اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت ها و بانک های زیادی برای حواله یورو به ایتالیا و حواله یورو به اروپا وجود دارند. با مقایسه ی نرخ ارز و کارمزد انتقال و سایر فاکتورها می توان بهترین سرویس را انتخاب کرد.با نقل و انتقال بین المللی پول، می‌توانید به هر کجای دنیا پول ارسال کنید. به طور کلی، در حواله پول فرستنده باید وجه مورد نظر خود را به یک بانک یا سرویس دهنده های دیگر داده تا آن ها پول را به دریافت کننده در یک کشور دیگر-مثلا در اینجا ایتالیا- برسانند.

این کار می تواند حضوری، از طریق تلفن، با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه و یا به صورت آنلاین انجام گیرد.
شما می توانید از پول نقد و یا کارت اعتباری ارز خود را حواله کنید. گیرنده می تواند این پول را در حساب بانکی، یا کیف پول تلفن همراه و یا از طریق مراکزی در کشور مقصد داشته باشد.

حواله یورو به ایتالیا از طریق بانک ها
بانک ها کمابیش می توانند حواله یورو به ایتالیا را انجام دهند، اما نرخ ارز بالایی پیشنهاد داده و برای انتقال پول شما به مقصد کارمزد های زیادی در چندین مرحله دریافت می کنند.اگر به دنبال یک راه سریع برای حواله یورو به ایتالیا هستید، بازهم بانک ها گزینه ی مناسبی نمی باشند. حواله یورو به ایتالیا از طریق بانک ها ممکن است تا یک هفته به طول بیانجامد، درحالی که شرکت های نقل و انتقال پول قادرند ارز شما را در عرض چند ساعت انتقال دهند.

بهترین جا برای شروع شرکت های متخصص انتقال پول هستند. این شرکت ها - مثل OFX، World Permit- خدمات ارسال پول را با سرعت و امنیت بالا و هزینه مناسب ارائه می دهند. کارمزدهای انتقال پول در اینگونه شرکت ها معمولا از بانک ها کمتر بوده، نرخ ارز بالاتر و فرآیند انتقال را می توان به راحتی در منزل انجام داد.این باعث می شود شرکت های انتقال پول یک امتیاز رقابتی نسبت به بانک ها داشته باشند، بنابراین در صورت نیاز به انتقال پول به ایتالیا، یکی را انتخاب کنید.

چگونه شرکت های انتقال پول را باهم مقایسه کنیم؟
نرخ ارز. یک نرخ ارز بهتر به معنی پول بیشتر برای گیرنده شما است، بنابراین به دنبال شرکتی که نرخ ارز خوبی پیشنهاد می دهد، بگردید.کارمزدها. هزینه های انتقال قابل توجه می تواند به راحتی یک حواله های مقرون به صرفه را به یک معامله ی گران قیمت نجومی تبدیل کنند، بنابراین برای مدیریت انتقال خود چگونگی کارمزد دریافتی هر اپراتور را بررسی کنید.

روش های انتقال.آیا می توانید انتقال خود را آنلاین، از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه، یا از طریق تماس با شرکت یا مراجعه به یکی از شعب آن انجام دهید؟
آپشن های انتقال. آیا می توانید نرخ ارز ایده آل خود را قفل کرده و پول را بعدا انتقال دهید؟ (این کار به عنوان یک قرارداد رو به جلو شناخته می شود).

آیا موسسه امکان سفارش محدود دارد که به شما امکان می دهد از تحرک بازار استفاده کرده و هنگامی که نرخ ارز مشخصی به دست می آید، کار انتقال پول را انجام دهید ؟ آیا می توانید پرداخت های تکراری را زمان بندی کنید؟

زمان برداشت. چه مدت طول خواهد کشید تا پول شما به دست گیرنده برسد؟ زمان پردازش می تواند از چند دقیقه تا چند روز متفاوت باشد.حداقل میزان انتقال. برخی از شرکت ها حداقل میزان انتقال پول را بسیار بالا در نظر می گیرند، واقعیتی که می تواند کاملا محدود کننده باشد؛ در صورتی که قصد انتقال پول زیاد نداشته باشید.
روش های برداشت. آیا پولی که شما ارسال می کنید از یک شعبه در ایتالیا قابل برداشته است؟ و اگر چنین است، سرویس دهنده حواله یورو به ایتالیا چند شاخه ارائه دهنده خدمات در این کشور دارد؟ به عنوان جایگزین، آیا می توان از طریق حساب بانکی پول فرستاد؟خدمات مشتریان. اگر زمانی سوال یا مشکلی داشتید، چه زمانی پشتیبانی مشتری در دسترس خواهد بود و چگونه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید؟

مراحل حواله یورو به ایتالیا

  •  از میان روش های گوناگون انتقال پول یک روش را برای حواله یورو به ایتالیا انتخاب کنید.
  • در یکی از سرویس دهنده ها ثبت نام کنید.
  • اطلاعات مربوط به خود مانند نام و جزئیات تماس را آماده کنید.
  •  اطلاعات مربوط به گیرنده مانند نام و اطلاعات تماس وی را آماده کنید.
  •  مقدار پولی که قصد انتقال آن را دارید را مشخص کرده و فرآیند انتقال خود را کامل کنید.
  •  رسید را نگه دارید تا پیشرفت انتقال را مشاهده کنید.
  •  با استفاده از رسید انتقال موفقیت آمیز پول خود را چک کنید.

پول اضطراری در ایتالیا
ایتالیا مقصدی جذاب برای مسافران است، بنابراین اگر به خاطر سرقت و یا گم کردن پول، نیاز فوری و ناگهانی به پول نقد پیدا کردید راه های زیر پیش روی شماست:

بیمه مسافر: بیمه سفر معمولا شامل مقرراتی برای دریافت وجه نقد اضطراری برای مسافران است. برای حمایت از ادعای خود، حتما مستندات کافی مانند گزارش پلیس تهیه کنید.

سرویس های انتقال: به عنوان یک اروپایی باید بتوانید در یک آژانس انتقال پول وجه نقد دریافت کنید. فقط از به همراه داشتن اطلاعات و جزئیات مربوط به انتقال مطمئن شوید.

کارت اعتباری: تعدادی از شرکت های کارت های اعتباری دارای بیمه مسافرتی برای صاحبان کارت ها هستند. با این پوشش، بیمه کننده در صورت وقوع شرایط اضطراری به شما پیشنهاد پرداخت پول می دهد.

نکاتی در رابطه با برداشت پول در ایتالیا
چه در ایتالیا چه هرجای دیگر قصد برداشت پول را دارید، نکات ساده ی زیر را رعایت کنید تا به راحتی فرایند حواله یورو به ایتالیا به اتمام برسد و از دستبرد سارقان در امان بمانید.

  • قبل از حرکت با بانک یا شعبه برداشت پول تماس گرفته و از ساعات کاری شعبه اطلاع کسب کنید. سعی کنید بهترین زمان را که روز است برای دریافت پول انتخاب کنید.
  • به تنهایی برای گرفتن پول نروید. سعی کنید یک دوست یا آشنا را با خود ببرید.
  •  پس از دریافت پول به نزدیک ترین شعبه بانک مراجعه کرده و پول را در بانک سپرده کنید. به همراه داشتن پول در هرجایی ممکن است خطرناک باشد.
  •  قبل از ترک دفتر پول خود را در جایی مثل کیف دستی یا کیف پول پنهان کرده و سپس اقدام به خروج کنید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>