روش اطمینان و امنیت در فرایند ارسال وجوه ارزی است که در پوشش رعایت استانداردهای بانکی جهانی صورت می پذیرد. 

انتقال به شیوه حواله ارزی وسترن یونیون
ازطریق شعبات وسترن یونیون در تمامی دنیا می توان تا سقف پنج هزار دلار به کشور مقصد پول ارسال کرده و از مزایای آن همچون انتقال سریع، بدون نیاز به حساب بانکی بهره مند شوید. انتقال پول از ایران به ایرلند ازطریق حواله ارزی وسترن یونیون تنها با ارائه گذرنامه و یا پاسپورت کافی است. در ایران به دلیل وجود تحریم‌های مالی، فاقد شعبات وسترن یونیون هستیم و به همین دلیل انتقال پول از ایران به ایرلند با استفاده از این شیوه از سوی صرافی ها و موسسات معتبر صورت می پذیرد.

انتقال به شیوه سیستم الکترونیکی پی پال
سیستم الکترونیکی پی پال، ارائه خدمات ارزی به صورت آنلاین است که از آن به عنوان کیف پول الکترونیکی یاد می شود. درنتیجه ازطریق سیستم آنلاین پی پال می توان به راحتی از خدمات سایت های جهانی مانند گوگل، مایکروسافت، اپل بهره مند شد و به خریدهای اینترنتی از فروشگاه های خارجی به صورت آنلاین پرداخت. دارنده حساب پی پال می تواند به طور مستقیم گردش حساب خود را بررسی کرده و با داشتن حساب پی پال دیگر افراد پول و یا وجه مورد نظر را انتقال دهد.

انتقال به شیوه سیستم الکترونیکی مانی گرام
سیستم مانی گرام نیز مانند سیستم پی پال عمل کرده و جهت انتقال پول دارای امنیت بسیار بالایی نیز می‌باشد. از جمله کاربردهای سیتم مانی گرام، پرداختی های آنلاین مانند شهریه دانشگاه ها، ثبت نام در دوره‌های آموزشی، شرکت در سمینارها، خرید اینترنتی و بهره مندی از سایت های خدماتی است.

گفتنی است که از طریق این سرویس می توان تا سقف ده هزار دلار آمریکا به اکانت های دیگر وجوه ارزی جابجا کرد.کاربرد سیستم وب مانی نیز مانند پی پال می باشد. بسیاری از سایت های خدماتی از آن حمایت کرده، می توان ازطریق آن پرداخت های آنلاین خود را انجام داد و از مزایای آن بهره مند شد.

باتوجه به معرفی سرویس های خدماتی جهت حواله به ایرلند و یا حتی بالعکس، متقاضی می تواند با داشتن اطلاعات کافی در رابطه با هریک از راهکارها، روش انتقال پول و حواله ارز را به دست کارشناسان مربوطه بسپارد چراکه کارشناسان سریع ترین و در دسترس ترین روش ممکن را جهت حواله به ایرلند و یا به هر کشور دیگری را با توجه به شرایط سنجیده و اعمال می کنند.

درنتیجه تمامی راهکارهای معرفی شده، در تمامی دنیا کاربرد داشته و متقاضیان می توانند در هرکجای دنیا که باشند از راهکارهای فوق بهره مند شوند. منتهای مراتب ایران به راهکارهای موجود جهت انتقال وجه به راحتی دسترسی نداشته و موسسات مرتبط با انتقال وجه، ارسال حواله، دریافت و یا پرداخت ارزهای خارجی با دانش روز و با توجه به نرخ ارز، تعرفه ها و کارمزد استاندارد موجود در فضای مبادلات و انتقالات مالی برای هرگونه ارائه خدمات ارزی در کنارتان حضور حاصل می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>