اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به برزیل
کشور برزیل از گذشته کشوری بوده است که در آمریکا جنوبی جزو برترین اقتصادها بوده و در چند سال اخیر به خصوص رشد اقتصادی زیادی را تجربه کرده است. یکی از بزرگ ترین امتیازات و موهبت های خدادادی کشور برزیل جنگل های وسیع و منابع طبیعی فراوان می باشد و در حال حاضر چنانکه گفته شده قوی ترین اقتصاد آمریکای جنوبی می باشد.

روش های انتقال پول از ایران به برزیل:
روش های مختلفی برای انتقال پول از ایران به برزیل وجود دارد اما باید روشی برگزیده شود که در انتقال پول سرعتی بالا داشته باشد، مطمئن باشد و امنیت حجم بالای انتقال پول تامین گردد و هزینه های دریافتی تحت عنوان، کارمزد اندک باشد.

انتقال پول از ایران به برزیل با استفاده از حساب مسترکارت:
شعبه اصلی مستر کارت در آمریکا قرار گرفته است هر چند که در بسیاری از کشورها شعب و کارگزاری های آن حضور دارند و یک شرکت خدمات چند ملیتی است اما تحت قوانین مالی که ایالات متحده آمریکا برای آنها تعیین می کند فعالیت می کند و یکی از کشورهای تحت تحریم از طرف دولت آمریکا کشور ایران است.

به همین دلیل امکان انتقال پول از ایران به برزیل و دیگر کشور ها به طور مستقیم از طریق این روش امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل این امکان را بسیاری از صرافی ها و یا شرکت های خدمات ارزی از طریق کشوری واسط که دارای حساب اینترنتی مستر کارت یا ویزا کارت باشد شارژ می کنند و در اختیار هموطنانمان که می‌خواهند انتقال پول داشته باشند قرار می دهند.

حواله وسترن یونیون
وسترن یونیون یک شرکت خدمات ارتباطی از راه دور و امکانات مالی بین کشور های متخلف است که در آمریکا تأسیس شده است و در سال 1851 در ایالت کلرادو برای ارائه خدمات مالی شروع به کار کرده است. این شرکت در حال حاضر در بیش از حدود 200 کشور نمایندگی دارد و در زمینه بازرگانی و تجارت بین الملل و در دهه اخیر در زمینه تجارت الکترونیک کمک فراوانی به تجار، بازرگانان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات نموده‌است.

با توجه به سیاست های این شرکت و تحت قوانین و سیاست های ایالات متحده بودن این شرکت امکان داشتن نمایندگی در داخل ایران را ندارد بنا بر این شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات ارزی و یا صرافی ها، توسط یک کشور واسط اقدام به انتقال پول از ایران به دیگر کشورهای دنیا از این طریق می کنند.

این روش دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی است. بزرگ ترین حسن این روش سریع بودن انتقال حواله است.حسن دیگر انتقال پول از ایران به برزیل با این روش این است که نه فرستنده پول یا حواله و نه دریافت کننده آن نیازی به داشتن حساب بانکی یا کد خاصی ندارند. برای دریافت پول شخصی دریافت کننده با در دست داشتن کارت شناسایی نظیر پاسپورت یه یکی از نمایندگی های این شرکت در کشور برزیل مراجعه می کند.

و به میزان حواله ارسالی پول خود را دریافت می کند. و اما بزرگ ترین نقطه ضعف این روش که البته به دلیل سهولت این روش در انتقال پول توجیه پذیر است هزینه های کارمزد بالای شرکت وسترن یونیون برای انتقال پول از ایران به برزیل است. البته کارمزد دریافتی به اینکه از کدام کشور ارسال شود و در کدام کشور دریافت شود فرق می کند و مانند روش های دیگر نظیر پی پال به صورت درصدی از کل حجم حواله انتقال نیست. به طور کلی، این روش برای انتقال پول های با حجم بالا و سریع نسبت به دیگر روش ها بهتر است.

روش اینترنتی به نام پی پال:
دفتر مرکزی شرکت پی پال در کشور آمریکا است و در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت می کند و انجام تراکنش‌های مالی را به صورت کاملا الکترونیک انجام می دهد و حضور فیزیکی در کار نیست و همین ام سرعت انتقال پول را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

امکان داشتن حساب پی پال در ایران وجود ندارد بنا بر این شرکت های خاصی و همینطور برخی از صرافی ها با داشتن حساب پی پال در خارج از ایران اقدام به انتقال پول به میزان لازم کنند.

کارمزد دریافتی این شرکت برای مبالغ بالای 1000 دلار 6 درصد از کل مبلغ انتقالی است و این میزان در مبالغ کمتر از 1000 دلار 7 درصد خواهد بود.باید درنظر داشت که برای انتقال باید شخص دریافت کننده در برزیل دارای حساب پی پال باشد. به عبارت دیگر هم فرد فرستنده و هم فرد گیرنده باید حساب مورد نظر را که قانونی باشد، داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی شاهمرادی:
سلام وقت بخیر..مقداری پول از برزیل قراره ک برامن در ایران فرستاده بشه ...اگ ممکنه درمورد یک راه امن و سریع راهنمایی بفرمایید ...ضمنا بگید ک بعداز انقال هزینه های کسر شده از اصل پول چقدره
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>