اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هواپیما

شرکت هواپیمایی الاتحاد (Etihad Airways) که به عنوان هواپیمایی اتحاد نیز شناخته می شود ایرلاینی بین‌المللی متعلق به کشور امارات متحده عربی است. این شرکت در سال 2003 راه اندازی شد و در مدت کوتاه فعالیتش توانسته به یکی از بهترین ایرلاین های دنیا تبدیل شود.

در حال حاضر این ایرلاین به 96 فرودگاه در آسیا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه پرواز مستقیم انجام می دهد. در رده بندی بهترین ایرلاین های دنیا که توسط سایت Worldairlineawards انجام شد هواپیمایی الاتحاد عنوان ششمین ایرلاین برتر دنیا را کسب کرد.

الاتحاد در طول سال های اخیر همواره در تلاش برای افزایش کیفیت خدمات و تجهیز ناوگان هواپیمایی خود بوده است. ناوگان هواپیمایی الاتحاد را هواپیماهای مدرن و جدید بوئینگ و ایرباس تشکیل می دهند. در حال حاضر الاتحاد بیش از 120 فروند هواپیما در ناوگان خود دارد و سفارش بیش از 100 فروند هواپیمای جدید را نیز به شرکت های هواپیماسازی ایرباس و بوئینگ داده است. در سال 2015 هواپیمایی الاتحاد بیش از 14 میلیون مسافر را به نقاط مختلف جهان جابجا کرده است.

ناوگان هواپیمایی الاتحاد:

در حال حاضر هواپیمایی الاتحاد دارای 122 فروند هواپیماست و از ناوگانی مدرن و جوان برخوردار است. ناوگان هواپیمایی این ایرلاین عمدتا از هواپیماهای بوئینگ و ایرباس تشکیل شده است.

لیست ناوگان هواپیمایی الاتحاد به شرح زیر است:

  • هواپیمای ایرباس ای 320 (تعداد: 23 فروند).
  • هواپیمای ایرباس ای 321 (تعداد: 10 فروند).
  • هواپیمای ایرباس ای 330 (تعداد: 29 فروند).
  • هواپیمای ایرباس ای 380 (تعداد: 10 فروند).
  • هواپیمای بوئینگ 777 (تعداد: 29 فروند).
  • هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر (تعداد: 19 فروند).

کلاس پروازی:
هواپیمایی الاتحاد در سه کلاس پروازی فرست کلاس، تجاری یا بیزنس کلاس (Business) و اقتصادی یا اکونومی (Economy) پروازهایی به مقاصد مختلف دنیا انجام می دهد.

پرواز فرست کلاس الاتحاد:
وقتی سوار هواپیمای فرست کلاس الاتحاد می شوید احساس می کنید وارد یک هتل پنج ستاره شده اید. فضای داخلی این پرواز شبیه یک آپارتمان شیک و مجلل است. صندلی های چرمی بزرگ و جادار و تختخواب های جداگانه این پرواز را به چیزی بیش از یک سفر هوایی تبدیل کرده اند.

فضایی کاملا اختصاصی و وسیع برای هر مسافر وجود دارد، برای راحتی بیشتر، مسافران می توانند با بستن در آن را به اتاقی کاملا خصوصی تبدیل کنند. در پروازهای فرست کلاس کیت لوازم سفر از بهترین برندهای دنیا به مسافران هدیه می شود. تلویزیون های 24 اینچ امکان تماشای برنامه های مختلف از لیست صدها برنامه، فیلم، موسیقی و.. را برای مسافران فراهم می کند. غذای فرست کلاس الاتحاد توسط بهترین سرآشپزهای دنیا و در طول پرواز تهیه می شود و مسافران می توانند از منوی متنوع این پرواز به دلخواه انتخاب کنند.

پرواز بیزنس کلاس الاتحاد:
پرواز بیزنس کلاس الاتحاد شبیه پروازهای بیزنس کلاس سایر ایرلاین ها نیست. این پروازها با هواپیماهای بزرگ ایرباس ای 380 و بوئینگ 787 انجام می شود و فضای اختصاصی وسیعی را برای هر مسافر فراهم می کند. طراحی مدرن فضای داخل کابین در عین حال که حریمی خصوصی برای مسافران ایجاد می کند، ارتباط خوبی با سایر قسمت های هواپیما دارد.

پذیرایی در پروازهای بیزنس کلاس الاتحاد مثل بهترین هتل ها و رستوران های بین المللی است و مسافران می توانند از منوی غذایی متنوع به دلخواه انتخاب کنند. مسافران در طول پرواز می توانند از بین صدها ساعت فیلم و موسیقی و بازی به دلخواه انتخاب کنند و با هدست های نویزگیر و از طریق مانیتورهای 10-18 اینچ لمسی در آرامش برنامه مورد علاقه شان را تماشا کنند. در پروازهای طولانی مدت یک کیت سفر به مسافران داده می شود که محتویاتش بسته به نوع مقصد می تواند متفاوت باشد. لوازم بهداشتی، جوراب و چشم بند از جمله این وسایل هستند.

پرواز اکونومی الاتحاد:
در پرواز اکونومی نهایت راحتی و آسایش مسافران مدنظر قرار گرفته شده است. صندلی های هوشمند الاتحاد به خوبی با وضعیت بدن تطابق پیدا می کنند و سر و شانه ها در حالتی بسیار راحت روی آن قرار می گیرد. این صندلی ها تا حد زیادی به عقب خم می شوند و قسمتی برای قرار دادن پاها دارند. برای راحتی و رفاه حال مسافران پتوهای پشمی نرم به مسافران داده می شود و در پروازهای طولانی مدت نیز بالش های راحت برای استراحت بهتر مسافران ارائه می شود.

مسافران در پروازهای طولانی مدت الاتحاد می توانند کیت لوازم بهداشتی مخصوص الاتحاد را با پرداخت هزینه دریافت کنند. در این کیت انواع محصولات بهداشتی ضروری در سفر مثل مسواک و خمیردندان وجود دارد. در طول سفر نیز مسافران می توانند از طریق مانیتورهای 11 اینچ لمسی روبروی خود به تماشای برنامه ها و فیلم های مختلف بپردازند.

امکان سفارش غذاهای خاص:
هواپیمایی الاتحاد برای رفاه بیشتر مسافران غذاهای رژیمی و خاص را نیز در منوی خود ارائه می کند. مسافران می توانند پس از رزرو آنلاین بلیط هواپیما به سایت الاتحاد مراجعه کنند و نوع غذای خود را انتخاب کنند. سفارش غذا می بایست حداقل 24 ساعت قبل از زمان پرواز انجام شود.

از آنجا که این ایرلاین خود متعلق به یک کشور مسلمان است تمامی غذاهای سرو شده حلال و به طریق شرعی تهیه شده اند. غذای مخصوص مذهبی مثل هندوها، غذای رژیمی و ویژه افراد دیابتی، غذای گیاهی، غذای بدون گلوتن، غذای بدون کلسترول و کم کالری و غذای کودکان و نوزادان از جمله انتخاب های مسافران در پروازهای الاتحاد هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>