اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هواپیما

هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways) بزرگ ترین ایرلاین در بریتانیا از نظر تعداد ناوگان و یکی از بزرگ ترین و معتبرترین ایرلاین های دنیا به شمار می رود. این ایرلاین مشهور با ناوگان 306 فروند هواپیما شبکه پروازی گسترده ای دارد و روزانه به 183 مقصد در سرتاسر دنیا پرواز مستقیم دارد.

این شرکت هواپیمایی به دلیل امنیت پرواز و کیفیت خدمات همیشه زبانزد خاص و عام بوده و بسیاری از افراد در هنگام سفر سعی می کنند بلیط هواپیمای بریتیش ایرویز را تهیه کنند. 

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز (British Airways) ایرلاینی متعلق به بریتانیاست که در سال 1974 تأسیس شد. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر هاموندوورتس بریتانیا قرار دارد. فرودگاه های هیترو لندن (London Heathrow Airport) و فرودگاه گاتویک لندن (Gatwick Airport) به عنوان قطب اصلی بریتیش ایرویز فعالیت می‌کنند.

بریتیش ایرویز در ایران نیز فعال است و اولین پرواز این ایرلاین به تهران در سال 1946 انجام شده است. در حال حاضر بریتیش ایرویز در تهران نیز دفتر مرکزی دارد و پروازهای متعددی به مقاصد مختلف انجام می دهد.

شرکت هواپیمایی برتیش ایرویز یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین ناوگان هواپیمایی را در بین تمام ایرلاین های جهان در اختیار دارد. بریتیش ایرلاین به عنوان یکی از مشتریان قدیمی بوئینگ به شمار می رود. این ایرلاین در سال 1998 سفارش خرید 59 فروند ایرباس A320 را به شرکت ایرباس ارائه داد.

در سال 2007 نیز برنامه نوسازی و تجهیز ناوگان خود را ادامه داد و 12 فروند ایرباس A380 و 24 فروند بوئینگ 787 خریداری کرد. هواپیمای بوئینگ 777 پرکاربردترین هواپیمای استفاده شده در بریتیش ایرلاین است و این ایرلاین 59 فروند از این مدل هواپیما را در ناوگان هواپیمایی خود دارد.

لیست ناوگان بریتیش ایرویز عبارتست از:

  • بویئنگ 777-399.
  • ایرباس 380-800.
  • بوئینگ 747-400.
  • بوئینگ 787-9.
  • بوئینگ 787-8.
  • بوئینگ 767-300.
  • ایرباس 321-200.
  • ایرباس 320-200.
  • امبرر 190 (Embraer 190).
  • امبرر 170 (Embraer 170).
  • ایرباس 319-100.
  • ایرباس 318-100.

مقاصد پروازی بریتیش ایرویز:
شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز یکی از معدود ایرلاین هایی است که به تمام شش قاره پرواز مستقیم دارد. این ایرلاین با به کارگیری هواپیماهای مدرت بوئینگ و ایرباس سفری امن و راحت را برای مسافران تضمین می کند.

در حال حاضر بریتیش ایرویز به 183 فرودگاه در کشورهای جهان مختلف جهان پرواز مستقیم انجام می دهد. پررفت و آمدترین مسیر پروازی بریتیش ایرویز از لندن به نیوریورک و لندن به دوبلین است. پرواز مستقیم از فرودگاه هیترو لندن به فرودگاه امام خمینی یکی از این پروازهاست که شش بار در هفته انجام می شود.

هواپیما

کلاس پروازی:
بریتیش ایرویز با ارائه کلاس های پروازی مختلف بر اساس بودجه ها و سلیقه های متفاوت به ارائه خدمات می پردازد. در تمامی پروازهای بریتیش ایرویز نهایت راحتی و ارائه بهترین خدمات مدنظر قرار می گیرد. در حال حاضر بریتیش ایرویز در کلاس های پروازی اقتصادی یا اکونومی (economy)، پریمیوم اکونومی (premium economy)، تجاری یا بیزنس کلاس ( business) و فرست کلاس (First class) به مسافران خدمات رسانی می کند.در پروازهای کوتاه و طولانی دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس کلاس ارائه می شود.

