اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

انتقال پول از ایران به پرتغال
انتقال پول از ایران به پرتغال یک امر ضروری برای کسانی است که با افراد این دو کشور در حال مراودات شغلی و مالی هستند به خصوص این که این افراد در حال حاضر مشغول تجارت هم باشند در این صورت با یک مشکل جدی در این زمینه روبه رو خواهند بود.کسانی هستند که در سراسر جهان از کشور هایی مانند کشورایران افرادی را دارند که از آن جا برایشان پول واریز کنند.

خب بعد از تحریم هایی که بر کشور ایران اعمال شده است گفتنی است که راه های ارتباطات و هم چنین ارسال پول به کشور های دیگر هم دچار محدودیت و مشکل شده است. ما در ادامه این مبحث قصد داریم به بیان چگونگی انتقال پول از ایران به پرتغال بپردازیم پس شما اگر مایل هستید که بدانید انتقال پول از ایران به پرتغال چگونه انجام می شود در ادامه این مقاله همراه ما باشید:

چگونگی انتقال پول از ایران به پرتغال:
برای این که افراد بتوانند به راحتی به انتقال پول از داخل کشور ایران به خارج کشور بپردازند باید در وهله اول دانش کافی در این زمینه را کسب نمایند. این به معنی است که اگر فرد بخواهد بدون هیچ دانش یا تجربه قبلی اقدام به این کار کند مسلما به مشکل جدی برخورد می کند. پس ما پیشنهاد می کنیم برای اینکه بدون دردسری به انتقال پول از ایران به پرتغال بپردازید در اولین قدم به شناخت کافی در این زمینه دست پیدا کنید یا به طور کامل در حیطه ارسال پول از خارج به ایران تحقیقات زیادی انجام دهید.

از روش های انتقال پول به پرتغال این است که فردی که در ایران زندگی می کند از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند اقدام به خرید یک سری بیت کوین کند و این بیت کوین را می تواند به حساب شخصی افرادی که قرار است پول به حسابشان واریز شود را به راحتی انتقال داد.

از ویژگی های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این روش در یک یا دو ساعت انجام می شود.
  • برای اینکه ایرانیان بخواهند بیت کوین را در ایران به فروش برسانند این برایشان به راحتی مقدور است از ویژگی بارز بیت کوین است.
  • می توان بیت کوین را با کارت اعتباری یا مستر کارت به آسانی خریداری کرد.

از معایب بیت کوین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بعضی از کشور ها خرید و فروش بیت کوین را ممنوع اعلام کرده اند.
  • نیاز است در مورد این روش شناخت های اولیه به وجود بیاید و نسبتا کار دشواری است برای افرادی که به علم تکنولوژی شناخت ندارند
  •  در قیمت نهایی بیت کوین نوسان وجود دارد و امکان دارد با افزایش و یا کاهش قیمت ریال قیمت بیت کوین هم کم و زیاد شود.

انتقال پول ازایران به پرتغال چه نکات مهمی دارد؟
برای اینکه دو طرف دریافت کننده و ارسال کننده بتوانند پول انتقال دهند لازم است هردو طرف دارای والت یا کیف پول باشند تا از این روش بتوانند به انتقال پول بپردازند.

خب همان گونه که اشاره کردیم، متاسفانه ایران دارای محدودیت هایی است که نمی تواند به راحتی به انتقال ارز از ایران به پرتغال بپردازد این در حالی است که افراد زیادی برای انتقال و دریافت پول به کشور های دیگر نیاز شدیدی دارند.

افرادی که انتقال ارز از ایران به پرتغال برایشان یک امر ضروریست می توانند با مراجعه به شرکت های بازرگانی که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند راهنمایی های لازم را از طرف آن ها اخذ نماید و اینکه بهتر بتواند در این زمینه تصمیم گیری کنند که از چه روشی برای انتقال ارز از ایران به پرتغال استفاده کند که هم امنیت بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشد و هم اینکه راحت تر بتواند در این زمینه وارد عمل شوند.

این شرکت ها می توانند با بهره مندی از تکنولوژی و همچنین امکانات جدید با کمترین زمان ممکن کار شما را پیش ببرند و شما می توانید کار خود را بدون مشکل خاص و با خیال مطمئن به این افراد بسپارید.

شرایط انتقال پول ازایران به پرتغال چیست؟
بعضی از موسسات و شرکت هایی که در زمینه انتقال و دریافت وجه از کشورهای خارجی مشغول به کار هستند برای انجام دادن این گونه فعالیت ها شرایط به خصوصی دارند که ما در این قسمت متن به بیان آنها می پردازیم:

  •  این شرکت ها از قبول کردن حواله های ارزی که در زمینه انرژی هسته ای و پتروشیمی می باشد امتناع می کنند.
  •  از قبول کردن همه مشتریانی که نتوانند تمام مدارک لازم را برای انتقال از ایران به پرتغال را تهیه کنند خود داری می نمایند.
  •  اکثرا از قبول حواله های ارزی که مبدا و مقصد شان کشور های آفریقایی باشد جلو گیری می کنند.

و همچنین بدانید که:
در متن بالا ما به این مورد اشاره کردیم که، افرادی که به دلایلی می خواهند به کشور پرتغال پول حواله کنند باید در نظر داشته باشند که به دلیل اینکه ایران در تحریم های شدیدی به سر می برد انتقال پول از پرتغال به ایران نسبتا کار دشواری است به خصوص برای اشخاصی که از دنیای تکنولوژی سر رشته ای ندارند.

این اشخاص در اولین قدم باید نسبت به این مسئله شناخت کافی داشته باشند تا بتوانند بدون مشکل خاصی به فرایند انتقال ارز از پرتغال به ایران بپردازند خب گفتنی است با وجود محدودیت هایی که ایران دارد باز هم می توان به راحتی در بعضی از روش هایی که در این زمینه فعال هستند.

به انتقال و دریافت پول به کشور های دیگر پرداخت از نمونه این روش ها می شود به حواله بانکی یا سوئیفت، پی پال، مانی گرام و ….اشاره نمود این ها روش های جدیدی هستند که به راحتی می شود به وسیله آن ها به ارسال و دریافت پول در خارج از کشور پرداخت بجز این روش ها روش های دیگری هم موجود است که به انتقال پول می پردازد. شما با استفاده از تحقیقاتی که در این زمینه انجام می دهید می توانید بهترین راه حل را در این حیطه پیدا کنید و طی فرایند این فعالیت دچار مشکلی نشوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>