اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حواله یورو به اتریش یکی از موارد حواله های ارزی محسوب می شود. حواله ارزی به فرآیندی می گویند که فرد حواله کننده طبق آن با داشتن یک حساب در بانک یک کشور می خواهد یک حواله را به بانک کارگزار در خارج از کشور به فرد دیگری تحویل دهد. ممکن حواله ارزی از طریق بانک یا مؤسسات مالی صورت بگیرد.

حواله های ارزی از طریق حساب واسترو و نوسترو، از طریق بانک مادر پرداخت می شود. حواله های ارزی در حقیقت به دو گروه حواله های صادره و وارده تقسیم می شوند. در دنیایی پیشرفته امروزه حواله های ارزی از طریق شبکه جهانی به نام سوئیفت انجام می گیرد.

صدور حواله ارزی به خارج از کشور بر مبنای حدود روابط کارگزاری بانک مورد نظر می باشد. حواله یورو به اتریش نیز به حدود روابط کارگزاری بانک های ایران در خارج بستگی دارد و بر مبنای آن خدمات و میزان حواله مشخص می شود. می توان برای ثبت سفارش انجام حواله های ارزی به خارج از کشور به محل ارزهای وارداتی مراجعه کرد و حواله را انجام داد.
حواله یورو به اتریش جزو حواله های ارزی به خارج از کشور می باشد. بعضی از بانک ها فقط حواله های ارزی به خارج از کشور صادر می کنند که صدور حواله به منظور واردات کالا باشد.

انواع حواله های ارزی
می توان برای ارسال ارز از طریق یک بانک به حساب فرد یا شرکتی در بانک مقصد پول واریز کرد. یک مورد مشترک برای بانک های مقصد داشتن سوئیفت می باشد. برای آشنایی با چگونگی حواله یورو به اتریش باید انواع حواله ها را بررسی کرد:

حواله ارزی دستی: برای ارسال ارز به صورت نقدی از شعب معتبر صرافی ها در کشورهای مختلف استفاده می شود. در روش ارز به صورت نقدی فرد مشتری، نام گیرنده و مبلغ را به صراف داده و در کمترین زمان فرد دیگر در یک کشور دیگر می تواند آن ارز را دریافت کند. حواله یورو به اتریش می تواند جز این مورد باشد.

حواله ارزی وسترن یونیون: وسترن یونیون یک سرویس بین المللی انتقال ارز می-باشد. فرد می تواند از طریق سرویس وسترن یونیون حواله ارزی را به نام فرد در هر جای دنیا ارسال کند. برای ارسال حواله ارزی از طریق وسترن یونیون نیازی نیست فرد گیرنده حساب بانکی در کشور مقصد داشته باشد.

برای دریافت حواله ارزی وسترن یونیون کافی است فرد گیرنده با داشتن پاسپورت به یکی از شعب شرکت وسترن یونیون در کشور خود مراجعه کرده و مبلغ را دریافت کند. زمانبندی ارسال و دریافت حواله ارزی وسترن یونیون 24 ساعت می باشد. انجام صدور حواله های ارزی از طریق شرکت وسترن یونیون فقط در روزهای یکشنبه و دوشنبه که تعطیلات بین المللی است انجام نمی گیرد.

حواله ارزی مانی اوردر: حواله ارزی مانی اوردر یک روش است که از طریق آن می توان سفارش پرداخت حواله را برای فرد گیرنده را در برگه ای مثل یک چک بانکی ثبت کرد. صادر کننده حواله می تواند به بانک مراجعه کرده و یک حواله ارزی مانی اوردر را سفارش دهد و بعد مبلغ حواله و فرد گیرنده را تعیین کرده و با پرداخت شارژ مانی اوردر می تواند حواله ارزی را به فرد گیرنده منتقل کند.

فرد می تواند دریافت حواله ارزی مانی اوردر را تا شش ماه پس از صدور چک، حواله را نقد نماید. با حواله ارزی مانی اوردر فرد دریافت کننده نیاز به حساب بانکی ندارد و از این رو طرفداران زیادی دارد. افراد می توانند با پست این حواله به فرد دریافت کننده به او امکان دریافت ارز در کوتاهترین زمان، پس از مراجعه به یکی از مؤسسات مانی اوردر داشته باشد.یکی دیگر ازمزیت های حواله ارزی مانی اوردر عدم محدودیت سنی برای دریافت پول می باشد.