در پروازهای طولانی مدت علاوه بر این، دو کلاس پروازی دیگر نیز وجود دارد:

  1. فرست کلاس.
  2. پریمیوم کلاس.

بلیط اکونومی ارزان ترین نرخ را در بین سایر بلیط ها دارد، اما اگر فضایی راحت تر در طول سفر داشته باشید پریمیوم اکونومی بهترین انتخاب است. این کلاس پروازی در عین حال که جزو کلاس پروازی اکونومی محسوب می شود فضای اختصاصی در کابین مجزا برای مسافران فراهم می کند.

مکان انتخاب صندلی:
در پروازهای بریتیش ایرویز می توانید هنگام چک-این صندلی خود را انتخاب کنید. مگر آنکه بلیط شما از نوع کلاسیک رزرو شده باشد. حتی این امکان برای مسافران نیز وجود دارد که با هزینه اضافی، صندلی خود را از قبل انتخاب کنند.

مبلغ این هزینه به نوع کلاس پروازی، مقصد و محل نشستن شما بستگی دارد. کلیه صندلی های بریتیش ایرویز بسیار راحت و جادار هستند و فضای زیادی بین صندلی ها وجود دارد. صندلی های هواپیما تا 48 سانتی متر به عقب خم می شوند.

کیترینگ و غذا:
بریتیش ایرویز بسته به کلاس پروازی و مدت زمان پرواز غذاهای مختلفی را به مسافران ارائه می کند. در سفرهای کوتاه مدت با اسنک و عده های غذایی کوچک و در پروازهای طولانی مدت با وعده های غذایی کامل از مسافران پذیرایی می شود.

در پروازهای طولانی مدت مسافران می توانند غذای خود را از 24 ساعت قبل از پرواز انتخاب کنند. این سرویس ویژه در تمام پروازهایی که از فرودگاه هیترو لندن انجام می شود ارائه می شود. در منوی متنوع بریتیش ایرویز صبحانه انگلیسی، انواع غذاهای بین المللی، غذاهای رژیمی و غذای مخصوص گیاهخواران سرو می شود.

هواپیما

در پرواز فرست کلاس بریتیش ایروی نیز پذیرایی کامل و شاهانه مثل یک رستوران فرست کلاس به مسافران ارائه می شود. در پروازهایی که بعدازظهر انجام می شود با سرویس چای انگلیسی و اسنک و بیسکوئیت از مسافران پذیرایی می شود. در پروازهای فرست کلاس بخشی مخصوص غذاخوری نیز در نظر گرفته شده است تا مسافران از تجربه غذاخوردن بر فراز آسمان ها نهایت لذت را ببرند.

قوانین حمل بار بریتیش ایرویز:
مسافرانی که بلط هواپیمای بریتیش ایرویز را رزرو کرده اند اجازه دارند یک ساک و یک قلم شی کوچک (مثل لپتاپ، کیف دستی…) با خود همراه داشته باشد. ابعاد مجاز ساک دستی حداکثر 56*45*25 سانتیمتر و ابعاد شی مذکور نیز نباید بیشتر از 40*30*15 سانتی متر باشد.

مجموع وزن این دو نباید بیشتر از 23 کیلوگرم باشد. در صورتی که وزن بارتان بیشتر از این میزان باشد مشمول اضافه بار خواهید شد و می بایست به ازای هر کیف و چمدان اضافه مبلغی را به عنوان جریمه بپردازید.

قانون حمل بار در پرواز فرست کلاس و بیزنس کلاس کمی متفاوت است. در پرواز بیزنس کلاس هر مسافر می‌تواند تا 2 چمدان به وزن مجموعا 32 کیلوگرم با خود حمل کند، و در پرواز فرست کلاس نیز وزن بار مجاز برای هر مسافر 3 چمدان با حداکثر وزن 32 کیلوگرم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>