اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به جمهوری چک
باتوجه به حجم بسیار مهاجرپذیری جهت کسب و کار در جمهوری چک، انتقال پول از ایران به جمهوری چک ازجمله خدمات کاربردی ارزی به شمار می رود. ایرانیان بسیاری همه ساله جهت پذیرش تحصیلی، بیزینس، کسب و کار، سرمایه گذاری، خرید ملک و دیگر مسائل به جمهوری چک مهاجرت کرده و بدین ترتیب مبادلات مالی و انتقالات پولی ازسوی ایرانیان در جمهوری چک نقش بسزایی دارد. چکونگی انتقال پول از ایران به جمهوری چک جزء سوال ها و دغدغه های عموم ایرانیان بوده و محدودیت های بانکداری ایران راه انتقال وجه را به صورت مستقیم، برای آنان تنگ کرده است.

با این حساب صرافی ها و موسسات معتبری در این میان جهت انتقال وجه و ارسال حواله به کشورهای خارجی از جمله جمهوری چک، تأثیرگذار بوده و به نوعی راه را برای متقاضیانی که درصدد ارسال حواله و یا انتقال پول از ایران به جمهوری چک هستند، هموار کرده اند.

از این روی، راهکارهای بسیار کاربردی و مفید جهت انتقال وجه در کوتاهترین زمان و در بستری مطمئن و امن لحاظ شده که می توان با خیالی آسوده وجه مورد نظر خود را به واسطه اینگونه موسسات معتبر، به کشور مقصد رساند. 

شرایط انتقال پول از ایران به جمهوری چک برای دانشجویان
گفتنی است که دانشجویان ایرانی بسیاری در کشور جمهوری چک مشغول به تحصیل هستند و جهت پرداخت شهریه و یا تامین کمک هزینه زندگی و تحصیلی، نیازمند انتقال وجوه مالی از سوی خانواده هایشان می باشند.

انتقال ارز از ایران به جمهوری چک باتوجه به آنکه واحد پول جمهوری چک، کرون می باشد، دانشگاه ها شهریه خود را به کرون، دلار و یا یورو دریافت می کنند. درنتیجه انتقال وجه از سوی خانواده ها برای فرزندان جهت تبدیل ارز کمی دشوار و پیچیده شده است. در ادامه به توضیح چگونگی انتقال پول از ایران به جمهوری چک می پردازیم

انتقال پول از ایران به جمهوری چک از طریق حساب بانکی
نحوه کار بدین ترتیب است که متقاضی، مبلغ مورد نظر خود را به ریال، همراه با مشخصات حساب بانکی شخص گیرنده به صرافی و یا موسسه در داخل ایران ارائه می دهد و موسسه مربوطه وجه را به صاحب حساب اصلی در جمهوری چک واریز می کند.

طبیعتا صرافی و یا موسسه ارائه دهنده خدمات ارزی در ایران، جهت انتقال وجه بایستی دارای حساب بانکی در کشور مقصد باشد. متقابلا شخص گیرنده در کشور جمهوری چک به عنوان دانشجو و یا مهاجر می بایست دارنده حساب بانکی جهت دریافت وجه باشد. ناگفته نماند که اگر چنانچه شخص دارای پذیرش تحصیلی در کشور جمهوری چک باشد، کارت دانشجویی او متصل به حساب بانکی بوده و می تواند هزینه های تحصیلی خود را از این طریق پرداخت نماید.

ازسوی دیگر برخی از صرافی های موجود در کشور جمهوری چک با صرافی ها و موسسات داخل ایران در ارتباط بوده و از روش های دیگری نیز امکان نقل و انتقالات مالی نیز وجود دارد

انتقال پول از ایران به جمهوری چک از طریق سیستم پی پال
ازجمله رایج ترین، سیستم های پرداخت اینترنتی در سراسر دنیا، سیستم الکترونیکی پی پال می باشد. پی‌پال همواره مانند یک کیف پول الکترونیکی اعمال حضور کرده و می توان به راحتی از مزایای آن برخوردار شد. انتقال ارز از ایران به جمهوری چک از طریق سیستم الکترونیکی پی پال مزایایی را به همراه دارد که عبارتند از؛

  • بهره مندی از خدمات خرید فروشگاه های آنلاین
  • بهره مندی از خرید و تهیه لایسنس
  • بهره مندی از پرداخت آسان شهریه دانشگاه و هزینه های مربوط با آن
  • بهره مندی از انتقال وجه برای خانواده و بستگان
  • بهره مندی از خرید و تهیه نرم افزار

انتقال ارز از ایران به جمهوری چک و استفاده از کارت اعتباری
گفتنی است که تمامی کارت های اعتباری ازجمله مستر کارت، امریکن اکسپرس، دینرز کلوب در تمامی اماکن عمومی از جمله رستوران ها، فروشگاه ها و هتل ها قابل قبول بوده و اشخاص می توانند به راحتی از کارت های اعتباری خود استفاده کرده و یا وجه مورد نظر خود را دریافت نمایند.

علاوه بر آن هیچگونه منع و محدودیتی جهت خرید و فروش ارز در این کشور وجود نداشته و پیشنهاد می شود جهت استفاده از چک های مسافرتی برای خودداری از هزینه های زیادی از چک های مسافرتی یورو استفاده شود.

موسسات معتبر داخلی که همکاری تنگاتنگی با صرافی های داخل کشور جمهوری چک دارند، وجوه انتقالی ریالی شما را معادل یورو، دلار و یا کرون تبدیل کرده و در بستری امن و مطمئن به شخص گیرنده در کشور مقصد می رسانند.

اگر چنانچه شخص گیرنده دارای حساب بانکی باشد، با استفاده از دستگاه های خودپرداز در سطح مناطق مختلف جمهوری چک، می تواند به راحتی وجه مورد نظر خود را برداشت نماید.جهت انتقال ارز از ایران به جمهوری چک، تأکید ما بر این است که تنها ازطریق صرافی ها و موسسات معتبر و مجاز اقدام به مبادلات مالی و انتقال وجوه خود نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محسن نصیری نیا:
سلام لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم یورو به جمهوری چک ارسال کنم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>