حواله یورو به اتریش
کشور اتریش یک سطح بالایی را برای شهروندان خود ایجاد کرده است. اتریش یک اقتصاد بازار سوسیالیستی توسعه یافته دارد. واحد پول کشور اتریش یورو می باشد. اتریش یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. و در مرکز کشورهای اروپای مرکزی قرار دارد. پایتخت کشور اتریش وین می باشد.

جمعیت این کشور در سال 2018 میلادی 8823 هزار نفر اعلام شد. افراد زیادی از کشور ایران برای کار، زندگی و تحصیل و تجارت و انجام واردات به این کشور مهاجرت کردند. به همین دلیل نیاز به پرداخت مالی به اتریش می باشد.دین مردم اتریش مسیحی است و بیشتر مردم این کشور مذهب کاتولیک دارند. زبان رسمی مردم اتریش آلمانی می باشد.

حواله یورو به اتریش از طریق سوئیفت:
یکی از آسانترین و بهترین روش های حواله به اروپا، از طریق سوئیفت می باشد. تمام بانک های اروپایی تحت سیستم سوئیفت کار می کنند. می توان از طریق سوئیفت هر حواله ارزی از جمله حواله یورو به اتریش را در هر مبلغی انجام داد. ممکن است بعضی از بانک ها یا صرافی های اتریش مقدار مبلغ را تعیین کنند و تا یک سقفی بتوان یورو را به آن کشور حواله کرد.

اگر میزان و مقدار حواله یورو به اتریش مقدار بسیار کمی باشد از حواله آن خودداری شود. بهترین روش صدور حواله یورو به اروپا روشی با پایین ترین کارمزد و بدون در نظر گرفتن مبلغ حواله ارزی برای فرد حواله کننده می باشد.

مزایای حواله یورو به اتریش از طریق سوئیفت

 امنیت بالای حواله ارزی از طریق سوئیفت:
در سوئیفت تمام اصول نقل و انتقالات بانکی رعایت می شود. انتقال حواله بین دو کامپیوتر در مبدأ و مقصد از طریق کدهای رمزگذاری شده انجام می گیرد. این کدهای رمزگذاری شده تا رسیدن به رایانه مقصد قابل بازخوانی نیستند.

 استاندار بالای حواله یورو به اتریش از طریق سوئیفت:
سیستم سوئیفت از استاندارد بالایی برای نقل و انتقالات حواله های بانکی برخوردار است و تا به حال از عدم کارایی سیستم یا اشکالاتی در آن گزارش نشده است. فقط باید قبل از ارسال حواله در هنگام ثبت سفارش برای حواله پول در درج اطلاعات وارد شده برای انتقال دقت لازم را به عمل آورد.

سیستم سوئیفت به دلیل امنیت بالایی که دارد در صورت هر گونه مغایرت در اطلاعات انتقال پول را انجام نمی دهد. پس باید در ثبت اطلاعات دقت لازم را انجام داد چرا که هر گونه نقص یا اشتباه به عهده ی فرد وارد کننده ی اطلاعات می باشد.

حواله یورو به اتریش از طریق سوئیفت فرایندی با زمانبندی 3 تا 5 روز می باشد. برای ثبت سفارش حواله از طریق سوئیفت باید از شعبات سوئیفت یک کد حساب بانکی که می خواهید به آن وجه انتقال دهید را داشته باشید. کدهای سوئیفت یک کد 8 تا 11 قسمتی است که از اعداد و حروف تشکیل شده است.

هر کدام از این کدها رمز یک قسمت اطلاعات حساب بانکی می باشد. برای انتقال پول وارد کردن 8 قسمت اول کافی می باشد و 3 قسمت بعدی اختیاری می باشد. کارکنان سوئیفت با دانستن این کد و یک سری اطلاعات دیگر می-توانند حواله یورو به اتریش را به راحتی از ایران منتقل کنند. البته سوئیفت در تمام کشورهای دنیا در حال فعالیت است. برای حواله یورو به اتریش مشکلی از بابت امنیت اطلاعات وجود ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
آزیتا اخوان:
سلام من میخوام هرماه مبلغی ازایران به وین دریافت کنم میشه راهنمایی کنید سپاسگزارم
علیرضا موسوی:
سلام من میخوام از ایران به وین یورو دریافت کنم لطفا راهنمایی می کنید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمد زارع:
با توجه به وضعیت تحریم، الان امکان حواله‌ی یورو به اتریش وجود داره؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>